Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skybet har stoppet alle spill på P.Jones til Liverpool nå, oddsen ble også slashet i går. Hadde vært fantastisk om han hadde blitt klar før han drar til U21.

Edit: Er visstnok alle bet som anngår Jones som er stoppet, oddsen på at han går til Man Utd har også sunket den siste tiden, blir spennende å følge hvertfall, og ikke helt usannsynelig at det skjer noe i løpet av ettermiddagen/kvelden.

Endret av Termo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Shruger, har du fulgt Henderson gjennom karrieren? Vet du hva Kenny ønsker? Går det i det hele tatt an å kalle en uformet 20-åring "begrenset"? De rapportene jeg har sett omtaler Henderson som et av de største talentene i england siden gerrard/lampard-perioden. Hvordan vil du begrunne din påstand?

Disclaimer: jeg har ikke noe kjennskap til gutten og kan kun forholde meg til medierapporter.

Lenke til kommentar

Jeg har sett han i en del Sunderland kamper i år, og det er ikke en spiller som er værdt £22M. Langt ifra.

Gutten har ikke ikke potensiale til å komme på et lampard/gerrard nivå i mine øyne. Som du ser er det flere united folk som fryder seg over en eventuell overgang, og det sier vel også sitt.

Lenke til kommentar

@Cmyrland

Klart man kan ha en subjektiv mening om at gutten er begrenset. og da bare basert på hva man har sett av han i årets premier league.

Blir hoppende glad om dere nasker Young og Henderson.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Liverpool og Sunderland har kommet til enighet om overgangen for Jordan Henderson. 20-åringen skal på medisinsk sjekk i morgen, melder SkySports.

Jeje. Har ikke sett noe særlig av spilleren jeg egentlig. Sentral midtbane? Offensiv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...