cmyrland Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hva vet vi om Henderson? Tydeligvis ung, siden han skal spille for U21, men hva mer? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 At United har vært ute etter han en stund. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Fant faktisk en relativt omfattende wikipediaartikkel om han. Blir nevnt av FIFA som én av 13 unggutter å følge med på på verdensbasis, sammen med bl.a. De Gea og Lukaku.. Spennende! E: og så var det linken da Endret 1. juni 2011 av cmyrland Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 For å komme med mine reaksjoner på en nyhet om at Michael Owen fortsetter 1 år i United.. HELT fantastisk. For en fantastisk kar. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Huffda, der røyk det overgangsbudsjettet deres på å varme opp Owens faste sete på benken sesongen 11/12! ... *badam-psssh* Endret 1. juni 2011 av Hewitt 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Fantastisk at vår 5. spiss er langt bedre enn noen av deres foran neste sesong. Michael Owen is a red, is a Red, is a Red, Michael Owen is a Red, he hates Scousers!! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Michael Owen-provokasjon er om lag like effektivt som at vi prøver å provosere Unitedleiren med at vi scora flest mål i 08/09-sesongen. Ganske svake greier mao. Eg berre seier det. 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Banan, du har en egen evne til å forsøple denne tråden. De fleste andre united-supporterne som vaser rundt her inne kan faktisk være saklige og ha noen poeng når de mobber LFC, men du har liksom ikke kommet ut av ungdomsskolefasen enda. Da er det også vanskelig å la seg provosere. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg finner det mest merkverdig at Michael Owen hater seg selv. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg finner det mest merkverdig at Michael Owen hater seg selv. Tror det å hate seg selv er "part and parcel" av det å være Unitedspiller, samme hvor de kommer fra. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Kan noen forklare meg hvorfor så mange Liverpool supportere er livredde for at klubben skal bruke mye penger på transfers denne sommerene og hele tiden maser om at de ikke ønsker at vi skal bli som Manchester City og Chelsea? Jeg er selv Liverpool supporter og jeg klarer ikke, samme hvor mye jeg prøver, å se hvordan i svarte helsike å investere stort en - 1!! sommer er det samme som de to tidligere nevnte klubbene? Klarer de ikke å se at det trengs en seriøs opprenskning i stallen med både mange ut og mange inn skal vi faktisk ta tittelen? Det er ikke alt for mange som går rett inn på førstelaget vi trenger, men det er da vitterlig mer enn 1-2. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Andre enn meg som mener at Dalglish er litt for opptatt av å signere britiske spillere? Dere har vel allerede vært linket til Jarvis, Cahill, Young, Jones, og nå Henderson. Jeg har sikkert glemt noen i farta også. I tillegg har dere allerede skaffa dere Carroll til en altfor høy pris. Misforstå meg rett; det er såklart positivt å signere britiske spillere, men det bør ikke gå på bekostning av kvalitet. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hysj, Shlaps. Ikke si noe til Dalglish. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hysj, Shlaps. Ikke si noe til Dalglish. Tok en råsjanse på at Comolli og speiderne hans holder seg unna akkurat denne tråden. Risikabelt, ja, men vi får la det gå for denne gang. ^^ Linka til Barton også forresten. Flere hakk bedre enn Henderson (som er noget overvurdert i mine øyne). Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Kan noen forklare meg hvorfor så mange Liverpool supportere er livredde for at klubben skal bruke mye penger på transfers denne sommerene og hele tiden maser om at de ikke ønsker at vi skal bli som Manchester City og Chelsea? Jeg er selv Liverpool supporter og jeg klarer ikke, samme hvor mye jeg prøver, å se hvordan i svarte helsike å investere stort en - 1!! sommer er det samme som de to tidligere nevnte klubbene? Klarer de ikke å se at det trengs en seriøs opprenskning i stallen med både mange ut og mange inn skal vi faktisk ta tittelen? Det er ikke alt for mange som går rett inn på førstelaget vi trenger, men det er da vitterlig mer enn 1-2. 1 sommer er langt ifra like ille, og dere kommer nok ikke til å bruke rundt milliarden i sommer, men om dere investerer stort så er det fra penger som dere ikke har tjent og fra en utenomstående, akkurat samme greia som City og Chelsea, bare i mindre grad. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Blir liksom en Wannabe City.... Like patetisk, bare med mindre cash liksom. Det er det du mener BigTone? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 ...men om dere investerer stort så er det fra penger som dere ikke har tjent og fra en utenomstående, akkurat samme greia som City og Chelsea, bare i mindre grad. Ser ikke forkjellen på det og å låne penger til kjøp... (ikke ment til Gunners) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hvilken klubb tenker du på? Villig til å vedde mye på at det er mangel på kunnskap som er bak den dårlig skjulte kommentaren. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 De fleste her inne er da enige om at vi bør forsterke laget med 4-5 spillere, og da med spillere som er betydelig bedre enn de vi har? Antar at sulten etter britiske spillere går på å holde seg godt innenfor "yeah-yeah-yeah-hjemmelaga!"-regelen, og et ønske om å hente spillere med mindre risiko for å ikke klare å slå seg til ro i Liverpool by. Synes det er positivt at de har hovedfokus på britiske spillere, men så klart kan man ikke fortsette med Carroll-signeringer. Jeg har tiltro til at den hellige treenighet (FSG, Kenny, Comolli) ikke gir overpris for rått og røte bare fordi de har engelsk homegrown-status. FSG har jo også uttalt at de ønsker å bruke mest mulig penger på å utvikle unge spillere og selge dem med fortjeneste (men selvfølgelig beholde de beste selv ). Jeg ønsker ikke at vi skal sprute ut penger i City eller Chelsea-stil, selv ikke bare for én sommer. Vi har så mange gode unggutter på vei opp at å fylle laget med eksterne toppspillere kanskje vil virke demoraliserende for de som banker på døra fra u18/reservene. Dessuten er vi nå endelig blitt gjeldfrie, og det siste vi trenger er å forgifte økonomien en gang til. Vi har noen tydelig definerte områder som må forsterkes, spesielt hele venstresiden og midtforsvaret trenger en ny general. Hvis Carra ryker ut med skade ligger vi tynt an. Leste tidligere i dag at den nye treneren i Juve har beordret Aqui tilbake til oss, så da er jo behovet for en ny midtbanespiller så å si dekket om Aqui er motivert til å gi bånn gass for LFC igjen. Etter en prat med Kenny tror jeg at det vil la seg gjøre, om Aqui skjønner hva han sier I mine øyne er det da altså absolutt førstepri å få inn en venstreback (gjerne Baines som er LFC-fan og ung, men å gi mer enn £15m er nok uaktuelt.), en midtstopper og en kvass venstreving med tempo og innleggslabb. Videre må vi se an hva som skjer innad i egen stall, men jeg tror ikke at vi trenger å bruke mer enn £50m for å oppfylle de tre hovedprioritetene, og det er godkjent. Et snitt på £17m for tre klare forsterkninger til førstelaget må man nesten bare godta. Ellers har vi vel landets mest spennende reserve- og u18-lag, noe som gjenspeiles i de respektive landslagstroppene til England, og jeg er absolutt åpen for å gi ungguttene så mange kamper som mulig. Ingenting hadde vært artigere enn en startellever med 6-7 scousere på banen 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå