Schweigaard Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Håper nesten vi selger flere spillere enn vi kjøper til sommeren. Vi må bli kvitt alt dødkjøttet (N'Gog, Jovanovic, Cole, Poulsen, Konchesky og flere), nå som Flanagan, Robinson, Shelvey og Spearing har vist at de fungerer som backup. Vi har jo flere andre talentfulle ungutter også som burde være relativt nærme førstelaget. Ser for meg at Coady, Wisdom og til en viss grad Sterling får prøvd seg neste sesong. Så håper jeg vi kjøper 3-4 kvalitetsspillere, og ikke mer av stallfyll typen som vi har kjøpt så alt for mange av det siste tiåret. (Håper IKKE vi henter Marveaux f.eks). Endret 22. mai 2011 av OKMarius 2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Takk for en innholdrik sesong alle sammen! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Klarer faen ikke bruke forumet når de har klart å fucka det så jævlig til. Får prøve å skrive et sesongoppsumeringsinnlegg senere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Dudek ga seg med fotball i dag. Får takke han for sin tid i liverpool. Du gjodre mte mte mte rart,men A L T ble tilgitt i Istanbul. http://www.youtube.com/watch?v=xGEl0jlX73I Thanks, Dudek Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Lurer på om United-fansen står inne for denne enda? Begynte å se tilbake til postene som ble gjort i fjorsommer.. litt artig Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Lurer du på det samme enda, Hyrlén? 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Creds til Skrtel for å ha spilt samtlige minutter av årets PL. Bra prestasjon av hardhausen. 4 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg håper virkelig at Cole og Ngog forsvinner i sommer. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Skulle personlig ønske at Kuyt, Maxi, cole, aurelio, n'gog, m.m hadde blitt solgt i sommer Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Maxi og de andre kan jeg kan jeg skjønne, men kuyt? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Kødder du elller, hadde laga til en post med 100 bilder så trykker jeg meg bort fra siden, horeslikk. Anyway: bra bilder/øyeblikk denne sesongen finner du her http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=275645.0 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 2 av mine favoritter: Maxi og de andre kan jeg kan jeg skjønne, men kuyt? Kuyt jobber mye, men han har for lite fart og en ballkontroll fra helvette. Så du ikke han idag? 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Kuyt er toppscoreren våres med 13 i ligaen, scorer viktige mål og gjør en fantastisk jobb for laget. Absolutt en som får for lite støtte, ikke at jeg hele tiden er så veldig begeistra for Kuyt selv. Men det er ikke tilfeldig at han spiller fast på langslaget som var i VM-finalen foran spillere som VdV, Elia osv. Teknikken,mottakene,pasningene og farten er til tider helt forferdelig å se på, men er der en retur eller noen som sover i forsvaret på motstanderlaget så er han faen meg der uansett, alltid. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Spillere som jeg håper, og regner med blir solgt: Konchesky, Jovanovic, Kyrgiakos, N'Gog, Poulsen, Aurélio og Cole. Av utlånsspilerne er det helt greit om kun Insua kommer tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Klart vi må selge unna dødkjøtt, men trenger ikke å selge vekk halve stallen. Greit å ha noen på benken som fremdeles ikke er jomfru(ref: ung) også da. Maxi kan vi godt beholde som backup\innhopper. Kuyt fortjener også en fremtidig plass, men kanskje ikke som fast spiller. Aurelio har en pay by play, en flott ordning. Konchesky, Jovanovic, Kyrgiakos, N'Gog, Poulsen, Jones og Cole kan ryke.. e: Om liverpool Cole en real lønnskutt kan vi egentlig beholde han også, men han fortjener ikke den høye lønna han hever pdd, og om han vil forstette med en slik lønnslipp kan han dra til Polen for all I care. Endret 22. mai 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Tenker i grunn det samme om Cole. Aurelio er en kjeks og jeg synes bare han dra, selv om jeg liker fyren og spillet hans. Selv om han har en spesiell kontrakt så mener jeg det er bedre å satse på andre. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Cole har ihvertfall vært med å vunnet ligaen, ingen andre hos dere som kan skryte av det, blir han motivert kan han være verdifull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Suarez har allerede vunnet ligaen i år. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Cole har ihvertfall vært med å vunnet ligaen, ingen andre hos dere som kan skryte av det, blir han motivert kan han være verdifull. Ser ikke hvordan det der gir mening. Sånn rent bortsett fra forsøket på å dra inn at Liverpool ikke har vunnet PL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå