Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...men om dere investerer stort så er det fra penger som dere ikke har tjent og fra en utenomstående, akkurat samme greia som City og Chelsea, bare i mindre grad.

Ser ikke forkjellen på det og å låne penger til kjøp... (ikke ment til Gunners)

Forskjellen er STOR. Låner du penger av noen må du betale igjen vet du, og som regel betale igjen mer pga renter.

Lenke til kommentar

Det er dere som sier dere ikke blir provosert, men allikevel går dere på gang på gang. Ja, jeg vet jeg blir slem når jeg drikker.

 

@Smågal; haha tenkte jeg skulle forsvare meg fra påstandene dine, så kom jeg på at jeg har pratet meg deg i telefonen et par ganger, begge gangene var jeg sørpe dritings, så blir litt vanskelig. Jeg er og blir den alkoholiserte forumbrukern her på d.no.

Lenke til kommentar

Sitat siste artikkel på .no:

 

"Liverpools transferstrategi denne sommeren er å signere spillere for fremtiden som også umiddelbart kan være en del av Kenny Dalglish’ tropp. De røde ønsker å senke gjennomsnittsalderen i troppen og skape et lag som kan være en utfordrer til titler i årene som kommer, og ikke bare kommende sesong.

 

Merseyside-klubbens transformål vil overveiende være spillere under 26 år. Det vil være unntak i spesielle tilfeller, men den langsiktige strategien vil være å konstruere et ungt mannskap som er kapabelt til å spille en bevegelig angrepsfotball."

 

Høyres bra ut! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...