Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Geir M: interessant, men nå er det flere ting enn bare det å redde skudd som sier noe om hvor god en keeper er. Evne til å dirigere forsvaret, igangsetting av spillet, forebyggende inngripener som ikke kvalifiserer som redninger, klareringer etc. Rent hypotetisk kan en keeper ha dårligst redningsprosent, men likevel slippe inn færrest mål.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Geir M: interessant, men nå er det flere ting enn bare det å redde skudd som sier noe om hvor god en keeper er. Evne til å dirigere forsvaret, igangsetting av spillet, forebyggende inngripener som ikke kvalifiserer som redninger, klareringer etc. Rent hypotetisk kan en keeper ha dårligst redningsprosent, men likevel slippe inn færrest mål.

Stemmer det. Ble likevel litt overrasket over den statistikken.

Lenke til kommentar

Akuratt sett The Big Interview- Xabi Alonso , han er dypt savnet , en ekte rød legende :love:

Er du syk i hodet mann? Du skrev sannsynligvis i forelskelsesrus av Alonso så jeg skal ikke legge så alt for mye i det, men mener du seriøst at han er en ekte rød legende?

Av og til lurer jeg på hvordan folk kan si sånt, husker fortsatt gnålet om at Torres allerede rakk å bli en legende osv i Liverpool. Jeg blir helt stum.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Ganske imponerende å høre både Mascherano og Alonso stå for åpent kamera og fri til Liverpool på den måten som de gjør. Er sjeldent at spillere flere år etterpå selv tar initiativ til å komme med beklagelser og forklaringer til fansen på hvorfor ting ble som de ble. De to avskjedene står for meg som selve symbolet på uroen som herjet i klubben under Yankee/Purslow-perioden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo fordi de har blitt bortskjemt av tribunekulturen i England. Selv middelmådigheter blir jo hedret i England når de kommer tilbake med andre lag på sin tidligere hjemmearena f.eks. Se på Berba også som et eksempel, selv om han hadde to slite sesonger så var det ikke en sjel som buet på mannen (nå syns jeg han har vært god hele tiden dog). Hadde han fått fansen mot seg på samme måte i Spania eller Portugal kan du banne ræva de på at det hadde vært hørbart fra tribunen.

De kan claime at fotball er religion i Italia og Spania har verdens beste spillere og all den driten. England er fortsatt noe helt annet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det var merkelig stille i går. Men no good is good news, eller? Håper det stemmer at Joe Cole er på vei til Spurs. Tviler egentlig, men så lenge vi får kastet han ut av klubben er jeg fornøyd. Vi skal ikke glemme at det også blir utrolig viktig å bli kvitt alt daukjøttet foran kommende sesong.

Endret av -Linda.
Lenke til kommentar

hehe , var langt inne i Alonso rusen derja :!:

Legende er nok litt feil å kalle han men dypt savnet er han.

Vell vi klarer oss men Alonso back in red hadde ikke vært feil i det hele tatt.

Leste også at Poulsen fremdeles har truna på suksess i liverpool trøya, han gir ikke opp så lett :ermm:

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

Det var merkelig stille i går. Men no good is good news, eller? Håper det stemmer at Joe Cole er på vei til Spurs. Tviler egentlig, men så lenge vi får kastet han ut av klubben er jeg fornøyd. Vi skal ikke glemme at det også blir utrolig viktig å bli kvitt alt daukjøttet foran kommende sesong.

Landslagspævvse, vettu. Blir litt stillstand da. (Fy faen så kjedelig det er med landslag, egentlig..)

Jeg er litt delt i Joe Cole-saken. Han er jo en veldig god spiller på sitt beste, men jeg synes det er lenge siden han har bevist noe som helst, og i år har han vært mye skadet. Hvis han får en god pre-season og holder seg skadefri tror jeg han kan bli en viktig spiller, men med den lønna han har vet jeg ikke om det er verdt det kontra å hente inn noen andre, evt kjøre ungt fra reservelaget.

Tidligere i tråden har vi prata om at inntil 10 spillere må ut, og det sier sitt om dagens stall..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...