guttorm Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Vell, din kandidat dro jo fram Blackpool manageren Jotun. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Istedet for seg selv? Så uselvisk av han. 3 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Kenny Dalglish har gode utfordrere til årets manager i Tony Pullis og Owen Coyle. Mine stemme ville nok gått til Dalglish da det virkelig står respekt av den snuoperasjonen han har dratt Liverpool med på. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Da kan vi likegodt kalle Moyes årets manager da, hvis det er kriteriene som ligger bak. Hele lag ute med skader og "bare" 7p bak Liverpool til tross for å ha flørtet med neddykksstriden. Selvsagt måtte Liverpool løfte seg fra oggy-dagene og nå spiller de helt uten press og atpåtill mot type lag som ikke har noe å spille for ei heller mye å by på. Birmingham hjemme (for noen uker siden) Newcastle hjemme, Fulham borte (som ikke møtte opp i 1omg, viste seg som en likeverdig motstander om ikke mer i andre) osv osv. Det er heller ikke spesielt "gjevt" å møte LFC lengre, mens det er rene cupfinalen å spille på Old Trafford, Emirates og Brua, der de beste spillerne herjer. 4.plassen er kjørt, City har et lett kampprogram igjen etter Tottenham kampen så uansett hva som skjer i dag så er den safe. Det er bare to kamper igjen. Stoke H og Bolton B - som lider av "vi har ikke noe å spille for" syndromet. El finito og det har aldri vært spennende engang. 3 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Godt poeng Game, Everton sin snu operasjon kan man ikke komme utenom. Husker da jeg var nede på Blackpool hjemme, og traff Mark som er en lokal Everton supporter. Siste jeg sa til ham var , stay above the relegation line mate. Så smilte han lurt til meg, sannheten var jo at vi slet veldig selv, men de slet enda mer. Da jeg var nede og vi grusa United så traff jeg ham igjenn, men da tynet jeg ham for Reading tapet Jada jada, jeg husker ligacup kampen vår. I tillegg så har man senarioet om City vinner FA cupen, men "mister" 4 plassen så vil Stoke legge seg i ligakampen for å få Europaspill, eller? Endret 10. mai 2011 av guttorm Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg skjønner ikke hva du sikter til med det siste der? Tenker du at Stoke vil legge seg dersom de taper FA-cupen, og dermed må satse på at City får CL-spill for at de skal få EL-spill selv? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Jo, jeg mener at det skal være korrekt. Plassene til Europa League skal vel være som følger i prioritert rekkefølge: 1. FA-cup-vinner /tapende finalist dersom vinner er kvalifisert til CL 2. Ligacupvinner 3. Best plasserte i liga som ikke er kvalifisert til CL. Dersom begge FA-cup-finalistene er kvalifisert til CL, gis det en EL-plass til nest beste i liga som ikke får CL. Dersom også ligacupvinneren er kvalifisert til CL, gis det en EL-plass til tredje beste ikke-CL-lag i ligaen (eller nest beste dersom en av FA-cup-finalistene ikke skal spille CL). Puh. (Forøvrig synes jeg det er et fint argument for at FA-cup-finalen skal spilles ETTER siste serierunde) (EDIT; litt flere av disse merkelige EL-kvalik-reglene) Endret 10. mai 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Det stemmer ja. 'Arry ville at FA skulle sette opp ligakampen før FAC-finalen. But the Potters will qualify for Europe as FA Cup runners-up if Manchester City finish in the top four. "I'm sure [stoke manager] Tony Pulis would not want to lose any game but I think there is a problem with it," said Spurs boss Harry Redknapp. "It is a bad time to play the game. No-one would say that Stoke would go there [Eastlands] and not try to win but I just think the whole thing would be surrounded by people looking at it and thinking what went on if they do get beat." "It would be easier if it was played at a different time, for sure." Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Vi vinner resten av kampene våre mens city taper resten av kampene sine mot ( spurs, stoke og bolton) . Vi havner på 4plass , CL fotball neste år *drømmetenking* Sannsynlig? Neppe Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 City kan faktisk tape to og spille en uavgjort og fortsatt vil Liverpool gå forbi om vi vinner våre to siste. Faktisk kan City tape mot Tottenham og spille avgjort de to siste kampene sine så lenge vi forsetter og bøtte inn mål som vi gjør for øyeblikket. City har +21 mål før dagens kamp. Liverpool har +18 mål. Så her er det bare å kjøre på. For så lenge City ikke vinner er sjansen der i aller høyeste grad. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Sannsynligheten for at City roter bort dette tror jeg er veldig liten, de trenger tross alt bare en seier på 3 kamper. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Sjeldent vi får se han smiler under kamp Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Rosen Suarez mottar etter gårsdagen (spesielt) er overveldende. Mye skryt både på Football Today og Fanzone i dag av ekspertene. Så ut som om han koste seg like mye som supporterne i går. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Suarez er stort sett livlig, men er ofte litt for ego i mine øyne. Var et par slike tilfeller i går også, hvor han valgte å avslutte selv fra nesten død vinkel istedenfor å spille 45 grader ut til mange medspillere på gode løp. Men han har jo scoret fra nesten død vinkel før han, så blir kanskje feil å kritisere dette... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Vell, vi diskuterte akkurat det på puben Super, og jeg konkluderer med at han må få lov å prøve, men det blir litt FOR ego i lengden. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Blir lettere irritert når jeg ser Suarez skyter fra dødvinkel eller noe som helst annen kinkig situasjon når han har 2-3 medspillere på løp inne i boksen. Men når man leder 3-0 eller 5-2, ser jeg ikke problemet med å prøve seg frem. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Fikk nærmest benner av måten han finta ut keeperen på i går, det er rimelig kontrolert og kaldt Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Gjort det et par ganger før, ja. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Problemet med Suarez er at han er ego når han ikke skal være ego, så er han ikke ego når han skal være ego. Irriterende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå