Hyperio Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Det jeg faktisk husker best fra den kampen var dagen etter da jeg kom på skola. Læreren min (klasseforstander het det vel da) var helt fette crazy vill. Tror han må ha vært full fremdeles. Han sprang rundt i gangene med Liverpool-skjorte og sang til han ble hes. Han startet timen med at han hadde skrevet Liverpool - Champions på tavla. I tillegg hadde han tegnet pokalen. Det var ei tosidig tavle som man kunne flippe rundt. Da alle hadde satt seg, inkludert alle Manu-gutta, flippa han den over og gliste som en tulling. Så sang han, og Liverpool-gutta, ynwa. God stemning. Han mobbet til og med noen utlendinger på skola som holdt med Milan. "Det e jo ikke folk som hold med Milan. Æ snakke om folk, dokker e ikke folk." Og fail-supporterne sa de skulle klage til rektor om dårlig undervisning. Those were the days. 4 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Fantastisk. Gleder meg til neste gang Liverpool vinner CL, evt PL, slik at jeg kan gjøre det for elevene mine Til høsten skal jeg sannsynligvis dele en klasse med en annen Liverpool-supporter Det kan fort bli artig :> Teach kids to worship Shankly, sier jeg bare Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hehe, har du engelsk kan du sikkert flette inn litt Liverpool"pensum". Ellers, Tool har svaret på alt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Største gåsehudmoments i videoen: 1. YNWA i pausen 2. Gerrard som ber fansen og laget ta i et ekstra tak etter 3-1 3. Når Xabi har "missed with his right and scored with his left", som uttrykket går for å gi 3-3 4. Når Dudek virkelig ødelegger Shevchenko med den siste, avgjørende redningen i straffekonkurransen 5. Når Stevie løfter trofeet på slutten og det eksploderes i rød konfetti. Synes starfishen fortjener topplassering. 3 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hehe, har du engelsk kan du sikkert flette inn litt Liverpool"pensum". Ellers, Tool har svaret på alt. Tror ikke jeg skal ha engelsken, but if there's a will there's a way (The Liverpool Way ) Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Han mobbet til og med noen utlendinger på skola som holdt med Milan. "Det e jo ikke folk som hold med Milan. Æ snakke om folk, dokker e ikke folk." Racist much? Endret 25. mai 2011 av Torstein Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Største gåsehudmoments i videoen: 1. YNWA i pausen 2. Gerrard som ber fansen og laget ta i et ekstra tak etter 3-1 3. Når Xabi har "missed with his right and scored with his left", som uttrykket går for å gi 3-3 4. Når Dudek virkelig ødelegger Shevchenko med den siste, avgjørende redningen i straffekonkurransen 5. Når Stevie løfter trofeet på slutten og det eksploderes i rød konfetti. Synes starfishen fortjener topplassering. Soleklar straffe. 4 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Racist much? Sjokk at en Arsenal-supporter skulle påpeke det... Men han mente vel bare at Milan-supportere generelt ikke er høyverdige folk. Altså, i gledes(og kanskje alkohol)rus. Han er absolutt ikke rasist, er en tidligere fotballspiller forresten, men lar han være i fred. Er heller ikke så kjent at det gjør noe. Endret 25. mai 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Største gåsehudmoments i videoen: 1. YNWA i pausen 2. Gerrard som ber fansen og laget ta i et ekstra tak etter 3-1 3. Når Xabi har "missed with his right and scored with his left", som uttrykket går for å gi 3-3 4. Når Dudek virkelig ødelegger Shevchenko med den siste, avgjørende redningen i straffekonkurransen 5. Når Stevie løfter trofeet på slutten og det eksploderes i rød konfetti. Synes starfishen fortjener topplassering. Soleklar straffe. Hehe, ja ikke sant. 5 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Skjønner egentlig ikke hvorfor han skulle filme i den situasjonen uansett. Hadde jo sannsynligvis scoret alene med keeper. Herlig flick fra Baros. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Racist much? Sjokk at en Arsenal-supporter skulle påpeke det... Men han mente vel bare at Milan-supportere generelt ikke er høyverdige folk. Altså, i gledes(og kanskje alkohol)rus. Han er absolutt ikke rasist, er en tidligere fotballspiller forresten, men lar han være i fred. Er heller ikke så kjent at det gjør noe. Var ikke akkurat seriøst, men klandrer ingen for å ikke se at det var ironi. Prøvde meg med på et tappert forsøk med en smiley ingen bruker, men det var ikke nok. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Det jeg faktisk husker best fra den kampen var dagen etter da jeg kom på skola. Læreren min (klasseforstander het det vel da) var helt fette crazy vill. Tror han må ha vært full fremdeles. Han sprang rundt i gangene med Liverpool-skjorte og sang til han ble hes. Han startet timen med at han hadde skrevet Liverpool - Champions på tavla. I tillegg hadde han tegnet pokalen. Det var ei tosidig tavle som man kunne flippe rundt. Da alle hadde satt seg, inkludert alle Manu-gutta, flippa han den over og gliste som en tulling. Så sang han, og Liverpool-gutta, ynwa. God stemning. Han mobbet til og med noen utlendinger på skola som holdt med Milan. "Det e jo ikke folk som hold med Milan. Æ snakke om folk, dokker e ikke folk." Og fail-supporterne sa de skulle klage til rektor om dårlig undervisning. Those were the days. Det her var da vi gikk i 9., right? Helt på slutten? Hvem var det du hadde? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Vil helst unngå å "henge ut" folk med navn på nettet. Husker ærlig talt ikke om det var 9. eller 10. Eller kanskje det var 9. vi var nede i kjelleren. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Pacheco ikke med i U-21 troppen til Spania, haha. Gratulerer så mye til oss selv for å ødelegge for den stakkars gutten, håper han kommer seg fort tilbake til spania i en middels klubb han får spille i. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Det har ikke falt deg inn at han kanskje ikke er god nok? Han satt for det meste på benken i Norwich også. Må vel ringe en bjelle? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) For du følgte godt med han i Norwich, eller? Selvsagt spilte han ikke fast, han spilte derimot en viktig rolle for Norwich i flere kamper med mål og målgivende. Tror du det er helt tilfeldig at såkalte eksperter flere ganger lister han opp på lister over de største talentene i Europa? Toppscoreren i en offensiv midtbanerolle i U-20(eller u-19) VM bla. Har herjet lenge nok i reserveligaen nå, og de gangene han faktisk fikk sjansen på A-laget var det bla. i Fa-cupkampen mot Norwich, men, hvem spilte han ilag med da? søppel som jovanovic, ngog og andre reservelagsspillere. Han må ha gode spillere rundt seg for å utvikle seg videre. dani37pacheco Daniel Pacheco i havent been trainning, its the only thing i said. club told me to rest, wich is fine, but im just dissappoint bcos i want to trainning and fight for chances Synd Dalglish ikke kom inn i klubben tidligere. Liverpool har sugd pikk på å satse på talenter i en årrekke nå. Men jo, selvsagt har tanken om at han ikke er god nok enda streifet meg. Kanskje han er en late-bloomer. Hvordan han presterer på treninger osv har ingen her opplysninger om uansett, men det virker som han har hatt lyst til å kjempe og trene hardt for å bli en del av laget. Ekstra vanskelig i posisjonen han spiller i når vi har Gerrard,Meireles,Kuyt,Cole m.fl som kan bekle den rollen/rollene han spiller i. Jeg er bare ekstremt frustrert over hele greia, har hatt ståltro på Pacheco i en årrekke. Tror Dani er for teknisk god for Liverpool, det er åpenbart ikke den type spillere vi er ute etter. Pacehco fikk 6 kamper for Norwich, scora 2 mål og hadde 3 eller 4 målgivende. ---- Raul Meireles - cool as fuck Endret 26. mai 2011 av Smågal 2 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Personlig har jeg hatt troen på Pacheco, og trodde at dette skulle bli hans sesong. Så jeg håper egentlig at han heller blir en reserve istede for N'gog, og at han kan ta en slags Suarez rolle Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Regner med å se mer til pacheco og de andre ungguttene i ligacupen og fa-cupen i år. Med dagens stall kan jeg se for meg en sånn 11-er: gulasci, flanno, carra, wilson, aurelio/robbo, spearing, gerrard, Kuyt, maxi, pacheco og carroll. Trolig i 433 eller 4231. Andre spillere vi kan håpe på å se er bruna, sterling og amoo.. 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Bruna? Han er jo noe av det mest talentløse vi har i laget. Er god på dødballer, og har grei ballkontroll, that's it. Ser for meg han blir frigitt når kontrakten går ut. Amoo tror jeg heller ikke er noe å samle på, fikk jo ikke spille fast for MK Dons og Hull en gang, som 20-åring. Stor fart, men mangler fotballintelligens. Ser heller for meg at Wisdom, Coady, Sterling (som du nevnet) og Suso blir de nye fjesene i ligacupen neste år. 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Suso har jeg litt troa på. De som følger unggutta nærmest sier jo at Suso er på et høyere nivå nå enn Pacheco var på samme tid. Har fortsatt troa på Pacheco også, han gjorde det bra i Norwich, og de kampene han har fått for førstelaget vårt. La han i det minste få noen sjanser til å prøve seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå