Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jo gi min analyse av gutten.

Styrker: Ungdommelig mot, energi, løpskraft, dekker store areal, hodet på rett plass, har basic tekniske ferdigheter og en grei fot, har potensiale til å modnes om til en mer målfarlig boks-til-boks spiller, britisk

Svakhter: Begrenset potensial og er ikke pur-ung, totalt blottet for ekstreme ferdighter, mangler endel på overblikk/passningsstryke og den taktiske biten offensivt, bidrar med relativt få målpoeng pr minutt, jeg syntes ikke det virker som han har den psyken de beste har og ergo vil han ha behov for tilpassningstid og selvtillit for å kunne blomstre, noe som kan være vanskelig i LFC.

For meg er han i samme kvaltietsklasse som Tom Cleverly, men er mer synlig fordi han jobber hardere, men tilgjengjeld er han langt i fra like vass i siste tredjedel av banen. Usikker på hvilken rolle han er tiltenkt, men han er bedre enn Spearing og Lucas, dog marginalt ifht sistnevnte som har blitt en okey defensiv midtbanespiller.

£22m vil være en stor risk på en spiller som i bestefall havner i sjiktet godt under de beste. Et kjøp jeg hadde vært ekstremt skuffet over om det var United som var kjøperen, da jeg hverken ser det store potensiale eller hva han har å by på over en sesong. Dette er en spiller som helt sikkert kan være fin i tempererte toppkamper mot feks oss, men som ikke har en dritt å tilføre mot feks Blackburn hjemme. Dere trenger selvtenkende, offensivt kreative krefter, ikke nok en "lagspiller".

Også £22m, hva i helvette har skjedd med fotballen, jeg er sjokkert.

Lenke til kommentar

Dyr spiller, men det er typisk om han blir en hit nå som United ikke slo til. Denne statistikken er heller ikke dårlig:

RT @OptaJoe: 82 – Only four players created more goalscoring chances in the 2010/11 PL season than Sunderland’s Jordan Henderson (82)
Lenke til kommentar

JimBoardman Jim Boardman

#SAFC wanted £20m for Henderson, #LFC said £11m + Ngog, they said £13 +Ngog and you're on. (The Times)

Vi betaler ikke 20mill for ham, heldigvis. Helt sykt at vi får 7m for N'Gog. :)

Edit: Sterke rykter ute å går om at N'Gog skal erstattes med Wickham.

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Akkurat nå liker jeg Henderson-budet meget godt, ja £20M er en drøy pris... men £13M + N'Gog virker som en smart handel. £7M for N'Gog er genialt, da fyren er i mine øyne begrenset. Blir en grei spiller, men tviler han kommer på noe høyere nivå enn Crouch, eller Kenwyne Jones. Greie spisser, men scorer ikke mer enn 15 mål per sesong på sitt beste. Henderson virker dermed som et bra kjøp, selv om det finnes smartere alternativer der ute til £20M. Tror Kenny kan få ut potensialet i ham, muligens på samme måte som med Skrtel som har kommet tilbake i gammel form etter en mørkeperiode. Nå håper jeg Poulsen er på vei ut, sammen med Jovanovic og Cole. 8 midtbanespillere akkurat nå er for mye, så tror Aquiliani og Poulsen selges og Shevley lånes bort. Adam ser også ut som et sannsynlig kjøp.

Mata virker stadig som et mer sikkert kjøp, og det er noe jeg virkelig fryder meg over. Helt siden vi ble linket til Simao og Silva har jeg håpet på et ordentlig vingkjøp, og dette er det. Forøvrig sterke rykter om Jeffren Suarez fra spansk radio i går, hva syns dere? Jeg vet ikke nok om spilleren, for å være helt ærlig.

Lenke til kommentar

Alle på twitter maser om at Downing vil være førstevalget på venstrevingen. Håper det ikke stemmer.

Hater twitter.

Av det jeg har lest om Jeffren har han vært mye skadet i år, og fått minimalt med spilletid i Barcelona. Hans største styrke er visst hurtigheten. Tror ikke det er en spiller jeg ønsker meg.

Lenke til kommentar

Dominic King:

Jordan Henderson having #LFC medical today but Phil Jones is travelling with #ENG U-21 squad to Denmark as planned.

Da skjer det vel evt. ikke noe mer ang. Jones før etter mesterskapet, i slutten av måneden.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...