Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nemlig. Vil tro det er en rekke navn på blokka foran Parker hvis det er snakk om å forsterke sentral midt uansett, herunder "Keep Aquilani".

Poulsen ryker nok uansett. Ryktes også at Adam på det nærmeste er klar, mot at Blackpool får låne Shelvey neste sesong. Pluss en del spenn, da.

Lenke til kommentar

Syns Adam er litt oppskrytt. Og jeg liker heller ikke at det nå går mye snakk om at vi kan kvitte oss med Meireles når Adam signerer.

Og det store spørsmålet er jo hvem som skal få spille. Gerrard ser jeg på som selvskreven, så har du Lucas og vi har jo ikke akkurat betalt £16 millioner for Henderson for at han skal sitte på benken.

Dessuten syns jeg Henderson er mer interessant enn Adam. Så da skal vi kjøpe Adam da for å plassere han på benken samtidig som vi selger unna Meireles og Aquilani?

Aquilani er jo greit nok, han vil jo ikke spille i Liverpool, men Meireles?

Kanskje vi skulle brukt penger på steder vi trenger det mer, fremfor å kjøpe en haug med midtbanespillere?

Synd ikke Real Madrid vant serien sesongen som var, for da hadde vel Alonso vært aktuell å hente tilbake. :p

Lenke til kommentar

Men Adam er ikke over 30 år...

Og man kan jo ikke ta min "Poulsen > Parker" ut av kontekst. Parker er nok en bedre fotballspiller, men ikke for £8m. Aldri i verden. Adam vil koste ca det samme, og da er valget lett i min bok.

Hovedpoenget mitt, nok en gang: Jeg vil heller beholde Poulsen enn å blåse £8m på Parker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er mer forståelig. Lønnen hans er heller ikke lav, han tjener 60k i West Ham. Uansett kan jeg ikke skjønne at sentral midt skal være deres førstepri nå som dere har fått Henderson. Han, sammen med Lucas, Gerrard og Meireles bør være nok cover på sentral midtbane.

Uansett er Parker bedre enn det Liverpool har nå, med forbehold om at Gerrard beholder skadeproblemene. Hvis dere først snakker om Adam for 8 mill, hvorfor ikke Hitz gratis da?

Lenke til kommentar

Forsåvidt enig i det, men nå er jo det en problemstilling som du drar ut fra intet da. Er jo ikke som at det er enten Poulsen eller Parker her. Poulsen forsvinner nok uansett, og Parker kommer neppe inn.

Hvem er det som kommer til å kjøpe Poulsen? Tipper han blir i Liverpool ut kontrakten før han forsvinner til en skandinavisk klubb.

Lenke til kommentar

Blackpool trenger jo defensiv midtbane og offensiv for den del. Både Vaughan og Adam forsvinner.

Det optimale for Liverpool hadde jo vært å kjøpe Adam og samtidig låne ut både Spearing og Shelvey til Blackpool. Sett med klausul om at om begge får spille minimum 25 kamper så betaler Liverpool £1M ekstra for Adam som vi kjøper for £7M.

Da får vi bredde i stallen vår samtidig som to av våre talenter får utviklet seg sammen i Pool.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Uansett kan jeg ikke skjønne at sentral midt skal være deres førstepri nå som dere har fått Henderson. Han, sammen med Lucas, Gerrard og Meireles bør være nok cover på sentral midtbane.

Jepp og Spearing og Shelvey som jeg gjerne ser får lov til å utvikle seg videre. Viktig å ta vare på en lokalskatt som Spearing. Next position please FSG!

Parker kommer ikke så det er bare å slappe av.

Lenke til kommentar

uavhengig av Parker så blir jo neste posisjon vi styrker sentral midtbane (etter siste dags rykter).

Charlie Adam er så godt som klar for å bytte ut Pool og komme til Anfield. Det betyr nok at Henderson ikke er tiltenkt noe annet en høyrekant og backup hvis skadene skulle hagle sentralt i banen.

Lenke til kommentar

Jeg ser hovedpoenget ditt, men hvordan kan du konkludere med at han er over the top kun fordi han har prestert i 10 år? Jeg vil heller si at det er nå han kanskje er på sitt aller beste, og jeg tviler på at han kommer til å bli en drastisk dårligere fotballspiller på et år eller to.

Parker er også en vesentlig bedre spiller enn Lucas (p.d.d). Når det er sagt så mener jeg at det er andre posisjoner dere bør forsterke fremfor å kjøpe enda en sentral midtbanespiller.

@Leo_Khenir

Endret av Shlaps
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...