Kriss^ Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hvem var det som mente at Gomes var en av PLs aller beste nå igjen? Erik Thorstvedt. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Flott! Da blir det 5.plass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Tipper linjedommeren i Che-Tot kampen ikke får sove godt i natt. Men men, flott resultat for Liverpool. Nå må vi bare vinne imorgen, så woopiii 5.plass. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hvem var det som mente at Gomes var en av PLs aller beste nå igjen? That would be Shurger, i think. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Snekret lynkjapt sammen en kamptråd. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1340562 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 For en deilig fotballdag! Da er det bare å vente på at West Ham plukker City fra hverandre :> Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Var vel kanskje litt drøyt å håpe på WH mot city i dag.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Hyypia bekrefter i dag at han legger skoene på hylla. Fantastisk spiller og en sann helt i Liverpool. Håper han kan komme tilbake til klubben i en trenerrolle etterhvert nå. Edit: Sami har visst kontrakt om å gå inn i en rolle i Leverkusen, de neste tre årene. Håper fortsatt han kommer tilbake en dag. Endret 2. mai 2011 av Termo 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Godt jobba, Sami. Savner han i Liverpool, så må si meg enig i Termo. Gjorde det temmelig bra i Leverkusen etter han dro fra Liverpool, står respekt av det. Tenke jeg skulle kjøre ''Farewell Hyppia''youtube'n, men den har vi alle sett før, så kjører denne istede. http://www.youtube.com/watch?v=EzqtfRwrSqI Ikke overaskende at flesteparten kom fra ''skålten''. Var faktisk tilstede når han nettet mot Blackburn i 2002, min første kamp på Anfield. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 En stor spiller på mer en en måte Liten tvil om at vi kunne beholdt ham istedet for greekern! Kansje han kan komme tilbake og lære Skrtel å heade. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Føler meg ganske sikker på at det hvertfall vil bli gjort forsøk på å få han tilbake til LFC. Håper i allefall det Kanskje han, Carra og Gerrard styrer skuta en dag Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 En av få som virkelig fortjener å bli kalt 'Legende' av de som har vært i klubben de siste 20 årene. For en fantastisk midstopper han var for oss. 3 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Sami ja, var en fantastisk spiller for oss. Håper han kommer tilbake i en trenerrolle. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Look how far we've come Please la Kenny fortsette. Lenke til kommentar
sector Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Igår var det reportasje i noe som heter caughtoffside.com, om en Adel Taarabt. Her er lenken det er snakk om Det navnet har eg sett figurere mye siste tiden, nå når det bygger seg opp mot nok et spennende overgangsvindu. Eg er ikke så kjent med the championship og QPR, men Adel T er visstnok en spiller som er i mange sitt søkelys, både i England og Real M. Hva slags type er denne 21 år unge offensive midtbanespilleren/angriperen, og er han en type spiller Liverpool har behov for? Hvem skal han ta plassen til? Endret 3. mai 2011 av sector Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Har en kollega som er QPR-fan, og han har snakka om hvor fantastisk Taarabt er hele sesongen. Hadde sikkert vært spennende det, men da må jeg nok finne meg ny jobb til høsten ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå