Superparanoid Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Skjønner ikke hvorfor Liverpool skal spille så mange kamper tidlig på lørdager... Sheffield - Liverpool 13:45 Liverpool - West Ham 13:45 Everton - Liverpool 13:45 Liverpool - Tottenham 13:45 ...og gjett når på lørdag de spiller mot Bolton? Jeg jobber til kl 15 på lørdager for svingende... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Poor thing, gleder meg til Bordeux kampen. Finner meg på pub i Aaaaaaamsterdam Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Da er det ikke lenge til kamp. Galatasaray hjemme bør bli tre poeng. Sier ikke at det blir lett, men det er på tide å få en seier i gruppa. Håper på dette laget: ---------------Reina----------------- Finnan----Carra----Agger-----Riise ---------Momo------Alonso---------- Garica-----------------------Gerrard© ----------Crouchy--Kuyt------------ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Usikker på Crouch som vanlig jeg.. Synes Bellamy burde få spille mest mulig for å få putta noen mål, han trenger det tror jeg! Ellers ser det der bra ut det. Skulle gjerne hatt Pennant utpå der også. Eller er han fortsatt skada? Er uansett ikke plass til hele troppen, noe som er litt synd. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Slik ser laget ut. Fra Liverpool.no. Lagoppstilling H: José Reina Steve Finnan Jamie Carragher Daniel Agger Fabio Aurelio Jermaine Pennant Steven Gerrard Xabi Alonso Luis Garcia Dirk Kuyt Peter Crouch Innbyttere H: Jerzy Dudek John Arne Riise Sami Hyypiä Momo Sissoko Mark Gonzalez Bolo Zenden Craig Bellamy Overraskende at Benitez velger å benke Sissoko, men har er jo tross alt en av de som spiller mest. Har troen på dette laget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Heeeeerlig lagoppstilling. Dette blir morsomt. Men Rafa må passe på å ikke knuse selvtilliten til den selvkritiske Bellamy. Det kan ødelegge hele spilleren. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Deilig å se Pennant igjen, eneste som duger på høyrekanten. Gerrard er jo god overalt, men han er nok best i midten. Liker ikke helt at Riise er benka.. Aurelio.. Ja, har vel sagt hva jeg synes om han før.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 L'Pool tar denne ganske sikkert ja, jeg får en slags føling når scouserne spiller, de vinner fordi han der oppe hater meg. :!: Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Heeeeerlig lagoppstilling. Dette blir morsomt. Men Rafa må passe på å ikke knuse selvtilliten til den selvkritiske Bellamy. Det kan ødelegge hele spilleren. 6952589[/snapback] Jepp, ser bra ut. Angående Bellamy, så tror jeg han kommer innpå mot slutten og gjør mål. Han er sulten nå. L'Pool tar denne ganske sikkert ja, jeg får en slags føling når scouserne spiller, de vinner fordi han der oppe hater meg. :!: 6952675[/snapback] Får håpe han fortsetter med det til du ligger i torva^^ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jadda! Faen så digg! <3 Men please da..! Få inn på Riise! Aurelio er god offensiv i dag, men defensivt er han som en sil jo! Før har det jo vært omvendt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 2-o te pase..genialt av peter og luis garcia..dette lukter gull og glitter Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg legger meg langflat for Crouch. Makan til scoring skal du lete lenge etter. Og for et innlegg! Og jeg er United till I die. Ahh, jeg kribler! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg legger meg langflat for Crouch. Makan til scoring skal du lete lenge etter. Og for et innlegg! Og jeg er United till I die. Ahh, jeg kribler! 6953372[/snapback] Now he sees the light. Spennende kamp, virkelig spennende! 3-2, tror vi vinner, det fortjener vi... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Kjære Gud, hvis Liverpool avgir poeng skal jeg bli kristen. Amen. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Kjære Gud, hvis Liverpool avgir poeng skal jeg bli kristen. Amen. 6953713[/snapback] Du er en sann fan. Sånne som deg setter jeg pris på. Får håpe vi vinner men det ser ok ut hitil. 10 minutes to go! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Kjære Gud, hvis Liverpool avgir poeng skal jeg bli kristen. Amen. 6953713[/snapback] Du er en sann fan. Sånne som deg setter jeg pris på. Får håpe vi vinner men det ser ok ut hitil. 10 minutes to go! 6953738[/snapback] Erm... United-fan, ja... Han ber altså om at L'Pool skal AVGI poeng, det vil si uavgjort eller tap, og du, ble eid. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Kjære Gud, hvis Liverpool avgir poeng skal jeg bli kristen. Amen. 6953713[/snapback] Du er en sann fan. Sånne som deg setter jeg pris på. Får håpe vi vinner men det ser ok ut hitil. 10 minutes to go! 6953738[/snapback] Faen mener du med det? Såklart holder jeg med Galatasaray.... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Haha.. Lovlig spennende på slutten der, men det gikk! Fy flate for et mål av Crouch! Definitivt kandidat til årets mål altså! JEG LIKER IKKE AURELIO! Bare sånn for å gjøre det helt klart igjen. Men deilig med en seier hvertfall.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Haha.. Lovlig spennende på slutten der, men det gikk! Fy flate for et mål av Crouch! Definitivt kandidat til årets mål altså! JEG LIKER IKKE AURELIO! Bare sånn for å gjøre det helt klart igjen. Men deilig med en seier hvertfall.. 6953864[/snapback] for en kamp.for et mål..for et lag likte spes speedy gonzales takling på dommeren :!: Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Herlig mål av Crouch, dårlig av Aurelio.. Hvorfor ikke Riise? Nok en gang blir jeg arg pga TV3's evige feil hver eneste dag det er Liverpoolkamp.. Selvsagt ikkeno vi får gjort noe med, men det er plagsomt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå