Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Hvem sier at det skal fortsette sånn da? Har ikke brukt spesielt mye netto til nå. Kom tilbake og døm etter transfervinduet er stengt.

 

 

Når vi først er inne på det. Sies at vi nå har bydd £19M for Phil Jones. Om det er for at det er realistisk mål og få tak i han, eller bare for å være rasshøl og presse prisen i taket er det jævla snedig gjort hvertfall. :D Med forbehold om at det stemmer ofc.

 

Edit: Fra RAWK:

 

Apparently Blackburn want £20million for Jones, the Mancs bid £16million as they thought Jones had a buyout clause set at that price. Blackburn are now saying that clause only allows the player to speak to the bidding club, but Blackburn themselves aren't forced to accept the bid. So, again "apparently", we've now came in with a £19million bid, which will either be accepted by Blackburn or, more likely, force the Mancs to up their bid again, causing them to spend even more money. This would reinforce the claim made by someone on here yesterday(possibly El Rey?) who said that John Henry always tries to make his rivals pay top dollar to get their man by getting involved in a bit of a bidding war. Also shows the Mancs we're not going to let them push us around anymore with fee's.

 

In saying all that, this is most probably bollocks and Jones will most likely be a Manc by the end of the transfer window.

 

 

Hvis noe av dette er sant er det jo vinn-vinn for oss da. Enten får vi karen, eller så presser vi prisen i været så United må punge ut mest mulig.

 

 

Vil helst slippe å ha en spiller i klubben som har valgt scum til fordel for oss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har Michael Chopra visstnok signert en fast avtale med Ipswich, dermed tyder alt på at Wickham er på vei bort og til Liverpool. Liker'e! :D

 

Edit: Og som Thommo sier (som traff med Henderson):

 

Pault86 Paul Thompson

Regardless of this SUFC talk for Wickham he is set for LFC.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Jones stikker nok til United.. Noe som er veldig bittert. At de kjøper young ser jeg bare som positivt. Han er ikke det vi trenger.

Neivel? Han er vel strengt talt akkurat det dere trenger. Dere får ikke noen bedre spillere enn ham på vingen om du tror det. Hvem skulle det vært i såfall? Tror du Sanchez, Hazard og co gidder å dra til LFC er du ute på sykkeltur i en imsdal. Ca 20 målpoeng hver sesong for Villa er ikke noe å kimse av, selv om han langt i fra er blant verdens beste spillere heller. For meg er han svært lik Di Maria i RM. God, men jeg liker ikke fyren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så kan man også tenke slik, hvor mange spillere får dere solgt for £50 mill? Vet godt at dere har litt penger å bruke i sommer, men dere kan ikke fortsette slik. Commoli virker dessuten som en utrolig svak forhandler når man ser på prisene dere har betalt, spesielt Henderson som virka mer som en last minute deal når vinduet ikke engang er åpna. Hadde vært mer kritisk hadde jeg vært dere sånn sett.

 

Når markedet verdsetter Phil Jones til £16-18M pund, ja da er det god handel å hente inn en ny Gerrard til en pris under dette. Engelske spillere har alltid vært dyre. Husker du en gutt ved navn Francis Jeffers?

 

Jeg føler at en god del folk her inne tror at alle spillere fra lag under "topp 6" ikke er gode nok for nevnte gruppe med lag.

 

Husker spesielt da jeg lanserte en kantspiller fra Wigan som et godt alternativ for Liverpool. Jeg ble bare ledd ut og fortalt av flere at Liverpool skulle ha høyere ambisjoner om å kjøpe inn Wigan spillere. 6 mnd gikk og spilleren ble kjøpt av Alex Ferguson for £16M, nemlig Alex Valencia.

 

tror det er mye fordommer mot Henderson fordi folk har sett Sunderland spille 3-4 kamper iløpet av sesongen, og det mot sitt eget eller andre lag fra topp 6.

 

Henderson er mer en god nok for Liverpool og har potensiale til å bli den nye Gerrard for oss. Men det er ingen garanti for at han blir mer en en squad-player. Dette ble vel bevist med kjøpene av Michael Thomas og eks. Joe Cole.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jones stikker nok til United.. Noe som er veldig bittert. At de kjøper young ser jeg bare som positivt. Han er ikke det vi trenger.

Neivel? Han er vel strengt talt akkurat det dere trenger. Dere får ikke noen bedre spillere enn ham på vingen om du tror det. Hvem skulle det vært i såfall? Tror du Sanchez, Hazard og co gidder å dra til LFC er du ute på sykkeltur i en imsdal. Ca 20 målpoeng hver sesong for Villa er ikke noe å kimse av, selv om han langt i fra er blant verdens beste spillere heller. For meg er han svært lik Di Maria i RM. God, men jeg liker ikke fyren.

 

 

Mulig du har rett. Men, jeg har vel samme grunn som deg da. Jeg liker ikke fyren. Kanskje Liverpool ikke får noe bedre, men det er lov å ha troa. Jeg blir ikke så imponert av random søppelkjøp. Det har vi hatt nok av de siste årene. Young er ikke et talent lengre, han hadde potensialet til å bli veldig god, dog syns jeg han har stagnert veldig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nei, når han først lanserte at han ønsket at Liverpool skulle hente Valencia, skrev han også Alex. Mener jeg å huske.

 

Om han vet at Alex og Antonio Valencia er to ulike personer vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Jeg fremmet Antonio Valencia lenge før han gikk til United. Personlig rangerte jeg Valencia som en av ligaens beste vinger allerede etter hans første sesong. Syntes faktisk han var bedre for Wigan enn han har vært for oss, men det har nok endel med skaden han fikk i andresesongen (denne) å gjøre. Tipper mannen kommer til å skinne sterkere neste semester.

 

Jeg husker det samme som Daniel, at YNWA skrev om Alex Valencia. Haha, fyren er jo ikke riktig skudd sammen... YNWA32 altså.

 

@ Shruger: Fair det, smaken som baken. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...