Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Så på en måte vant vi 3-1 mot United igjen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Nja, en gørrkjedelig finale der det kun er et lag på banen er ikke helt min greie. Kyllingmiddagen jeg hadde derimot, den var herlig. Vil da på ingen måte si at det var en kjedelig finale. United gjorde det jo spennende allerede i de første minuttene der de overrasket med mye ball og spill. Etter det kom det jo mål fra begge lag som naturlig nok gjør det spennende begge veier. Andre omgang var vel ikke særlig spennende, men alt annet enn kjedelig. Ekstremt mye bra fotball, men ja, fra et lag. Alt i alt en underholdende og god fotballkamp der det beste laget vant. Intet mer, intet mindre. 2 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Første 10 minutter var morsomme, men så forferdelig kjedelig hvis man ser borti fra de største sjansene. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Enig med Termo, stort av Masch å dedikere seieren til pool-supporterne rett etter kampen. Viser tydelig at han har et hjerte for klubben og fansen, og at han selv ikke er kommet helt over det som skjedde. Finalen i seg selv var grei, omtrent som forventet. Ble aldri en kamp på høyde med istanbul.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 26 år siden Heysel i dag - RIP YNWA Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Uff ja, RIP. 0:20 : http://www.youtube.com/watch?v=-HxkAblIkNA&feature=related Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Rip. Endret 29. mai 2011 av Shurger Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Gratulerer med dagen Gerrard! Steven Gerrard is our captain.. Steven Gerrard is a red... Steven Gerrard plays for liverpool ... A scouser born and bred.. Endret 29. mai 2011 av DiNozzo 4 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Gratulerer med dagen Gerrard! Tviler på at han ser dette hvordan orka du å lage innlegget så fint? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Klart han ser dette! Gratulerer med dagen onkel steven! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Siden har står med fansen på bortebane, så ser han nok dette også ja Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Tipper Gerrard har en favorittmappe i google Chrome med alle viktige Liverpool-tråder i verden, og bruker Google Translate på alle poster med ordet "Gerrard" i seg. Yepp. 1 Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Gratulerer med dagen, Captain Fantastic Du fikk jo en gave på forhånd av Messi og co. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Tipper Gerrard har en favorittmappe i google Chrome med alle viktige Liverpool-tråder i verden, og bruker Google Translate på alle poster med ordet "Gerrard" i seg. Yepp. Trenger ikke å bruke google translate på "Gerrard" . Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Varmer et liverpool hjerte 1:30 http://www.youtube.com/watch?v=WPJ4MdUvn98 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Jeg har sitti og trodd at de sitatene som har rulla rundt de siste dagene har vært bull. Nå hører jeg han sier det selv Mascherano, kom tilbake! Ta med deg Xabi også (Jeg vet at de ikke spiller i samme klubb, før noen påpeker det) Endret 30. mai 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Han innser at han dreit på draget, men likefullt en fin gest. Hadde han bare spilt siste kampen, ville ting vert anderledes. Xabi, han kunne jeg tatt imot anyday. Såg litt på tv2 her om dagen, de snakket med en tidligere Newcastle spiller. Han beskrev hvor knust han var etter å ha tapt FA cupfinalen mot Liverpool. Han hadde sviktet spillerene, klubben og supporteren. Shankly går bort til han, legger hånda på hodet " Arrrrhg, You`ll be alright son, you will be back!" Shankly går til hver eneste Newcastel spiller og takker for kampen, før han starter feiringen med Liverpool spillerene. Måten han hyllet Shanks der er fantastisk å se så lenge etterpå. For en manager! Pass and move: http://www.youtube.com/watch?v=QamCrEolMoo 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå