Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi fikk samtidig inn Carroll for £35m på transfervinduets siste dag, en spiller som av mange er hypet til å være the next big thing hva angår engelske spisser.

 

Omtrent ethvert middelmådig engelsk "talent" blir hypet opp til å være den neste store spilleren. De innfrir sjelden.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så motvillige til å hente britiske spillere nå.

 

Personlig gleder jeg meg til å se Henderson i LFC-drakt, og han virker jo som en naturlig arvtager til Stevie G.

 

Og jeg vil bare sitere Tony Barret fra thekop-bloggen hans:

 

"We have been here before, of course. Go back to 1987 when Dalglish was working on putting together arguably the greatest ever Liverpool side. John Aldridge was the first signed and it might be hard to imagine now but at the time there were plenty who questioned whether an Oxford United player and someone who once played in the Liverpool Sunday League would be good enough for a title challenging team.

 

The same went for John Barnes who aroused suspicion because he had been inconsistent at Watford and had not attracted bids from any of the top English clubs when Liverpool came in with a £900,000 offer for his services. The capture of Peter Beardsley for a then club record of £1.9 million prompted less doubt with the only real concern being that his signing would inevitably push Dalglish the player ever closer to retirement.

 

When Ray Houghton and Nigel Spackman, two steady but far from spectacular players with Oxford and Chelsea respectively, were brought in there were those who wondered why Liverpool were not in the market for top stars. Dalglish saw things differently. In his eyes he had bought a quintet of stars and the world just did not know it yet. He was proven right in the most spectacular fashion as Liverpool swept all comers aside and romped to the league title playing some of the best football ever seen in this country"

 

 

 

 

 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så motvillige til å hente britiske spillere nå.

Kan vel hende det har noe med at de er generelt overpriset og at Liverpool kan hente allerede etablerte og unge klassespillere fra andre steder i Europa til samme prisen.

F.eks så ryktes det at Downing vil koste nesten det samme som Mata og jeg vet i hvertfall at jeg mye heller ville hatt Mata enn Downing.

 

Jeg regner med at kjøpet av Henderson mer eller mindre utelukker et kjøp av Adam.

Vet ikke hva det er, men jeg er ikke spesielt lysten på Adam.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Hvis vi i etterkant av å ha mistet Jones til United velger å kjøpe Scott Dann for £10 mill kommer vi utrolig dårlig ut av det! La Comolli søke gjennom hjemlandet og finne Sakho! Finner det utrolig hvis Kenny bare vil hente engelske spillere! Er en grunn til at det engelske landslaget aldri vinner noe
+1

 

Må finne noen gode juveler fra utlandet, ikke bare britiske!!

Lenke til kommentar
Hvis vi i etterkant av å ha mistet Jones til United velger å kjøpe Scott Dann for £10 mill kommer vi utrolig dårlig ut av det! La Comolli søke gjennom hjemlandet og finne Sakho! Finner det utrolig hvis Kenny bare vil hente engelske spillere! Er en grunn til at det engelske landslaget aldri vinner noe
+1

 

Må finne noen gode juveler fra utlandet, ikke bare britiske!!

 

Tror Kenny og Damien har vesentlig bedre oversikt over hva som rører seg, og er aktuelt i fotballeuropa/verden enn samtlige her inne. Jeg er positiv til Henderson, og synes Jones hadde vært veldig spennende, men hvis han velger United over oss er det hans tap, ikke vårt, så stoler jeg på at Kenny og Comolli finner et fullgodt alternativ, enten i England eller utlandet.

 

Keep the faith boys!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det Kenny prøver på er å bygge en engelsk grunnmur og det er jævlig lurt det, selv om spillerene isolert sett er så som så pr i dag. Hjelper ikke å ha mange individualister hvis det ikke er en kjerne med innsats, vilje og temp bak det igjen og det får du av engelske spillere (den rette sorten)

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...