Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bare sett long-term nevnt fra offisielt hold, tipper det er en 5-årsavtale.

 

Egentlig håper jeg Henderson inn betyr at vi dropper Adam, går en del rykter om at han kommer uansett, men vet ikke helt hvor stort behovet er, selv om Henderson naturlig nok også kan være tiltenkt en rolle til høyre. Spennende blir det uansett, og jeg stoler fullt og helt på Kenny og Comollis vurderinger. Ryktes også at vi har lagt inn et bud på 5M for Clichy også, får vi han for den prisen hadde det vært et kupp.

Lenke til kommentar

MEN så har jo vi King Kenny Dalglish, så da kan det vinnes. :)

Ja, for han har bevist noe under press enda. Tapte mot et umotivert Spurs hjemme i kampen om femteplass og røyk i siste cupen mot oss. En ting er å vinne kamper i siste del av sesongen mot lag som ikke har noe spille for og med lave skuldre selv, en annen ting er når presset er på og klubber faktisk tar LFC seriøst igjen. Det at tidenes søpplespiller Maxi bøtta inn sier vel alt.

 

Tiden vil vise.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så intervjuet med Comolli også nå, anbefales for alle med LFCTV. Han sa blant annet at ingen av de summene som har vært nevnt i media ang. Henderson har vært riktige, uten å utdype dette noe mer. Han sa også at Henderson var en spiller like mye for nåtiden som fremtiden (bonus at han er ung), og at han var en spillertype de var ute etter, med de riktige kvalitetene. Som han sa "He ticked the boxes" og han hadde vært et mål uansett nasjonalitet (han ble spurt om de spesielt så etter engelske spillere, som har vært tatt opp her ved flere anledninger også).

Det ble også bekreftet av N'Gog har fått tilatelse til å diskutere med Sunderland, som har vist interesse over en lengre periode, over en sepparat avtale.

Lenke til kommentar

Kan vi få Clichy for en sum mellom 5-8M så er jeg positiv. God spiller som har spisskvaliteter, ikke minst fart som vi sårt trenger. Tror han vil passe bra inn i spillestilen vi har utviklet dette halvåret med Kenny, og med Clarke sin defensive coaching så tror jeg det kan bli veldig bra.

Lenke til kommentar

Prisen kjem nok litt av at han har kun eit år igjen av kontrakta si også då, Hyrlen. No har eg ikkje sett allverdens av Clichy i år, men eg har hatt eit godt inntrykk av han tidlegare. Kan jo hende at eit miljøskifte kan bære frukter der, men skal ikkje uttale meg allverdens om han.

 

Det at Kenny ikkje har hatt så mykje press på seg er ein fair påstand. Innhentinga han hadde i vår står det likevel respekt av. Å trekke inn tapet mot Utd i FA-cupen blir totalt på viddene, då Dalglish knapt hadde komt av flyet frå ferie då den kampen vart spelt. Press eller ikkje, det har blitt spelt mykje fin pasningsfotball, spelarane smiler og vi renskar opp i troppen. Eg føler det er grunn til å vere positiv, utan å forvente umiddelbar kjempesuksess. Ja, det vart spelt dårlegare kampar i blant, men ikkje kom her og påstå at det ikkje er tilfelle under kva som helst manager.

 

At Maxi ikkje har vore det altfor store tidlegare i Liverpool kan godt stemme, men måten han har fungert saman med Suarez dei siste månadane viser jo til brilliansen han hadde i Atletico og tidvis på landslaget. Ein kombinasjon av å ikkje finne seg til rette og å ikkje ha funne tempoet har nok framstilt han langt dårlegare enn han faktisk er tidlegare. Ikkje den ideelle PL-spelar og ikkje den beste venstrevingen i PL heller, men eg synest han fungerer knallgodt i ei litt fri kantrolle med Suarez som kollega.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

MEN så har jo vi King Kenny Dalglish, så da kan det vinnes. :)

Ja, for han har bevist noe under press enda. Tapte mot et umotivert Spurs hjemme i kampen om femteplass og røyk i siste cupen mot oss. En ting er å vinne kamper i siste del av sesongen mot lag som ikke har noe spille for og med lave skuldre selv, en annen ting er når presset er på og klubber faktisk tar LFC seriøst igjen. Det at tidenes søpplespiller Maxi bøtta inn sier vel alt.

 

Tiden vil vise.

Er vel lov å være positiv boyo. Men det ordet er vel ikke kjent for alle...

 

Uansett snakket jeg om hva Kenny kan utrette over tid med et bedre og selvformet materiale. Hva som skjedde i siste halvdel av sesongen er egentlig ikke representativt for Kenny. Da er det ennå mer imponerende at det selv da gikk ganske bra. Vi vet jo også hva Kenny har utrettet i LFC tidligere så det er jo god grunn til å tro at han kan gjøre det bra, også under press.

 

Den egentlige motivasjonen hans til EL kan vel i grunn også diskuteres.

Lenke til kommentar

De har også kosta £77 millioner totalt. Fortsetter dere i et slikt tempo at dere glatt betaler £15-£20 mill for en middelmådighet så har de rævkjært klubben fortere enn dere kan si Hicks and Gillet.

Enig i at det er stive priser, men tenk netto, så er det ikke plutselig ikke så ille allikevel gitt. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så kan man også tenke slik, hvor mange spillere får dere solgt for £50 mill? Vet godt at dere har litt penger å bruke i sommer, men dere kan ikke fortsette slik. Commoli virker dessuten som en utrolig svak forhandler når man ser på prisene dere har betalt, spesielt Henderson som virka mer som en last minute deal når vinduet ikke engang er åpna. Hadde vært mer kritisk hadde jeg vært dere sånn sett.

Lenke til kommentar

Hvem sier at det skal fortsette sånn da? Har ikke brukt spesielt mye netto til nå. Kom tilbake og døm etter transfervinduet er stengt.

 

 

Når vi først er inne på det. Sies at vi nå har bydd £19M for Phil Jones. Om det er for at det er realistisk mål og få tak i han, eller bare for å være rasshøl og presse prisen i taket er det jævla snedig gjort hvertfall. :D Med forbehold om at det stemmer ofc.

 

Edit: Fra RAWK:

 

Apparently Blackburn want £20million for Jones, the Mancs bid £16million as they thought Jones had a buyout clause set at that price. Blackburn are now saying that clause only allows the player to speak to the bidding club, but Blackburn themselves aren't forced to accept the bid. So, again "apparently", we've now came in with a £19million bid, which will either be accepted by Blackburn or, more likely, force the Mancs to up their bid again, causing them to spend even more money. This would reinforce the claim made by someone on here yesterday(possibly El Rey?) who said that John Henry always tries to make his rivals pay top dollar to get their man by getting involved in a bit of a bidding war. Also shows the Mancs we're not going to let them push us around anymore with fee's.

 

In saying all that, this is most probably bollocks and Jones will most likely be a Manc by the end of the transfer window.

 

 

Hvis noe av dette er sant er det jo vinn-vinn for oss da. Enten får vi karen, eller så presser vi prisen i været så United må punge ut mest mulig.

Endret av ErlendRU
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...