Leo_Khenir Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Høhøhø. Bassisten i bandet mitt er Newcastle-fan, og som seg hør og bør satt vi sammen og så bataljen på søndag. Nå var det forholdsvis kjedelig, han hadde tatt tapet på forskudd, og vi var egentlig jevnt over enige hele kampen gjennom. Han er forøvrig også blant dem som misliker Andy Carroll helt plutselig (han har jo til og med en 9 Carroll-NUFC-drakt), så den svir verre enn 3-0 på Anfield. Han derre gitaristen som er skap-Manchester United-fan, derimot... Endret 3. mai 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hehe... Stygg sak det der. Jobbet med en halvspanjol fra Madrid når Real kjøpte Ronaldo. Var litt begrenset stemning en periode der Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Høhøhø. Bassisten i bandet mitt er Newcastle-fan, og som seg hør og bør satt vi sammen og så bataljen på søndag. Nå var det forholdsvis kjedelig, han hadde tatt tapet på forskudd, og vi var egentlig jevnt over enige hele kampen gjennom. Han er forøvrig også blant dem som misliker Andy Carroll helt plutselig (han har jo til og med en 9 Carroll-NUFC-drakt), så den svir verre enn 3-0 på Anfield. Han derre gitaristen som er skap-Manchester United-fan, derimot... Bassisten i bandet ditt høres ut som en fin fyr, med unntak av at fremdeles eier ei Newcastle-drakt med Carroll - 9 bakpå. Men det kan man se bort ifra så lenge han ikke bruker den. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Har fortsatt ei Owen drakt jeg også. Hva skal jeg liksom gjøre med den mener du? Lenke til kommentar
sector Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Apropos drakter, Husker dere de siste adidas-draktene LFC hadde, før de begynte med Reebok? Adidas lagde en med en tjukk v-hals, hvit rundt halsen og resten rød. Det er helt tilbake til når Fowler og Collymore var på topp. Eg har en slik hjemmedrakt uten tall eller navn på ryggen, og den har lange armer. Syns å huske at det er str L. Omtrent ubrukt. Blei fortalt at den visstnok skulle være produsert i et mindre antall. Limited edition? Aner ikke om det stemmer men... Eg er ikke noen samler, så hvis noen samlere skulle være interessert så skriv en mld. Men dette er kanskje ikke plassen for å annonsere så... Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Apropos drakter, Husker dere de siste adidas-draktene LFC hadde, før de begynte med Reebok? Adidas lagde en med en tjukk v-hals, hvit rundt halsen og resten rød. Det er helt tilbake til når Fowler og Collymore var på topp. Eg har en slik hjemmedrakt uten tall eller navn på ryggen, og den har lange armer. Syns å huske at det er str L. Omtrent ubrukt. Blei fortalt at den visstnok skulle være produsert i et mindre antall. Limited edition? Aner ikke om det stemmer men... Eg er ikke noen samler, så hvis noen samlere skulle være interessert så skriv en mld. Men dette er kanskje ikke plassen for å annonsere så... Denne? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 @GuillemBalague: some of you ask about Reina: I'll give you news on his future in #revistadelaliga tomorrow. Plus all the post-game from the last Clásico too Fyren pleier å ha peiling, blir spennende å høre hva han har å si. Men i det siste har det vært veldig mye positivt ang. Reinas fremtid i klubben. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Twitter: I can't wait for the future strike partnership of Ngog and Ngoo with Amoo assisting them on the wing! Commentators Nightmare Høhøhøhøhø. Bortsett fra at jeg ser ikke at N'Gog blir så lenge, but still. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 N`Gog, N`Goo og Amoo blir en fryktet trio The N'crew Twitter er trege Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Oisann, følger ikke SÅ nøye med i denne tråden at det gjør noe, ser jeg. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Vell, det var fra reservelagstråden. Den er ikke så mye i bruk lengere, det må vi prøve å gjøre noe med. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Det er hvert fall herlig å se på ungguttene om dagen, både på førstelaget og på reservelaget. Masser av talent, bedre enn på så lenge man kan huske. Sikkert et dusin spillere som har talentet og potensialet til å ta steget opp. Selvsagt vil ikke alle gjøre det, men bare noen få kan slå igjennom, så har akademiet gjort jobben sin. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Og det skal Benitez ha en stor takk for. Ja det er fantastisk å følge de om dagen, det var ikke sånn bare for kort tid siden. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) N`Gog, N`Goo og Amoo blir en fryktet trio The N'crew Twitter er trege Synes vi skal supplere med å kjøpe inn M'Vila, N'Zogbia og N'Zonzi. Da snakker vi. Endret 3. mai 2011 av Termo Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Har sett ganske mye Hyypia bilder&videoer i to dager nå, hvor deilig er egentlig karen? Klar 10er på skalaen. Noen bilder av gutta, og cahill(wtf?). Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Bildene i 2. spoiler er fra forrige uke, var en del av gutta: Johnson, Reina, Kuyt, Meireles og Carroll (+Cahill) som var i Madrid for å se El Clasico. Var vel en av tabloidene i England som vinklet hele saken til at det kanskje(!) så ut som Carroll tok seg en øl. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Cahill har jo blitt linket mer enn en gang og både Fergie og Kenny har vert å sett på ham. Syntes igrunnen det var mer interesagt enn øl`en. Bildene var nye for min del, me late. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Tipper det er mer at de er kamerater utenfor, enn at Cahill er på vei, for å være ærlig. Kjent sak at det er noen av spillerene på tvers av klubbene som henger sammen på fritiden, Reina er blant annet god venn med Arteta. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Tipper det er mer at de er kamerater utenfor, enn at Cahill er på vei, for å være ærlig. Kjent sak at det er noen av spillerene på tvers av klubbene som henger sammen på fritiden, Reina er blant annet god venn med Arteta. Det bør ikke være noe problem å få Cahill til å velge Liverpool om han faktisk driver å henger med masse Liverpool spillere . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå