Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det ikke lenge til kamp. Galatasaray hjemme bør bli tre poeng. Sier ikke at det blir lett, men det er på tide å få en seier i gruppa.

Håper på dette laget:

---------------Reina-----------------

Finnan----Carra----Agger-----Riise

---------Momo------Alonso----------

Garica-----------------------Gerrard©

----------Crouchy--Kuyt------------

Lenke til kommentar

Usikker på Crouch som vanlig jeg.. Synes Bellamy burde få spille mest mulig for å få putta noen mål, han trenger det tror jeg! Ellers ser det der bra ut det. Skulle gjerne hatt Pennant utpå der også. Eller er han fortsatt skada? Er uansett ikke plass til hele troppen, noe som er litt synd. :p

Lenke til kommentar

Slik ser laget ut. Fra Liverpool.no.

Lagoppstilling H:

José Reina

Steve Finnan

Jamie Carragher

Daniel Agger

Fabio Aurelio

Jermaine Pennant

Steven Gerrard

Xabi Alonso

Luis Garcia

Dirk Kuyt

Peter Crouch

Innbyttere H:

Jerzy Dudek

John Arne Riise

Sami Hyypiä

Momo Sissoko

Mark Gonzalez

Bolo Zenden

Craig Bellamy

Overraskende at Benitez velger å benke Sissoko, men har er jo tross alt en av de som spiller mest. Har troen på dette laget. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Heeeeerlig lagoppstilling. Dette blir morsomt. Men Rafa må passe på å ikke knuse selvtilliten til den selvkritiske Bellamy. Det kan ødelegge hele spilleren.

Lenke til kommentar
Heeeeerlig lagoppstilling. Dette blir morsomt. Men Rafa må passe på å ikke knuse selvtilliten til den selvkritiske Bellamy. Det kan ødelegge hele spilleren.

6952589[/snapback]

Jepp, ser bra ut. Angående Bellamy, så tror jeg han kommer innpå mot slutten og gjør mål. Han er sulten nå.

L'Pool tar denne ganske sikkert ja, jeg får en slags føling når scouserne spiller, de vinner fordi han der oppe hater meg.  :!:

6952675[/snapback]

Får håpe han fortsetter med det til du ligger i torva^^

Lenke til kommentar
Kjære Gud, hvis Liverpool avgir poeng skal jeg bli kristen. Amen.

6953713[/snapback]

Du er en sann fan. Sånne som deg setter jeg pris på. Får håpe vi vinner men det ser ok ut hitil. 10 minutes to go!

6953738[/snapback]

Erm... United-fan, ja...

Han ber altså om at L'Pool skal AVGI poeng, det vil si uavgjort eller tap, og du, ble eid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Haha.. Lovlig spennende på slutten der, men det gikk! :D Fy flate for et mål av Crouch! Definitivt kandidat til årets mål altså! JEG LIKER IKKE AURELIO! Bare sånn for å gjøre det helt klart igjen. :p Men deilig med en seier hvertfall..

6953864[/snapback]

for en kamp.for et mål..for et lag :love:

likte spes speedy gonzales takling på dommeren :D :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...