Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer da på hvorfor Alonso lar seg intervjue av LFCTV? For å være hyggelig, mulig, men kan være et hint. Nuri Sahin kom inn. De har mange på SM/DM, begynner å bli trangt. I tillegg så utelukker han jo ikke noen overgang til Liverpool, hva mener han med 'Gleder meg til neste sesong' ? Man kan oppfatte det på mange måter. Jeg er uansett positiv til et kjøp av våres gamle Maestro. Overgangsvinduet blir interessant, nervepirrende og spennende.

Lenke til kommentar

Xabi spiller fast for Real Madrid, og er en av deres absolutt viktigste spillere som jeg sa. Hvorfor skulle det ha noe å si for ham at de hentet Sahin, og at de har mange midtbanespillere? Han er fortsatt førstevalget på midten. Han er ikke til salgs, og jeg tror helt ærlig at han uansett foretrekker å spille for et lag som kjemper i toppen av La Liga og CL.

 

Er ikke verdt å spekulere om det en gang, han kommer ikke tilbake. (Glem heller ikke den nye innkjøpspolitikken vår, vi skal ikke kjøpe spillere over 26 år.)

Lenke til kommentar

Xabi en av RM's viktigste spillere? Jeg vil si nei, selv om han spiller ofte. En god spiller, men ikke noe ekstraordinært. Khedira er bedre imo da han dekker mer rom og har mer teft med kula. Alonso er litt som Carrick for meg, en god spiller, men isolert sett for anonym. Skal dog sies at han passer som hånd i hanske med en bedre spiller som Gerrard (om ikke sistnevnte er ferdig som verdensklassespiller, mye skadd og slappe prestasjoner de siste åra)

 

LFC hadde blitt bedre med Alonso, men hva hadde prisen blitt? Neppe verdt det. For engangs skyld burde den klubben deres se fremover :)

Lenke til kommentar

Real Madrid har vært ræva uten Alonso. Var samme greia når han spilte for oss, vi var elendige i de periodene han var skadet.

 

Det er det som er med Alonso, man merker ikke hvor viktig han er før han er borte. Selve flyten i spillet blir helt anderledes. Han dikterer jo alt når han spiller, det meste går gjennom ham. Ser sammenligningen med Carrick, men Carrick har strengt tatt ikke vært på nivået til Alonso på noen år nå. Syns også Alonso er mye flinkere på de tingene folk ikke legger så godt merke til. Vinner mange hodedueller, veldig duellsterk selv om han er treig (god defensiv posisjonering).

 

(Alonso passa forøvrig absolutt ikke sammen med Gerrard. :p Begge "krangla" alt for mye om å diktere spillet når de spilte sammen sentralt. Gikk mye bedre for Alonso sammen med Sissoko og Mascherano, når Gerrard ble plassert på kanten eller bak spissen.)

Lenke til kommentar

herre min hatt, no må vi slutte å mase om prisen på Carroll. Ein handel som vart gjort i all hast, og kontrollen låg ikkje trygt i hendene til FSG.

 

Det er sant at prisen stiger mykje på engelske spelarar, men så lenge Henderson kan vere ei solid tilvekst til laget, så får prisen berre vere 20m.

Lenke til kommentar

Heh, jeg fikk litt John Barnes-assosiasjoner av den Sterling-videoen. Men steike så liten han er, da. 165 :hmm:Og jeg synes han la seg litt vel lett i enkelte situasjoner. Det må han kutte ut med. Men jævlig spennende spiller... Får bare håpe at han klarer å ta steget opp i løpet av de neste par åra.

Lenke til kommentar

Men det er jo City, Chelsea, the big spenders og co. som har drevet opp prisene til det nivået de er på nå. Og skal vi hente de vi vil må vi bare tåle slike priser, hvis ikke er det jo nettopp andre som tåler det. Men det er en syk pris for en "uetablert", ung spiller. Igjen, kanskje han blir en ny Gerrard? Så stoler også på at folka våre vet hva de gjør.

 

Når det gjelder Alonso så tror jeg ikke han kommer tilbake av flere grunner. Han spiller fast på Real Madrid, noe som objektivt er ganske stort. Og han begynner å bli for gammel rett og slett. Tror ikke FSG vil hente han pga alderen. Besides, det er ikke noen akutt krise i den posisjonen selv om han ville blitt en solid forsterkning. Ikke minst vil han jo virkelig spille for oss og er glad i klubben. Slike folk er jo alltid velkommen uansett.

 

Likte det han sa om sønnen: "Han er en Scouser, han ble født i Liverpool, og har Liverpool-drakt". Kanskje han spiller for oss om en 20 års tid. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har vært en del rykter rundt Jones og Wickham i tillegg til Henderson nå, jeg er positiv til begge. Unge, spennende og britiske. Hadde vi fått 2 av de 3 + Mata/Young og en VB hadde jeg vært storfornøyd, da må naturlignok også en del daukjøtt ut.

 

The Look:

 

tumblr_lmemd1wtfE1qcv0of.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...