Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://sportsillustrated.cnn.com/2011/soccer/05/30/digby.aquilani/index.html

 

Interessant artikkel om Aquilani, bør leses i sin helhet.

 

"While it's true that Aquilani did often seem to want more time on the ball than the Premier League allows, in total he started 13 games (including 1 in the Europa League), of which Liverpool won nine, drew one and lost just three. Opta showed his assist rate in the Premier League (one every 136 minutes played) to be the best of any player among Europe's top five leagues (he finished second on the team with six assists). Add in his two goals from 11 shots on target (including a further 2 shots off the woodwork) and we begin to see the faults in the common consensus."

 

Faen, bare synd at han tilsynelatende vil bli værende i Torino nå.. Skaffa seg hus og greier. Hadde vært deilig om Kenny fikk overtalt ham til å komme tilbake til Merseyside..

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Av det jeg har sett av Young så vil jeg gjerne ha han. At han har avslått tilbud fra United er jo heller ikke negativt.

Hm? Kan da hende at ryktene om en United-overgang bare er oppspinn. All logikk tilsier jo at man ikke avslår et tilbud fra United kontra Liverpool med mindre man er sørpe dritings eller Liverpool-supporter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje en av 1000 spillere som velger LFC over United og det har ingenting med det sportslige å gjøre i såfall. Med hånden på hjerte tror jeg de aller fleste i dagens LFC innerst inne skulle ønske at de heller spilte for oss. Selv Gerrard, selv om han aldri hadde innrømmet det. Klart det svir å ha færre PL-titler enn Darron Gibson.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er jo ikke umulig at det bare er bull nei. Likevel har det vært mye rykter om han til United så jeg tror det er noe sannhet i det. Om han velger LFC så er det vel pga at han vil få mer oppmerksomhet enn hva han ville fått i United. Er ikke så altfor mange profiler i dagens stall. I Man Utd er det mange. Det med spilletid i Liverpool kontra United er nok trolig en faktor som går oss i fordel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men vart ikkje det ryktet lagt ein dempar på?

Speletid og sjansen for landslagsoppdrag er nok ein sterk motivasjon for å velge LFC framfor United i Young sitt tilfelle. Eg kan godt forstå at ein gjennomsnittleg spelar vil velge United framfor LFC om ein kun skal sette dagens suksess som krav, men det kjem jo også litt an på posisjon. Spesielt ein keeper eller sentral midtbanespelar vil nok ikkje ha problem med å velge United denne sommaren. No er det ikkje allverdas forskjell på nasjonalitetar i troppen mellom United og LFC, men det kan nok også spele litt inn at du har andre frå samme land/område i laget. Ser jo korleis Suarez, Lucas og Maxi har det alle tiders saman.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...