Varmo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Skybet har stoppet alle spill på P.Jones til Liverpool nå, oddsen ble også slashet i går. Hadde vært fantastisk om han hadde blitt klar før han drar til U21. Edit: Er visstnok alle bet som anngår Jones som er stoppet, oddsen på at han går til Man Utd har også sunket den siste tiden, blir spennende å følge hvertfall, og ikke helt usannsynelig at det skjer noe i løpet av ettermiddagen/kvelden. Endret 7. juni 2011 av Termo 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Jones, Henderson og Wickham inn hadde vært ille digg. Dog synes jeg prisen på Henderson er i drøyeste laget. Edit: Bare vi dropper Downing er jeg egentlig fornøyd. Endret 7. juni 2011 av ErlendRU 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 TEAMtalk Football From our Rumour Room: BREAKING NEWS: Jordan Henderson will join Liverpool after Sunderland accepted a £16.5m bid. Could go through tonight. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Vær så snill å være sant 5 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Bortkasta penger på en begrensa spiller. Bah Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg velger å være optismistisk! Vi har altså ikke kjøpt han enda. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 En overgang jeg virkelig håper på! Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Bortkasta penger på en begrensa spiller. Bah Sier en som har Kuyt som avatar Endret 7. juni 2011 av _Scruffy_ 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Shruger, har du fulgt Henderson gjennom karrieren? Vet du hva Kenny ønsker? Går det i det hele tatt an å kalle en uformet 20-åring "begrenset"? De rapportene jeg har sett omtaler Henderson som et av de største talentene i england siden gerrard/lampard-perioden. Hvordan vil du begrunne din påstand? Disclaimer: jeg har ikke noe kjennskap til gutten og kan kun forholde meg til medierapporter. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Henderson er hypa som alle britiske talenter. Alle midtbanespillere blir hypa som den nye Gerrard eller Lampard så lenge de er britiske, uavhengig av hvor dritt de er. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg har sett han i en del Sunderland kamper i år, og det er ikke en spiller som er værdt £22M. Langt ifra. Gutten har ikke ikke potensiale til å komme på et lampard/gerrard nivå i mine øyne. Som du ser er det flere united folk som fryder seg over en eventuell overgang, og det sier vel også sitt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) @Cmyrland Klart man kan ha en subjektiv mening om at gutten er begrenset. og da bare basert på hva man har sett av han i årets premier league. Blir hoppende glad om dere nasker Young og Henderson. Endret 7. juni 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Blir hoppende glad om dere nasker Young og Henderson. The perfect crime. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Synes på ryktebørsen (twitter) nå som at N'Gog vil være en del av en Henderson-avtale. Fine by me. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvilke twitrere er spennende å følge nå i transfervinduet? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 http://twitter.com/#!/pault86 thommo som skrev på RAWK før og har rimelig peiling. Synes forøvrig LFC Transfer Speculations på facebook er kjekk, får med seg all dritten som blir skrivd rundt omkring, både på twitter og aviser osv. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Liverpool og Sunderland har kommet til enighet om overgangen for Jordan Henderson. 20-åringen skal på medisinsk sjekk i morgen, melder SkySports. Jeje. Har ikke sett noe særlig av spilleren jeg egentlig. Sentral midtbane? Offensiv? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Da meldes det overalt at Henderson er done deal. Jeg ønsker velkommen og gir han sjansen et par år. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Blir spennende å se hvordan han klarer seg. Greit nok om N'Gog går motsatt vei. Da er det bare enda bedre plass til Wickham (eller Aguero ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå