Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå var det vel du som slang med leppa først, og jeg svarte, enkelt og greit. Jeg tåler helt fint at du er spydig, men gjør det ordentlig for faen.

9227707[/snapback]

Det virker som om jeg er en av de få som synes det fotballmessige er det viktigste. Jeg skjønner ikke supportere som setter seg på ræv og begynner å sutre straks det blir prat om en intern overgang mellom to "rivaler". De fleste United-supportere jeg har snakket med er overbevist om at Heinze ikke kommer til å heve Liverpool i den forstand at vi blir en større trussel mot dem. Avstemningen som var på United.no for en tid tilbake avslørte også at flertallet brydde seg døyten om Heinze kom til oss.

9227739[/snapback]

Hadde tatt i mot Gerrard med åpne armer hvis vi hadde trengt han på midten, noe vi ikke gjør.

Men det er jo to måter å se dette på fra hver side av en supporters ståsted, en liverpool supporter vil jo hate Gerrard for å gå til United, men en United supporter ser kanskje det positive i det hvis han vil styrke laget. Jeg tar i mot enhver spiller som vil styrke United, samme f... hvor han kommer i fra. Men jeg er også sånn at jeg vil ikke at f.eks at Giggs skal gå til liverpool, da kan han brenne i helvete for min del.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hadde tatt i mot Gerrard med åpne armer hvis vi hadde trengt han på midten, noe vi ikke gjør.

Men det er jo to måter å se dette på fra hver side av en supporters ståsted, en liverpool supporter vil jo hate Gerrard for å gå til United, men en United supporter ser kanskje det positive i det hvis han vil styrke laget. Jeg tar i mot enhver spiller som vil styrke United, samme f... hvor han kommer i fra. Men jeg er også sånn at jeg vil ikke at f.eks at Giggs skal gå til liverpool, da kan han brenne i helvete for min del.

9227849[/snapback]

Da er vi enige da.

Lenke til kommentar

9227849[/snapback]

Der kom det frem det de fleste ikke tørr å si høyt

Lenke til kommentar
Tøv, tøv og atter tøv. Silvestre er ingen dårlig spiller, han hadde helt grei kontroll. Dessuten, så har vi Oshea, han kan eie som venstre back, i tillegg til yngre talenter. På venstrebackplass vil jeg si vi pr dags dato har 3 ganger bedre dekning enn Liverpool.

9227811[/snapback]

Kall det hva du vil, jeg mener han er dårlig. Men, det gjør ikke meg noe om dere beholder han til han legger skoa på hylla, bare glad til jeg. :)

3 ganger bedre? Pr. dags dato ja, _muligens_. Så hvis Heinze kommer til oss i tillegg til Riise, Aurelio (som faktisk spilte bra mot slutten før han fikk skade) og Arbeloa mot deres Evra, Silvestre og den lille (store) wonderboyen deres i O'Shea, så kan vi kanskje sammenligne igjen?

Lenke til kommentar

Håhåh, litt av en diskusjon jeg plutselig ble møtt av her. :D

Vil bare si at jeg støtter wh1te fullt ut her. Det fotballmessige er viktigst, og rivaliseringen for min del er stort sett noe som foregår via supportere. Jeg har ikke noe imot de fleste United-spillere, dog noen er noen ufyselige klatter jeg ikke kunne tenke meg i Liverpool, hvert fall. Men på generelt grunnlag har jeg ingenting imot tidligere Man Utd-spillere i Liverpool. Skjønner ikke hvorfor det skal være patetisk å ønske en eks-Man Utd-spiller velkommen til Liverpool.

Lenke til kommentar
Å hvis ikke fotball skal dreie seg om følelser og rivalisering så har hvertfall ikke jeg mye igjen av det.

9227432[/snapback]

Så for deg er følelser = hat? Hooligan altså?

9227513[/snapback]

Er da stor forskjell på lidenskap og hat.

9227523[/snapback]

Påstår du at jeg ikke er en lidenskapelig supporter fordi jeg ikke hater alle spillerne på United og aldri ville sett noen av dem i vår drakt?

Nå er det Hewitt vil frem til at om dere hadde trengt en spiller på sentral midtbane, og Gerrard ville vekk, så hadde dere ikke takket nei til han.

9227186[/snapback]

Tja, ikke alle United-supportere som er like oppegående.

9227205[/snapback]

Bullshit.

Selvsagt vil jeg ikke ha Liverpool-kapteinen til klubben min.

White har ikke hørt om rivalisering.

9227529[/snapback]

Nei, jeg har aldri hørt om rivalisering.

Og du mener selvsagt at samtlige supportere av klubben din er oppegående. Riight.

9227602[/snapback]

Du hintet selvsagt til meg, derfor jeg skrev bullshit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Du hintet selvsagt til meg, derfor jeg skrev bullshit.

9227878[/snapback]

Nei, det gjorde jeg faktisk ikke. Jeg hintet ikke til noen spesielle her inne i det hele tatt. :)

Lenke til kommentar

9227849[/snapback]

Der kom det frem det de fleste ikke tørr å si høyt

9227859[/snapback]

Jepp, er vel en av de mer oppegående United folkene :p

Edit:

wh1te:

Da er vi enige da.

Det må jo skje nå og da :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Han der banansplit var jævla irriterende!

9227881[/snapback]

Det er en her som er like irriterende....

9227905[/snapback]

Jeg snakker i hvertfall ikke dritt til dere i deres tråd. Irriterende? Kanskje. Respektfull? Jepp.

Lenke til kommentar

9227881[/snapback]

9227905[/snapback]

Jeg snakker i hvertfall ikke dritt til dere i deres tråd. Irriterende? Kanskje. Respektfull? Jepp.

9227922[/snapback]

Hahaha :!:

Må si at de siste to-tre sidene er meget godt lesestoff

Lenke til kommentar

9227881[/snapback]

9227905[/snapback]

9227922[/snapback]

Mister mister du mister, jeg mente ikke deg. Dog vil jeg påpeke at du kan være herlig provoserende til tider, så skjønner at de med litt kortere lunte enn oss andre fort kan koke over litt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Mister mister du mister, jeg mente ikke deg. Dog vil jeg påpeke at du kan være herlig provoserende til tider, så skjønner at de med litt kortere lunte enn oss andre fort kan koke over litt.

9227950[/snapback]

Ville bare helgardere meg :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...