Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Hehe, det er nok litt forskjell på oss "vanlige" mennesker og profesjonelle fotballspillere når det gjelder sånt. Om Baines fikk kontrakttilbud fra Liverpool og Everton, ville han nok valgt Liverpool. Se på f. eks. Tottenham, som har drøssevis av spillere som liker/likte Arsenal. Eller Solskjær som gikk til Man Utd selv om han likte Liverpool.

9227532[/snapback]

Det er sant. Men skjønner ikke hvorfor managere har problemer med det... Sånn som Ferguson. Men det kan ha noe med at han har vært manager i United i 21 år. Mens Benitez har vært hos oss siden 2004. Rart er det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Å hvis ikke fotball skal dreie seg om følelser og rivalisering så har hvertfall ikke jeg mye igjen av det.

9227432[/snapback]

Så for deg er følelser = hat? Hooligan altså?

9227513[/snapback]

Er da stor forskjell på lidenskap og hat.

9227523[/snapback]

Påstår du at jeg ikke er en lidenskapelig supporter fordi jeg ikke hater alle spillerne på United og aldri ville sett noen av dem i vår drakt?

Nå er det Hewitt vil frem til at om dere hadde trengt en spiller på sentral midtbane, og Gerrard ville vekk, så hadde dere ikke takket nei til han.

9227186[/snapback]

Tja, ikke alle United-supportere som er like oppegående.

9227205[/snapback]

Bullshit.

Selvsagt vil jeg ikke ha Liverpool-kapteinen til klubben min.

White har ikke hørt om rivalisering.

9227529[/snapback]

Nei, jeg har aldri hørt om rivalisering.

Og du mener selvsagt at samtlige supportere av klubben din er oppegående. Riight.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Overganger mellom Liverpool og United skal ikke skje. At dere godtar en Heinze-overgang syns jeg er relativt latterlig.

9227476[/snapback]

Det er så søtt når United-supportere prøver å skjule bitterheten sin :love:

9227513[/snapback]

Skjule bitterheten min søtt? Har du fått en gigantisk kuk opp i ræva di eller? Er ikke veldig bittert at Heinze går, ettersom vi har backer av høyt nivå i Silvestre og Evra. Derimot om han går til Liverpool er han mitt hatobjekt no. 1.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Overganger mellom Liverpool og United skal ikke skje. At dere godtar en Heinze-overgang syns jeg er relativt latterlig.

9227476[/snapback]

9227513[/snapback]

Skjule bitterheten min søtt? Har du fått en gigantisk kuk opp i ræva di eller? Er ikke veldig bittert at Heinze går, ettersom vi har backer av høyt nivå i Silvestre og Evra. Derimot om han går til Liverpool er han mitt hatobjekt no. 1.

9227603[/snapback]

Sånn ja. Vis følelsene dine.

Lenke til kommentar

9227476[/snapback]

9227513[/snapback]

9227603[/snapback]

Sånn ja. Vis følelsene dine.

9227609[/snapback]

Haha, du er direkte latterlig. Kom med noe annet enn "du er så søt når du er bitter" og "ja, kom igjen, vis følelsene dine nå".

Lenke til kommentar
Hehe, det er nok litt forskjell på oss "vanlige" mennesker og profesjonelle fotballspillere når det gjelder sånt. Om Baines fikk kontrakttilbud fra Liverpool og Everton, ville han nok valgt Liverpool. Se på f. eks. Tottenham, som har drøssevis av spillere som liker/likte Arsenal. Eller Solskjær som gikk til Man Utd selv om han likte Liverpool.

9227532[/snapback]

Det er sant. Men skjønner ikke hvorfor managere har problemer med det... Sånn som Ferguson. Men det kan ha noe med at han har vært manager i United i 21 år. Mens Benitez har vært hos oss siden 2004. Rart er det...

9227556[/snapback]

Det har jo ingenting med saken å gjøre, hadde liverpool vært en klubb som lå å kjempet om å holde seg i PL år etter år, så hadde Heinze vært liverpool spiller for flere uker siden. Ferguson vil ikke selge til en potensiel topp fire klubb, David Gill har jo gått ut å sagt at Veron var siste spiller som gikk til en tittel utforder fra United og det var vel i '03 eller nå sånt. Samme om klubben heter liverpool, arsenal eller chelsea Heinze får ikke lov til å gå til noen av dem...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Haha, du er direkte latterlig. Kom med noe annet enn "du er så søt når du er bitter" og "ja, kom igjen, vis følelsene dine nå".

9227620[/snapback]

Jeg hadde bedt deg om å holde kjeft hvis det hadde passet seg, men når du skriver ting som "Har du fått en gigantisk kuk opp i ræva di eller" så kan jeg ikke annet å smile. Du, min venn, er latterlig akkurat nå. Hvorfor gidder du å bli provosert? Du må jo ha forumets korteste lunte. Hvis du ikke takler at jeg er spydig så har du to valg: Stikke ut av tråden eller slå av maskinen. Du finner ikke meg frekk som faen United-tråden, men slenger du med leppa i vår tråd så må du tåle litt, suger pop.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Det har jo ingenting med saken å gjøre, hadde liverpool vært en klubb som lå å kjempet om å holde seg i PL år etter år, så hadde Heinze vært liverpool spiller for flere uker siden. Ferguson vil ikke selge til en potensiel topp fire klubb, David Gill har jo gått ut å sagt at Veron var siste spiller som gikk til en tittel utforder fra United og det var vel i '03 eller nå sånt. Samme om klubben heter liverpool, arsenal eller chelsea Heinze får ikke lov til å gå til noen av dem...

9227643[/snapback]

Ahh, så det dreier seg ikke om klubbrivaliseringen, men også om det at Liverpool er en konkurent om tittelen. Da fikk jeg hele bildet foran meg. Takk :)

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Jeg kan si med ærlighet at:

-Det er surt at Torres gikk til 'Pool, men Tevez har vært trøst i bøttevis.

-Både Torres og Gerrard er klassespillere, og de ville gått rett inn på førstelaget til hvilken som helst klubb.

-At jeg ville likt å ha Gerrard og Torres i United om de aldri hadde spilt i Liverpool.

Men jeg vil IKKE ha noen spillere fra Liverpool FC i United, ikke om de går via en annen klubb heller.

Det er en uskreven regel i Premier League.

Lenke til kommentar

9227620[/snapback]

Jeg hadde bedt deg om å holde kjeft hvis det hadde passet seg, men når du skriver ting som "Har du fått en gigantisk kuk opp i ræva di eller" så kan jeg ikke annet å smile. Du, min venn, er latterlig akkurat nå. Hvorfor gidder du å bli provosert? Du må jo ha forumets korteste lunte. Hvis du ikke takler at jeg er spydig så har du to valg: Stikke ut av tråden eller slå av maskinen. Du finner ikke meg frekk som faen United-tråden, men slenger du med leppa i vår tråd så må du tåle litt, suger pop.

9227649[/snapback]

Nå var det vel du som slang med leppa først, og jeg svarte, enkelt og greit. Jeg tåler helt fint at du er spydig, men gjør det ordentlig for faen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det er en uskreven regel i Premier League.

9227690[/snapback]

Huh? Det har vært plenty med spillere som har spilt i rivaliserende klubber, med andre opphold i mellom. Jeg leste til og med en liste her om dagen, av en journalist som var lei all whiningen rundt pool og Heinze. Det er ikke så big deal.

Lenke til kommentar
Ettersom vi har backer av høyt nivå i Silvestre og Evra. Derimot om han går til Liverpool er han mitt hatobjekt no. 1.

9227603[/snapback]

Come again? Evra er ikke så verst, men Silvestre?

9227643[/snapback]

Siden denne "kontrakten" på at han ikke får lov til å gå til noen av rivalene ikke er skriftlig, og Heinze hevder og ikke ha hørt noe om det, så kan vi vel si at Heinze og Liverpool har en ganske så sterk sak her. Hjelper fint lite og lage en kontrakt på at man kan gå fra klubben for en viss sum, og så mumle noe om at dette ikke gjelder rivalene. Men, det er vel ikke så mange her inne som kjenner alle detaljene fullt ut, blir hvertfall spennende å se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Huh? Det har vært plenty med spillere som har spilt i rivaliserende klubber, med andre opphold i mellom. Jeg leste til og med en liste her om dagen, av en journalist som var lei all whiningen rundt pool og Heinze. Det er ikke så big deal.

9227710[/snapback]

Men det begynner å bli noen år siden spillere gikk mellom våre klubber.

Spurs/Arsenal og Liverpool/Everton får være en annen sak...

Lenke til kommentar
Ettersom vi har backer av høyt nivå i Silvestre og Evra. Derimot om han går til Liverpool er han mitt hatobjekt no. 1.

9227603[/snapback]

Skjønner ikke helt hva du vil fram til? Så du ikke Community Shield? Silvestre er veldig god backup, og ingen dårlig spiller nei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nå var det vel du som slang med leppa først, og jeg svarte, enkelt og greit. Jeg tåler helt fint at du er spydig, men gjør det ordentlig for faen.

9227707[/snapback]

Hvordan da? Gi deg flere grunner til å slenge dritt? Forskjellen på meg og deg er vel at jeg aldri bruker "kukk i ræv"-argumenter, eller kaller andre brukere patetiske. Jeg har ikke noe i mot deg, bare laget du heier på. :)

Det virker som om jeg er en av de få som synes det fotballmessige er det viktigste. Jeg skjønner ikke supportere som setter seg på ræv og begynner å sutre straks det blir prat om en intern overgang mellom to "rivaler". De fleste United-supportere jeg har snakket med er overbevist om at Heinze ikke kommer til å heve Liverpool i den forstand at vi blir en større trussel mot dem. Avstemningen som var på United.no for en tid tilbake avslørte også at flertallet brydde seg døyten om Heinze kom til oss.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

9227710[/snapback]

Men det begynner å bli noen år siden spillere gikk mellom våre klubber.

Spurs/Arsenal og Liverpool/Everton får være en annen sak...

9227727[/snapback]

Det var ikke snakk om direkte overganger.

Lenke til kommentar

9227603[/snapback]

Skjønner ikke helt hva du vil fram til? Så du ikke Community Shield? Silvestre er veldig god backup, og ingen dårlig spiller nei.

9227731[/snapback]

Jo jeg vil fram til at Silvestre er en dårlig spiller. Hvis Evra skulle bli langtidsskadet tror jeg dere kommer til å slite på den plassen. :)

Lenke til kommentar

9227603[/snapback]

9227731[/snapback]

Jo jeg vil fram til at Silvestre er en dårlig spiller. Hvis Evra skulle bli langtidsskadet tror jeg dere kommer til å slite på den plassen. :)

9227755[/snapback]

Tøv, tøv og atter tøv. Silvestre er ingen dårlig spiller, han hadde helt grei kontroll. Dessuten, så har vi Oshea, han kan eie som venstre back, i tillegg til yngre talenter. På venstrebackplass vil jeg si vi pr dags dato har 3 ganger bedre dekning enn Liverpool.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...