NightKeeper Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Men vi får se. Skjønner heller ikke at du vil ha en spiller fra United, jeg ville ikke hatt en fra Liverpool, med den største selvfølge. 9224829[/snapback] Heh, jeg tviler på om du hadde protestert om Ferguson hadde hentet Gerrard, for eksempel. Og mange Man Utd-legender har jo også fortider i Liverpool. Ser ikke problemet jeg, hvert fall. Jeg vil ha spillere som vil spille for klubben, og det vil jo åpenbart Heinze. At han da kommer fra Old Trafford, gjør meg ikke stort når han uansett tydelig er misfornøyd med Man Utd og heller vil flytte over til "the good side". En fin bonus er at han vil være ekstra tent i kamper mot Man Utd. 9226709[/snapback] Selvsagt vil jeg ikke ha Gerrard til klubben min. Fordi han spiller for Liverpool. Endret 7. august 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Selvsagt vil jeg ikke ha Gerrard til klubben min. Fordi han spiller for Liverpool. 9227023[/snapback] Nå er det heldigvis ingen av oss supportere som avgjør hvem som skal hit og dit, men tror nok SAF hadde vært rimelig interessert i Gerrard om det hadde vært muligheter for det. Hvem ville vel ikke vært det (foruten NightKeeper da...)? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Flere United-supportere, tør jeg påstå. Enig med NightKeeper her. Hvis United's sentrale spiller like godt fremover som de gjorde forrige sesong, trenger vi strengt tatt ikke Gerrard. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Enig med TeggY, United trenger ikke å styrke den sentrale midtbanen noe mer nå. Gerrard kan bare holde seg i Liverpool. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Nå er det Hewitt vil frem til at om dere hadde trengt en spiller på sentral midtbane, og Gerrard ville vekk, så hadde dere ikke takket nei til han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Nå er det Hewitt vil frem til at om dere hadde trengt en spiller på sentral midtbane, og Gerrard ville vekk, så hadde dere ikke takket nei til han. 9227186[/snapback] Tja, ikke alle United-supportere som er like oppegående. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Tja, ikke alle United-supportere som er like oppegående. 9227205[/snapback] HEI! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Tja, ikke alle United-supportere som er like oppegående. 9227205[/snapback] HEI! 9227242[/snapback] Nå snakker jeg om de som ikke ville ønsket Gerrard velkommen på Old Trafford hvis hans tjenester var nødvendige. United har vel også den laveste snittalderen blant supporterne sine, om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Tja, ikke alle United-supportere som er like oppegående. 9227205[/snapback] HEI! 9227242[/snapback] Nå snakker jeg om de som ikke ville ønsket Gerrard velkommen på Old Trafford hvis hans tjenester var nødvendige. United har vel også den laveste snittalderen blant supporterne sine, om jeg ikke tar helt feil. 9227312[/snapback] Dette vil jeg gjerne se kilder på. Uansett så er det vel naturlig siden United har hatt en storhetsperiode. Jeg vedder store penger på at Liverpool supporterene er de med i gjennomsnitt størst ølvom. Forøvrig kunne jeg godt tenkt meg Gerrard om han hadde spilt for f.eks Arsenal, men det faktum at han spiller for Liverpool ødelegger alt. Å alle oppegående supportere som faktisk vet hva engelsk fotball dreier seg om skjønner at man rett og slett ikke ønsker Liverpool spillere i United og motsatt. Samme om man går mellom Tottenham og Arsenal, slikt skal ikke skje. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Tja, ikke alle United-supportere som er like oppegående. 9227205[/snapback] HEI! 9227242[/snapback] Nå snakker jeg om de som ikke ville ønsket Gerrard velkommen på Old Trafford hvis hans tjenester var nødvendige. United har vel også den laveste snittalderen blant supporterne sine, om jeg ikke tar helt feil. 9227312[/snapback] Du tok vist ikke den at jeg prøvde å reagere på lite oppegående kommentaren din, men men Vel det er jo noen av oss som prøver å dra snittalderen oppover også Og mange av de yngste er jo også medgangssupportere som faller bort ganske fort, chelsea har vel også fått sin del de siste to årene for å si det sånn, samme med liverpool etter CL seieren i '05... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Dette vil jeg gjerne se kilder på. Uansett så er det vel naturlig siden United har hatt en storhetsperiode. Jeg vedder store penger på at Liverpool supporterene er de med i gjennomsnitt størst ølvom. Forøvrig kunne jeg godt tenkt meg Gerrard om han hadde spilt for f.eks Arsenal, men det faktum at han spiller for Liverpool ødelegger alt. Å alle oppegående supportere som faktisk vet hva engelsk fotball dreier seg om skjønner at man rett og slett ikke ønsker Liverpool spillere i United og motsatt. Samme om man går mellom Tottenham og Arsenal, slikt skal ikke skje. 9227344[/snapback] "Alle oppegående supportere"? Du er bare bitter. Det er så totalt neandertalsk å avskrive en spiller på bakgrunn av det laget han spilte på før. Tottenham og Arsenal holder til i samme by. Det er litt annerledes enn United/Liverpool. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Dette vil jeg gjerne se kilder på. Uansett så er det vel naturlig siden United har hatt en storhetsperiode. Jeg vedder store penger på at Liverpool supporterene er de med i gjennomsnitt størst ølvom. Forøvrig kunne jeg godt tenkt meg Gerrard om han hadde spilt for f.eks Arsenal, men det faktum at han spiller for Liverpool ødelegger alt. Å alle oppegående supportere som faktisk vet hva engelsk fotball dreier seg om skjønner at man rett og slett ikke ønsker Liverpool spillere i United og motsatt. Samme om man går mellom Tottenham og Arsenal, slikt skal ikke skje. 9227344[/snapback] "Alle oppegående supportere"? Du er bare bitter. Det er så totalt neandertalsk å avskrive en spiller på bakgrunn av det laget han spilte på før. Tottenham og Arsenal holder til i samme by. Det er litt annerledes enn United/Liverpool. 9227368[/snapback] Bitter på hva? At vi ikke legger ut den milliarden Gerrard ville ha kostet? Ja du må gjerne synes det, men vil nok tro at du har hele England mot deg. Å hvis ikke fotball skal dreie seg om følelser og rivalisering så har hvertfall ikke jeg mye igjen av det. Annet enn muligens litt underholdning på lørdags ettermidag. Jeg har hvertfall ikke et så kaldt forhold til Premier League at jeg ser på det som kun underholdning. United skjerfet har hengt over sengen min siden jeg var 8 år, å det skal aldri ned. Å ikke om LarsP og Kengdal flyver forbi stuvinduet i pysjamas, og Curling blir mer pop enn fotball skal jeg noen gang ha Gerrard bak på min United drakt! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Vel, selv om jeg bare er 15 så har jeg vært United-supporter i 11 år nå. De første årene var kanskje ikke de mest seriøse, men likevel. Og Torres og Gerrard er for øyeblikket uaktuelle, Liverpoolspillere skal IKKE til min klubb. Det er en grunn til at det er 43 år siden sist en spiller gikk mellom disse klubbene. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Å ikke om LarsP og Kengdal flyver forbi stuvinduet i pysjamas, og Curling blir mer pop enn fotball skal jeg noen gang ha Gerrard bak på min United drakt! 9227432[/snapback] Tror ingen tvunget deg til å ha han bakpå drakta di. Edit: Og det valget slipper du heldigvis å ta. Endret 7. august 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Overganger mellom Liverpool og United skal ikke skje. At dere godtar en Heinze-overgang syns jeg er relativt latterlig. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Overganger mellom Liverpool og United skal ikke skje. At dere godtar en Heinze-overgang syns jeg er relativt latterlig. 9227476[/snapback] Ey, jeg godtar det ikke. Vil ikke ha deres spiller om så det skulle være C. Ronaldo.Men det er verre at Baines gikk til Everton når han er Liverpool-supporter... Fy faen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Å hvis ikke fotball skal dreie seg om følelser og rivalisering så har hvertfall ikke jeg mye igjen av det.9227432[/snapback] Så for deg er følelser = hat? Hooligan altså? Og Torres og Gerrard er for øyeblikket uaktuelle, Liverpoolspillere skal IKKE til min klubb. For øyeblikket? Det er en grunn til at det er 43 år siden sist en spiller gikk mellom disse klubbene. 9227442[/snapback] Og hva er den? Overganger mellom Liverpool og United skal ikke skje. At dere godtar en Heinze-overgang syns jeg er relativt latterlig. 9227476[/snapback] Det er så søtt når United-supportere prøver å skjule bitterheten sin Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Å hvis ikke fotball skal dreie seg om følelser og rivalisering så har hvertfall ikke jeg mye igjen av det.9227432[/snapback] Så for deg er følelser = hat? Hooligan altså? 9227513[/snapback] Er da stor forskjell på lidenskap og hat. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Nå er det Hewitt vil frem til at om dere hadde trengt en spiller på sentral midtbane, og Gerrard ville vekk, så hadde dere ikke takket nei til han. 9227186[/snapback] Tja, ikke alle United-supportere som er like oppegående. 9227205[/snapback] Bullshit. Selvsagt vil jeg ikke ha Liverpool-kapteinen til klubben min. White har ikke hørt om rivalisering. Endret 7. august 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Overganger mellom Liverpool og United skal ikke skje. At dere godtar en Heinze-overgang syns jeg er relativt latterlig. 9227476[/snapback] Ey, jeg godtar det ikke. Vil ikke ha deres spiller om så det skulle være C. Ronaldo.Men det er verre at Baines gikk til Everton når han er Liverpool-supporter... Fy faen... Hehe, det er nok litt forskjell på oss "vanlige" mennesker og profesjonelle fotballspillere når det gjelder sånt. Om Baines fikk kontrakttilbud fra Liverpool og Everton, ville han nok valgt Liverpool. Se på f. eks. Tottenham, som har drøssevis av spillere som liker/likte Arsenal. Eller Solskjær som gikk til Man Utd selv om han likte Liverpool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå