Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt å se reaksjonen til Gerrard på målet mot Luton. Først slår han irritert ut med armene fordi Alonso ikke spiller i det store rommet Gerrard har foran seg, men så oppdager han at ballen er på vei mot mål, må snu seg en ekstra gang - så klapper han fornøyd. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Flott nyhet, dog forutsigbart.

Spennende med prosjektet til Liverpool.

Spent på hvem vi ender opp med

Left Back: Jose Enrique

Centre back: Gary Cahill

Wingers:Young og N'Zogbia kanskje? Usikker på hvem vi ender opp med her.

center mid:James McCarthy kanskje? Har ikke helt troen på Adam, for mange feilpassninger.

Leser rykter om at Liverpool har spurt om tilgjengeligheten til Mario Gomez også.

Lenke til kommentar

Definitivt. Laget vi har nå er ikke halvgærent, men vi trenger å bytte ut noen spillere.

- Aurelio kan godt stikke for min del, kanskje han klarer å spille mer enn to kamper av gangen i en litt mildere liga?

- Jovanovic er heller ikke noe å samle på, og jeg ser for meg at han forsvinner i sommer.

- Når det gjelder midtstopperne våre vil jeg helst ikke miste noen av de, men om noen så må Kyrgiakos ut.

- Jeg er også usikker på Spearing, for gutten er 22 år og må innfri snart. Nå har han bare blitt bedre og bedre under Kenny, men hvor lenge vil de holde? Kan vi stole på Spearing når vi skal ta steget tilbake til tetstriden?

- Konchesky er fremdeles vår spiller, men han forsvinner vel garantert i sommer.

- Degen og Insua forsvinner vel også, selv om jeg helst ville sett Insua i rød trøye en sesong til før han evt stikker. Liker ham, av en eller annen grunn.

- Maxi er også et spørsmålstegn i min bok. Vært god i det siste, men svært ustabil. Likevel en likandes kar som jeg har sansen for.

- Poulsen forsvinner garantert.

- Ngog er trolig også ferdig om vi får tak i en kjøper i sommer.

- El Zhar er vel også borte innen 31. august..

Ingen av disse er faste på laget, og en del av dem er allerede utlånt, så de vil ikke være noe direkte tap eller savn. Derfor trenger de heller ikke erstattes mann-for-mann med nye kjøp, men kanskje kan Kenny slippe til noen flere fra den yngre garde? Pacheco, Suso, Amoo, Wilson... Vi har mange som banker på døra nå.

Likevel, hvis det jeg sier slår til har vi en rimelig tynn stall, og det må brukes en del penger for å fylle hullene. Kenny har jo tidligere flørtet med Aquilani og virker som om an har sansen for fyren, så vi får håpe at han overtaler ham til å komme tilbake. En sentral midtbane som kan dra nytte av Lucas, Meireles, Aqui og Gerrard er ikke å forakte. Mye offensiv kraft, men også defensive kvaliteter.

Ellers kunne jeg godt tenkt meg:

- Riise for en billig penge. Fordi han kjenner serien og klubben fra før, er lite skadet og trolig en av Europas billigste venstrebacker målt opp mot hva man får igjen. Ellers tror og håper jeg at Flanno og Robbo får beholde status som andrevalg på sine respektive backplasser bak Johnson og evt. Riise.

- Vi er jo også linket til Baines, men der tror jeg prisen blir for høy, evt at Everton nekter å selge til oss uansett.

- Kan Hangeland være et alternativ på midtstopperplass? Rimelig, stabil, høy og sterk. Kjenner serien.

- Hadde gjerne fått inn en driblefot som Lennon til å samspille med Johnson på høyrekanten *sikle*

- Downing? Han hadde neppe ambisjoner om å kjempe for å unngå nedrykk da han gikk til Villa.

- Young, som flere nevner, er også høyt på ønskelisten.

Hadde vært artig om vi klarte å få inn flest mulig britiske og nordiske spillere. Jeg er lei av billige latinos som aldri innfrir og stikker tilbake til varmere strøk etter en sesong.

Hva med f.eks. Christian Eriksen fra Ajax? Og Simon Kjær? Danskene har jo noen alvorlige talenter på gang, så kanskje vi kunne snappet opp de?

Er utrolig spent på hva som skjer til sommeren.. Håper bare vi unngår mange av de rafa-esque obskure kjøpene.

Lenke til kommentar

Lennon? Håper vi skal sikte litt høyere enn det, for Lennon har ikke vist seg noe særlig fram de siste årene. Han har fart, men noen andre ekstreme ferdigheter har han ikke. Vil mye heller ha Young, og noen som Hazard, Mata eller Arda Turan som er fan av klubben. Dog tror jeg det blir Young, og Sylvian Marveaux som vi visstnok skal ha skrevet førkontrakt med.

Midtstopper håper jeg blir Cahill, og det er han vi har vært mest linket til. Simon Kjær virker også som en spennede idé sammen med Mamadou Sakho. Begge er unge, og talentfulle spillere. Venstreback blir nok Jose Enrique, selv om Baines og Coeñtrao er personlige favoritter. Midtbanespiller blir mest sannsynligvis Charlie Adam, selv om jeg håper på Yann M'Vila eller Steven Defour. M'Vila har vi også blitt linket til, så håper på ham. Trenger noe mer defensitvt enn Charlie Adam hvis Kenny skal spille 4-3-3.

Ifølge alle ryktene jeg har lest så langt, så er det disse spillerene vi har vært linket mest til. Blir nok en spennende sommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...