Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Noen andre kan få gjøre det, har eksamen i morra og skulle bare droppe innom (blir jo lei bøker og tall...) :) Men kan si fort at N'Zogbia kan bli vanskelig å temme, har jo sine episoder på rullebladet. Samtidig er det en spiller som jeg tror kan utrette mer selv enn f. eks. Young.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FM funker faktisk greit fordi det ikke krever kontinuerlig oppmerksomhet. Hvis du plutselig forsvinner inn i bøkenes verden en stund står spillet pent og venter, så slår man opp blikket, dasker space-tasten noen ganger, og så kan man lese litt igjen :p Særlig hvis man har svak PC eller stor database aktivert blir du pålagt mange "lastepauser" der spillet kverner gjennom resultater og begivenheter som ikke angår deg direkte :D

Lenke til kommentar

Tjohei til hva? :p Det står jo bare at det vil bli avgjort den ene eller andre veien og at de vil kjøpe han. Intet nytt. Men jeg er som sagt tvilende til Aquilanis motivasjon hvis han ikke blir solgt til Juventus. Virker veldig som at han vil fortsette der. Og halvhjertede spillere er vi ferdig med. I tillegg ser jeg ikke noe akutt behov for spillere akkurat i hans posisjon.

Jesus Navas kommer forresten ikke til å gå noe sted. Ikke vil jeg ha han heller. Sevilla blir nok nødt til å ha han i fred. Men det er jo et paradoks at det er en sykdom som må til for å få lojale spillere nå om dagen. :D

Juan Mata fra samme land tar jeg derimot i mot med åpne armer.

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar

Største gåsehudmoments i videoen:

1. YNWA i pausen

2. Gerrard som ber fansen og laget ta i et ekstra tak etter 3-1

3. Når Xabi har "missed with his right and scored with his left", som uttrykket går for å gi 3-3

4. Når Dudek virkelig ødelegger Shevchenko med den siste, avgjørende redningen i straffekonkurransen

5. Når Stevie løfter trofeet på slutten og det eksploderes i rød konfetti.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...