Varmo Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Kan selvsagt være en fordel dersom han er aktuell ja Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 @Sector: Tviler på at Adel Taarabt går til dere. Det var Comolli i sin tid som overbeviste Taarabt til å velge Tottenham over Arsenal (Comolli gikk fra en posisjon i Arsenal til Tottenham), et valg Taarabt har fortalt han angrer på i intervjuer. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Gutta boys! Filmet/overspilte Mascherano noen gang mens han spilte for dere? Svar ærlig nå, dvs. Hewitt, du trenger ikke svare Jeg spør bare fordi jeg har satt to-tre av han i kveld, mistenker at det er noe han har startet med etter han flyttet sørover. Endret 3. mai 2011 av The Hoff Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Var nok noen situasjoner, men definitivt ikke så ofte som nå. Er vel ikke så rart, sett det laget han spiller på.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Han er fra Argentina. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Han spiller i spansk liga, og med spansk media hvor slikt ikke blir like uglesett som i England. Synes han har færre stygge taklinger enn før jeg da, men det er jo bare fett. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Gutta boys! Filmet/overspilte Mascherano noen gang mens han spilte for dere? Svar ærlig nå, dvs. Hewitt, du trenger ikke svare Jeg spør bare fordi jeg har satt to-tre av han i kveld, mistenker at det er noe han har startet med etter han flyttet sørover. Noen enkeltsituasjoner var det nok, som Redneck er inne på. Men aldri noe i nærheten av sånn han holdt på i kveld. Hvertfall slik jeg husker det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ingen tvil i at Masche likte å overspille også i Liverpool. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Mascherano har alltid overspilt, selv i Liverpool-trøya. Det var en av de tingene som irriterte meg mest når han spilte for dere. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg irriterte meg voldsomt over Mascheranos filming og overspillinger i Liverpool også. I tillegg til overspilling, så gikk han ofte altfor hardt inn i dueller, klaget på dommeravgjørelser selv om de var krystallklart riktig dømt, og han pådro seg flere gule og røde kort enn noen andre Liverpoolspillere jeg kan komme på i farta. I motsetning til mange andre har jeg ikke savnet ham overhodet etter at han forsvant. Jeg syntes da, og jeg synes fortsatt fyren er en idiot. Sikker på at han kommer til å pådra seg rødt kort i CL-finalen, og dermed gjøre vinnermuligheten til United litt mer realistisk. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Med Abidal og Adriano sannsynligvis tilbake til neste match, tviler jeg på om Mascherano får spille fra start i CL-finalen. Bomkjøp. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Han er et bomkjøp kun fordi Barcelona er kanskje den eneste klubben i verden som ikke trenger han. De har jo ballen hele tiden, og da blir Mascherano unødvendig. Allikevel, en toppklubb skal ha bra folk i bakhånd, og Mascherano har jo vist nå at han kan også gjøre det bra som vikar på midstopperplass. Endret 3. mai 2011 av OKMarius Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Gutta boys! Filmet/overspilte Mascherano noen gang mens han spilte for dere? Svar ærlig nå, dvs. Hewitt, du trenger ikke svare Jeg spør bare fordi jeg har satt to-tre av han i kveld, mistenker at det er noe han har startet med etter han flyttet sørover. Tror du virkelig jeg klarer å la være å svare når du nærmest ber meg om det? :!: Men seriøst; ja, det var episoder og typisk litt falle-litt-lett-episoder, men jeg føler hvert fall ikke at det var noe i nærheten av hva vi har sett av Barca (både av Masche og kollektivt). Det har vel noe både med opprinnelsen hans og hvor i verden han spiller nå. Jeg liker faktisk fotballen i La Liga, men faen så mye grining og filming det er der, synd at det ødelegger så mye for ligaen. Det som mer irriterte meg med Masche i Liverpool var unødvendige frispark/gule kort/røde kort. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Fasit: "Javier Mascherano wasn't like this at Liverpool. He must have learned all these cheating tricks at Barcelona," the Real striker said of his former rival from their Premier League days Kilde osv Så da er det avgjort. Når Cristiano mener at Masche ble sånn etter Barca-turen, så må det vel bare være sant? Endret 4. mai 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Sant, så sant. Tipper Hoff er flau nå. Hvorfor spørre her når han bare kunne ringt Ronaldo Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Skal dog sies at jeg kan huske opptil flere kamper hvor jeg har brølt "MASCH! SE TIL HELVETE OG SLUTT OG KLAG PÅ DOMMEREN!" eller "MASCH! GI FAEN I DET DER!" eller lignende. Fantastisk som defensiv midtbanespiller av typen "takle dem før de kommer forbi", men klage på dommeren, det gjorde han OFTE. En spiller av typen "herregud, hvorfor får ikke han der gult kort oftere" dersom han ikke hadde spilt på Liverpool Litt som vi så på f.eks Martin Andresen når han spilte her i Norge (med mindre man var VIF-supporter). Endret 4. mai 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg lurer på om Xabi Alonso og Arbeloa spilte like stygt i Liverpool, du verden til screening, etterslengere og nedsparkinger. Husker dem selv som redelige spillere i Liverpool i alle fall. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Kan ikke huske noe annet av de to enn at de var gode fotballspillere, nei. Spesielt Xabi har jeg bare gode minner av, sånn som dette: http://www.youtube.com/watch?v=Os-tAsbp5II&feature=related Legg merke til hvordan publikum blir helt stille når han skyter, for så å eksplodere når den går i mål. Og så denne, da: Endret 4. mai 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Husker han hadde et mål fra rundt midtbanen mot Luton(?) også en gang. Gud som jeg savner den spilleren. Husker det var en som hadde satt noen pund hos et bettingsselskap på at Alonso skulle score fra bak midtbanen den sesongen. Han fikk inn en del lakser på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå