Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Denne tråden har virkelig sporet av...

9227940[/snapback]

Hvordan da, synes du? Vi snakker jo stort sett om Liverpool i hver eneste innlegg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rekk opp hånden de som vil at unitedfans som er her ska stikke av :D

*rekkeopphånden*

9227965[/snapback]

Hmm, husker den der pleide å slå ann på barneskolen.

9227974[/snapback]

Ja, men jeg vil bare lage litt god stemning her daaaa

Endret av Hansenx
Lenke til kommentar
Hehe, fjern alt som heter Liverpool og United i 10 minutter, og dere skal se meg som en ordentlig trivelig gladgutt. :)

9228040[/snapback]

Tenkte jeg det ikke, du trenger bare en klem!

9228078[/snapback]

Ja, det vi vanskeligstilte ungdommer trenger er egentlig bare en god klem. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg blir meget provosert av måten du skriver på Wh1te. Jeg vet at det er det som er poenget ditt, så det lykkes du jo med. Men at du ikke klarer å fatte rivaliseringen mellom klubbene, er for meg helt uforståelig. At spillere ikke går fra en storklubb til en annen, har for meg, og alle jeg kjenner, vært en uskreven regel så lenge jeg kan huske.

Spillere _skal_ ikke gå fra en storklubb til en annen, hvis de er i samme liga. Slik bør det være.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg må si jeg blir meget provosert av måten du skriver på Wh1te. Jeg vet at det er det som er poenget ditt, så det lykkes du jo med. Men at du ikke klarer å fatte rivaliseringen mellom klubbene, er for meg helt uforståelig. At spillere ikke går fra en storklubb til en annen, har for meg, og alle jeg kjenner, vært en uskreven regel så lenge jeg kan huske.

Spillere _skal_ ikke gå fra en storklubb til en annen, hvis de er i samme liga. Slik bør det være.

9228278[/snapback]

Jeg fatter rivaliseringen, jeg blir bare ikke provosert av den lenger. Det synes jeg du burde ha forståelse for. Misforstå meg rett, United-fans kan provosere meg, men jeg har blitt litt voksnere med årene.

For to år siden havnet jeg i slosskamp med bestekompisen min og endte opp på sykehus fordi jeg ble provosert av at han sang United-sangen rett opp i trynet mitt. Etter at Liverpool tapte CL-finalen i år så satt jeg og slukket sorgene på en bar mens en fyr gaulet "Glory Man United" for å tirre Liverpool-supportere. Jeg gjorde ingenting. Man lærer så lenge man lever.

Lenke til kommentar

Såpass må men jo tåle, er jo bare en del av moro. Er ganske alene på jobben når det kommer til å være United supporter, men det er nok av liverpool supportere der. Like moro hver gang det går dårlig med liverpool og like moro for dem når der går dårlig med United, får jo slenge litt godartet dritt fram og tilbake :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har inntrykk av at Liverpool-supportere får mye dritt fordi mange mener vi er for håpefulle, rause med ord om egne prestasjoner og alltid har troen - mens Chelsea får piss fordi de er en kjøpeklubb (jeg har ikke noe i mot Chelsea, though) - og at United stort sett får svi fordi de vinner mye, er store i kjeften (som mange mange andre supportere for de fleste andre storklubber) og som innehaver av ligagullet alltid sitter med ess på hånd.

Det jeg misliker er supportere, uansett klubb, som bare går rundt og hater alt og alle som ikke har noe med laget deres å gjøre. Helt uten grunn. Det er mange av dem på Liverpool-forumet, det er mange av dem på United-forumet og det er mange av dem på ungdomsskolen.

Lenke til kommentar
Det jeg misliker er supportere, uansett klubb, som bare går rundt og hater alt og alle som ikke har noe med laget deres å gjøre. Helt uten grunn. Det er mange av dem på Liverpool-forumet, det er mange av dem på United-forumet og det er mange av dem på ungdomsskolen.

9228371[/snapback]

Er jeg helt enig i, er jo stort sett denne gjengen med idioter som lager bråk også...

Lenke til kommentar

Selv synes jeg at dette Liverpool- Man Utd hatet er litt barnslig. Jeg er selv oppvokst under Uniteds sin storhetstid og har selvsagt fått gjennomgå for å være Liverpool fan. Med årene og tiden har jeg blitt nok mann til at jeg ser på hatet som litt barnslig. Hvorfor ikke bare like sine egne spillere, trenere osv. Synes også at slike diskusjoner mellom Liverpool og United fans aldri har mål eller menning.

Lenke til kommentar
Virker som du tar ting litt for seriøst SasaB ;) Egentlig er vi alle glade i hverandre.

9228022[/snapback]

Neida, men kuk i ræv og sånt blir kjipt... Litt humor skader ikke, men ikke når folk begyner å banne til hverandre ;)

9228059[/snapback]

Jeg lo som faen av Banansplitt sitt innlegg, fordi at både jeg og Hyrlen hadde svart med saklige innlegg før han kommer og sier noe sånt.

Herlig :D

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare like sine egne spillere, trenere osv. Synes også at slike diskusjoner mellom Liverpool og United fans aldri har mål eller menning.

9228478[/snapback]

Slik har det alltid vært og slik kommer det alltid til å være.. En del av gamet

9228278[/snapback]

Artig du sier det iom at for en liten stund siden så showet ''alle'' united-supporterne på forumet om at Liverpool ikke er en storklubb.

Da burde det ikke vær noe problem at Heinze kommer til oss

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...