Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lennon? Håper vi skal sikte litt høyere enn det, for Lennon har ikke vist seg noe særlig fram de siste årene. Han har fart, men noen andre ekstreme ferdigheter har han ikke.

Helt klart, men tenk på at Kenny er en mester i å få folk til å prestere. Til og med Christian Poulsen sugde ikke de få gangene han fikk spille under Kenny. Lennon har de nødvendige basisferdighetene, og dersom Kenny får ham på rett kjøl taktikkmessig kan han og Carroll bli en artig link. Men du har selvfølgelig rett i det du sier. Jeg håper bare at vi holder oss til primært nordeuropeiske spillere..

Lenke til kommentar

Gidder du å utdype?

Baby face assasin?

Edit

Kopiere var vel å ta i. Men "alle" vet vel at Baby faced assasin var kallenavnet Ole Gunnar Solskjær fikk etter kort tid i klubben?

Visste det, men tenkte faktisk ikke over det når jeg så den første gang. Samme kan det være egentlig, kopi var å ta i :)

Lenke til kommentar

baby faced assassin har vel blitt brukt om idrettsutøverar titt og ofte i ein mannsalder, men skal jo seiast at eg reagerte litt i det små på at det vart brukt der.

EDIT:

er litt skeptisk på Lennon. Veldig av og på i år, men det kan jo alltids forandre seg under Kenny. Synest Young er ein overall betre spelar, sjølv om Lennon på sitt beste er nærast untouchable. Johnson+Lennon høyrast i og for seg bra ut, men trur det lekker fort gjennom defensivt med ein slik kombinasjon, og eg har litt inntrykket at dei foretrekker dei samme romma offensivt.

Endret av Sjur577
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Lucas er vel så langt fra baby-face som man kommer også igrunn.

''Silent warrior'' eller noe lingende hadde passet bedre.

Evt: The breakdown artist.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Og folk lurer på hvorfor vi ville ha vekk Hodgson, all den tid "Stallen ikke var bedre" som vel er det argumentet jeg så oftest fra ikke-Liverpool-supportere for at det ikke var Roy sin feil, men stallen.

Way to go.

La meg også påpeke, før noen andre gjør det, at West Brom også hopper fra 16. plass pre Roy til 7. plass med Roy.

Roy er ingen dårlig manager - men han er ingen manager for en toppklubb. Mannens taktikker funker utmerket når han er underdog, men et lag som forventer å kjempe om CL-plass blir for mye for ham.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Der Hogdson hele tiden så problemer, er Kenny løsningsorientert. Unggutta får sjansen, og tar den med åpne armer. Klatringen vi har gjort under Kenny er veldig imponerende, også tatt i betraktning at vi har hatt en god del skader.

"Kenny's been out of the game for too long" :p

• Liker 3
Lenke til kommentar

Fortsatt usikker, det vil si egentlig tvilende, til om Spearing er god nok til å spille for Liverpool, hvert fall under nye eiere som vil satse på laget og investere gradvis. Spearing og Lucas er ganske like, og i lengden er jeg ganske sikker på at en av dem går. Men når det er sagt; fremgangen hans under Kenny har vært formidabel og han er god på det han kan. Om han fortsetter fremgangen kan vi hvert fall selge ham til en ok pris til en litt mindre klubb med tiden, hvis han ikke skulle greie det helt i Liverpool. Inntil videre vil han hvert fall være en god back-up i stallen.

Lenke til kommentar

Shelvey er jo hundre år yngre enn Spearing også. Spearing er vel fortsatt et "talent" med norske øyne (som vel også fortsatt ser på spillere som f.eks Per Ciljan Skjelbred som et talent).

Med mindre Kenny plutselig finner ut at Lucas er en offensiv midtbanespiller, slik han visstnok var i Gremio, da :D

Lenke til kommentar

Fortjent at Spearing får ny kontrakt etter det han har gjort under Kenny. Han har tatt store steg i det siste, og jeg vil tippe han er relativt billig i drift (i forhold til Poulsen f.eks som sannsynligvis forsvinner).

Selvfølgelig har Spearing mye å bevise for å kunne forsvare en plass på laget permanent, fremover. Og til en viss grad kan jeg skønne noen av dere som er lettere "skeptiske". Men når det er sagt er det vel ingen som oppriktig tror han kommer til å ha klippekort hvis han slutter å prestere (uansett når Gerrard er tilbake).

Om Jay kommer til å være sentral på et tittelutfordrene lag er fortsatt vanskelig å fastslå (og tvilsomt), men om han fortsetter som nå skal man aldri si aldri. Det viktigste er at han ønsker å fortsette i Liverpool (han er nok klar over dette selv), og at Kenny/Comolli har vurdert han god nok. Da er det fint med en forlengelse.

Som sagt er jeg i tvil til om Spearing blir en nøkkel fremover, men en midtbane med: Gerrard, Meireles, Lucas, Shelvey, Spearing + NY/Aquilani bør ha både nivå å bredde til å få oss tilbake der vi hører hjemme.

PS: Spesielt at etter nye eiere/Kenny/Comolli har klubben sluttet å oppgi lengde på kontraktsforlengelser.

Lenke til kommentar

Vel, i går foreslo jeg at Spearing kanskje kunne forsvinne i sommer - nå vet vi at det ikke skjer. Med mindre Chelsea vil bla opp £50mill igjen, da :) Likevel tror jeg ikke at Spearing blir fast på laget - trolig en cupspiller og backup i serien til høsten. Jeg mistenker også at kontrakten ble gitt for å vise unggutta på Kirkby at dersom man jobber hardt og målrettet så kan man få sjansen i Liverpool. Jeg tror denne kontrakten er like mye et symbol og en "gulrot" for 16-19-åringene på U18/Res.

Og hvem vet, det er jo ikke umulig at Spearing etterhvert blir en nøkkelspiller. Se bl.a. på Carra som ikke var "god" før Rafa tok over.

ed: typofixd.

Endret av cmyrland
Lenke til kommentar

Ah, Everton gjør innspurten enda mer spennende, klarer Blackpool å holde Tottenham nå så blir det en knall dag med Liverpool øyne.

klart det er minimal sjangse, men teoretisk så er det faktisk mulig med CL neste sessong :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Flott dag for Liverpool, slår vi Fulham(noe som ikke er lett,siden det er bortekamp) så blir det europaspill.

Lenke til kommentar

Elsker at Harry så godt som rett ut sa at han heller ville ende opp med 6.plassen enn EL spill. Så det er vel et tegn på at spurs har tenkt å dra på ferie litt ekstra tidlig i år, så femteplassen får dere nok uansett hva som skjer på mandag.

Kunne like gjerne bare lagt ned turneringa og heller delt ut penger til lagene som kom høyt på tabellen (5-6 plass esque) i hjemmlig liga syntes nå jeg. EL minner meg i grunn litt om den skandinaviske cupen vi hadde her for noen år siden, bare tull, i alle fall for lag som har ambisjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...