Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Liker skjorta bedre enn dama. http://www.youtube.com/watch?v=XPEju4TktQw Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Uheldig bilde over her. Var ikkje fan sjølv før eg såg fleire bilder. Hadde ikkje lagt meg på magen og nekta, for å seie det slik Ellers var dette bildet snadder Heilt knall at Kenny har fått jobben. Får berre håpe at den gode formen fortsetter utover hausten og vel så det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Uheldig bilde over her. Var ikkje fan sjølv før eg såg fleire bilder. Hadde ikkje lagt meg på magen og nekta, for å seie det slik Ellers var dette bildet snadder Skulle likt å sett bildet uredigert. Redigert til helvete det der jo. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 jøssemeg! Skal ikkje stå på standardane i alle fall. Tippar ho lett hadde lurt oss alle ein sein kveld, om ho så var uredigert og hadde Chelseatrøye på seg. 6 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Ja, flott med Clarke og Dalglish, men.. Håper Comolli tar seg av signeringene, for jeg synes vi er linket til for mange britiske medieocre spillere. Har en følelse av at Dalglish er veldig opptatt av det britiske. Kvalitet er viktigst. Tror Kenny har en strategi med å ikke bare vinne, men også om å forsterke den engelske og lokale identiteten. Det liker jeg svært godt, men vil som deg ikke at det skal gå på bekostning av kvalitet. Det er nødvendig å se til utenlandske spillere for å få den kvaliteten man trenger og det er også spennende. Men vi står usedvanlig godt når det gjelder lokale og engelske spillere. Vi har vel for tiden tre lokale, fullt brukbare høyrebacker f. eks. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Nice. Eh.. Hun der så jo ikke ut. Jo, hu er ganske så digg. Så ut som en hore, men hver sin smak. Det er derfra utrykket "noen liker hora, andre liker ... " stammer fra! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Tja, hvis det er slik horer ser ut så holder de bra nivå om dagen. 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Man får hva man betaler for. Gratulerer med signering av Dalglish forøvrig. Blir spennende å se hvordan han gjør det fremover. Holde City ute av CL diskusjonen er jo noe man kan håpe på 4 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) jøssemeg! Skal ikkje stå på standardane i alle fall. Tippar ho lett hadde lurt oss alle ein sein kveld, om ho så var uredigert og hadde Chelseatrøye på seg. Tviler på at hu ville hatt interesse av det (å lure noen av dere, altså.) Endret 12. mai 2011 av kloffsk Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Du trenger ikke å trykke andre ned, selv om du mistrives med egen kropp, kloffsk. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Vel, vel, antar de er ganske fornøyde med seg selv når de basher hu dama på forrige side. Kanskje de trenger det? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Ser ikke problemet med å være fornøyd når man ser ut slik jeg gjør. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Nja.. Eg for min del er misfornøyd til tross for hvor bra eg ser ut. Handler om å være kvalitetsbevisst og ikke nøye seg med det man allerede har. Kun på den måten kan man bli enda bedre (i dette tilfellet utseendemessig). Damn eg er deilig. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Godt mulig de trenger det. I nøden spiser fanden fluer, så en fuktig lørdagskveld med ølbriller på, så kunne nok selv jeg feid over det der. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Når eg tenker meg om vet eg ikke om noen menn eg synest er deiligere enn meg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Samme her. I'm hitting that regularly. Meg selv altså. Ikke Jotun. Endret 12. mai 2011 av JR Ewing Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Hadde hvertfall vært greit om eg visste om det hvis det var meg JR.... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Pepe blir på Anfield Herlige nyheter, Pepe forblir en av mine favorittspillere. Neste drakt er keeperdrakta med nr. 25. 2 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 DET er den viktigste "signeringa"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå