Hyperio Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Noen andre kan få gjøre det, har eksamen i morra og skulle bare droppe innom (blir jo lei bøker og tall...) Men kan si fort at N'Zogbia kan bli vanskelig å temme, har jo sine episoder på rullebladet. Samtidig er det en spiller som jeg tror kan utrette mer selv enn f. eks. Young. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Har eksamen selv på torsdag, så har ikke tid til å studere youtube-videoer etc Kjører F5 her med jevne mellomrom for å få litt avveksling. Fotball og studier passer bra sammen, enten det er diskusjon som nå eller å spille FM :> Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 FM tørr jeg ikke å begynne med. Er visst verre enn WOW hvis det er rette personen bak tastene. Spiller forøvrig ikke WOW. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 FM funker faktisk greit fordi det ikke krever kontinuerlig oppmerksomhet. Hvis du plutselig forsvinner inn i bøkenes verden en stund står spillet pent og venter, så slår man opp blikket, dasker space-tasten noen ganger, og så kan man lese litt igjen Særlig hvis man har svak PC eller stor database aktivert blir du pålagt mange "lastepauser" der spillet kverner gjennom resultater og begivenheter som ikke angår deg direkte Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) *Finner frem FM igjen etter en lengre pause* JÆVLER! Skulle legge meg og altting. Endret 24. mai 2011 av Termo 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 That's it, blir ikke noe FM. Kanskje etter eksamene. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Snart sommerferie Hvem trenger vel grill, pils og vann når man kan oppleve den intense gleden av å ta the treble med Liverpool, eller lede Rushden & Diamonds til nye høyder? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Seks år siden Istanbul i dag! 3 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Seks år siden Istanbul i dag! Får frysninger på ryggen Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Vi linkes igjen til Coentrao. Jaaaaa takk. Åh, Istanbul. What an evening Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Coentrao? ??? Ser for meg masse vitser på den fra motstanderene allerede Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 http://www.clickliverpool.com/sport/liverpool-fc/1213425-liverpool-fc-alberto-aquilani%5Cs-future-to-be-decided-%5Cnext-week%5C.html Tjohei eller ånei? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Virker som store deler av SillySeason går ut på å finne spillere i FM: Nå er Navas linka, nå. Mannen som nesten ikke kunne være med til VM i SørAfrika pga kronisk hjemlengsel. Sliter med bortekamper i La Liga, etter hva jeg hører. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Faktisk vært linka et par ganger før.. Kanskje det bare har vært et spill for galleriet, for å slippe ryktehysteriet Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) http://www.clickliverpool.com/sport/liverpool-fc/1213425-liverpool-fc-alberto-aquilani%5Cs-future-to-be-decided-%5Cnext-week%5C.html Tjohei eller ånei? Tjohei til hva? Det står jo bare at det vil bli avgjort den ene eller andre veien og at de vil kjøpe han. Intet nytt. Men jeg er som sagt tvilende til Aquilanis motivasjon hvis han ikke blir solgt til Juventus. Virker veldig som at han vil fortsette der. Og halvhjertede spillere er vi ferdig med. I tillegg ser jeg ikke noe akutt behov for spillere akkurat i hans posisjon. Jesus Navas kommer forresten ikke til å gå noe sted. Ikke vil jeg ha han heller. Sevilla blir nok nødt til å ha han i fred. Men det er jo et paradoks at det er en sykdom som må til for å få lojale spillere nå om dagen. Juan Mata fra samme land tar jeg derimot i mot med åpne armer. Endret 25. mai 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) 6 år siden Istanbul ja, største kvelden i mitt liv, har sett kampen på dvd i ettertid utallige ganger, like stort hver gang. Five times! Endret 25. mai 2011 av Termo Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Fantastisk kveld, får tårer i øyekroken når jeg ser denne. http://www.youtube.com/watch?v=YHtjmofqBeM 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Største gåsehudmoments i videoen: 1. YNWA i pausen 2. Gerrard som ber fansen og laget ta i et ekstra tak etter 3-1 3. Når Xabi har "missed with his right and scored with his left", som uttrykket går for å gi 3-3 4. Når Dudek virkelig ødelegger Shevchenko med den siste, avgjørende redningen i straffekonkurransen 5. Når Stevie løfter trofeet på slutten og det eksploderes i rød konfetti. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå