Cryflopp Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Crouch hjelper hvertfall ikke gammle lagkammerater med å nå CL plass, sender ball i eget nett Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Problemet med Suarez er at han er ego når han ikke skal være ego, så er han ikke ego når han skal være ego. Irriterende! Tipper det blir sorted når språkbarrieren mellom han og Kenny blir lavere.. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Was? Han hjalp dem jo ikke i CL heller akkuratt, undercover? Kanje en viss spanjol også er det? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Men når man leder 3-0 eller 5-2, ser jeg ikke problemet med å prøve seg frem. Nettopp. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jaja, da var det håpet over. Men jeg depper ikke, vi har snudd en grøftefyll av dimensjoner og spiser nå ved kongens bord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Spent på Man-Totkampen, håper Crouch spiller. Nice going, fucko. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Depper ikke jeg heller, men nå ble plutselig de to siste kampene helt uinteressante. For min del kan vi gjerne ta 6. plassen. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Kan ikke fatte at folk ikke vil ta femteplassen. Europaligaen er verdifull matchtrening for B-laget og ungutta, og det er en cup vi har en relativt stor sjangse til å vinne. Tror også det ville vært en bra erfaring for King Kenny, som vel nesten aldri har trent Liverpool i Europacupspill? For ikke å snakke om at vi mister uefa coefficients ved å ikke å delta, som vil bety at vi blir seedet dårligere når vi eventuelt returnerer til CL. Endret 10. mai 2011 av OKMarius 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Det som er irriterende\ødeleggende med EL er de jævla torsdagskampene, og hva det gjør med premier league. Utsatte kamper, flere søndags\mandagskamper osv. At cupen er ekstremt boring frem til semifinalen og cupen i seg selv har veldig liten pondus gjør ikke saken bedre. Greit med kamptrening for de minste\benken, samme med cash'n som kommer inn. E: 5.plassen skal vinnes, og Kuyt skal nette i de gjenværende kampene. Endret 10. mai 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Ser for meg at vi får Adam, Young og Cahill til sommeren og at man bruker Pacheco som en slags reserve spiss Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Håper på en eller annen spiller fra en annen liga i hvert fall. Det er litt mer spennende. Forresten Scruffy, jeg ble litt utrygg på Pacheco Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg forstår Pache litt, jeg og mange andre har store forventinger til ham, men han ble en av de utlånte. Dette trenger ikke være negativt, men imo så har Pache fortjent å komme med i troppen vell så mye som Jack og Flani. (altså de har spilt fantastisk, men Pache hadde bevist mer i forkant av valgene). Kanskje vi overrata han litt, jeg vet ikke. Samtidig sier han selv at han har fått enorm støtte fra Liverpool mens han har vert utlånt, så jeg tror han føler seg ønsket, ivertfall fra fansen. Når det gjelder EL, så har jeg vert veldig for dette tidligere, men er enig med Zu. Det er vaste av time and space. Vi skal ta 5, men det betyr svært lite for meg. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 For ikke å snakke om at vi mister uefa coefficients ved å ikke å delta, som vil bety at vi blir seedet dårligere når vi eventuelt returnerer til CL. Har dere noe igjen? 1 Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Håper veldig at det er noe i signalene om at vi er i førersetet foran Manure i jakten på Ashley Young til sommeren! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Håper veldig at det er noe i signalene om at vi er i førersetet foran Manure i jakten på Ashley Young til sommeren! Det håper virkelig jeg også. 1 Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Hehe, liten tvil om at han ikke er like sårt trengt i troppen deres kontra vår atm. Endret 10. mai 2011 av Benitez Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Vel, det handler vel mer om at vi ikke ønsker dritten i klubben enn at vi ikke trenger han. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Sett lite til ham den senere tid, får ikke akkurat gåsehud med tanke på å kjøpe ham..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Young er femdeles young(hehe) og har hatt en god sesong. Mindre hypp på Downing og Adam. Ikke at jeg er hypp på Young, vil heller ha N'Zogbia. Endret 11. mai 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Går veldig mye rykter nå om at Kenny signerer kontrakt innen sesongen er omme. Tipper det bare står på formalitetene. Legger ved et sitat som en klok mann kom med i sommer: "I think they should look at Kenny Dalglish. He is the best man for the job. The owners should listen to the fans because they are unhappy. No one knows the club better than Dalglish, and he wants the job and in my opinion he should get it." - Rafa Benitez, 16 June 2010. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå