Leaf Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 http://liverpool.no/newspg.aspx?id=29036&zone=1 £8M for N'Gog må være veldig bra pris? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Ingen kommer til å by £8M for N'Gog. Det nekter jeg å tro. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Men hvis noen gjør det er det bare å selge "den nye thierry henry".. eneste likheten er vel størrelsen på bakhodet. 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 N`Gog tror jeg kan bli en helt ok spiss, men kanskje ikke i Liverpool, eller england. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 e9 med Guttorm. Har god tru på N'gog, men blir nok aldri ei liverpoollegende av han. Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Liverpool har signert med Honda! http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/reds-sign-with-honda What did you expect? Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Hoh! Ble faktisk nervøs her nå. Trodde det var snakk om Keisuke Honda, og om han hadde gått til Liverpool hadde jeg virkelig mistet all respekt for mannen jeg elsker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Ble lettere fornøyd når jeg leste headlinen om Honda ja. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Faen altså, jeg gikk også på den der et par sekunder når jeg først leste det på mobilen tidligere. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Liverpool har signert med Honda! http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/reds-sign-with-honda What did you expect? Faen så skremt jeg ble når jeg leste dette på forsiden til .tv 1 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Fra Liverpool Echo og L.no: Liverpool skal kutte ned i lønnsbudsjettet og antall spillere i A-troppen for 11/12 pga høye lønninger og mindre kampprogram. Vi har blant annet 10-12 spillere ute på lån og flere ungutter som kan ha kapret plass i A-troppen. James Pearce i velinformerte Liverpool Echo skriver at Dalglish og fotballdirektør Damien Comoll vil satse på å hente inn få men gode spillere og kvitte seg med mye daukjøtt. Under følger listen med navn som blir lansert som mulig exiter i sommer. Hvem av disse tror dere forsvinner og til hvilken salgsum? Brad Jones Philipp Degen Emiliano Insua Chris Mavinga Paul Konchesky Stephen Darby Daniel Ayala Sotrios Kyrgiakos Christian Poulsen Alberto Aquilani Nabil El Zhar Nathan Eccelston David Amoo Dani Pacheco Milan Jovanovic Joe Cole David N`Gog Jeg tipper rundt 10 av disse blir kastet på dør/solgt. Tror vi sitter igjen med rundt £25M i salg hvis følgende blir solgt: Joe Cole, Aguilani, Poulsen, Jovanovic, Insua, N`Gog. Endret 28. mai 2011 av YNWA32 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Er Degen seriøst fortsatt under kontrakt med oss? Djizøz. Han må jo ut. At El Zhar fortsatt er under kontrakt er også et mirakel. Herregud så mye tjafs vi har. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Anbefales å se http://www.youtube.com/watch?v=2QTjNsm_Mgk&feature=feedu 5 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Mangler bare noen fantastiske frispark fra Pache, hadde nok sett dem om han ikke ble utlånt. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Fra Liverpool Echo og L.no: Liverpool skal kutte ned i lønnsbudsjettet og antall spillere i A-troppen for 11/12 pga høye lønninger og mindre kampprogram. Vi har blant annet 10-12 spillere ute på lån og flere ungutter som kan ha kapret plass i A-troppen. James Pearce i velinformerte Liverpool Echo skriver at Dalglish og fotballdirektør Damien Comoll vil satse på å hente inn få men gode spillere og kvitte seg med mye daukjøtt. Under følger listen med navn som blir lansert som mulig exiter i sommer. Hvem av disse tror dere forsvinner og til hvilken salgsum? Brad Jones Philipp Degen Emiliano Insua Chris Mavinga Paul Konchesky Stephen Darby Daniel Ayala Sotrios Kyrgiakos Christian Poulsen Alberto Aquilani Nabil El Zhar Nathan Eccelston David Amoo Dani Pacheco Milan Jovanovic Joe Cole David N`Gog Jeg tipper rundt 10 av disse blir kastet på dør/solgt. Tror vi sitter igjen med rundt £25M i salg hvis følgende blir solgt: Joe Cole, Aguilani, Poulsen, Jovanovic, Insua, N`Gog. Slik som jeg ser det er det kun Aquilani, Cole (forutsatt lønnskutt!) og Pacheco som bør få en ny sjanse. Kanskje Insua dersom vi ikke får inn en ny vb, og Kyrgiakos dersom det ikke kommer en ny stopper som går rett inn i startelleveren. Resten hører ikke hjemme i en klubb som vil satse. Harde fakta. Leste i dag at nye manageren i Juve ikke ville ha Aqui, så da kan det se ut til at overgangen ikke blir noe av likevel. Gjør ikke meg noe For min del er disse såpass lite verdt i den store sammenhengen at lønnsbesparelsene i seg selv ved å bli kvitt dem gjør det lønnsomt å få de ut. Får vi inn noen slanter hadde det vært fint, men første pri må være å få de ut. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Enig med cmyrland, Cole bør få ett drastisk kutt i lønnen, og heller en pay-as-you-play kontrakt. Forøvrig innlegg nr 1892. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Nja, en gørrkjedelig finale der det kun er et lag på banen er ikke helt min greie. Kyllingmiddagen jeg hadde derimot, den var herlig. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Mascherano: "Liverpool fans were sad at the way I left. But this win is for them" Spansken min er ikke så god som den burde vært, men han avga et intervju etter kampen der han beklaget seg ovefor LFC-supporterene og dedikerte seieren til oss. Vanskelig å tilgi måten han forlot oss på, men stort at han unnskylder seg og viser at han bryr seg. Respekt. Endret 28. mai 2011 av Termo 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå