Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Frakta er ikke spesielt mye, men toll kommer i tillegg så lenge varen koster over 200 NOK. Du kan jo prøve å høre med dem om de kan merke pakken med gift eller present. Da kan du kjøpe for 1000 NOK uten å betale toll. Regner med at det er en drakt eller noe du skal ha. De ligger på ca 800 kr med trykk, PL-merker og inkl frakt. Ved toll blir det plutselig et par hundrelapper til.

Thx!

Drakter har jeg nok av! Planen var å kjøpe den *her*, men med toll oppå den prisen blir den vel relativt mye dyrere.. :(

Må kjøpe tidlig sommergave til meg selv ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nice. Når prisen er £250 så må du nok belage deg på at det blir litt toll også. Skulle gjerne hatt en sånn selv faktisk, så er jo sikkert verdt pengene i og med at det nok er ganske få av den og ikke mange som har den. :)

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Drakter har jeg nok av! Planen var å kjøpe den *her*, men med toll oppå den prisen blir den vel relativt mye dyrere.. :(

Må kjøpe tidlig sommergave til meg selv ;)

Bare å handle, er bare penger :)

Jeg betalte det dobbelte for en signert Solskjær/Sheringham innrammet drakt fra CL finalen i '99. Kjente det på lommeboka de neste 2 måndene men nå så henger det et "bilde" på hedersplass på veggen. Kan hende du angrer litt når du trykker på bekrefte kjøp knappen, men det går over når du får det hjem til deg selv :)

Det gave trikset som en foreslår over her er det bare å droppe, så lenge avsenderen er et firma så vil de ha momsen sin. Avsenderen må være en privatperson for at det skal gå som gave.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne hjulpet, DiNozzo, siden jeg kunne bestilt den og fått den levert her og så tatt den med meg eller sendt den til Norge som gave. Men dessverre flytter jeg hjem for sommeren om en uke, så rekker ikke å få tilsendt den. :/ Men skulle de ha den og du fortsatt vil ha den til høsten igjen, så bare let me know. :p For øvrig en knallfet sak, skal slett ikke se bort ifra at jeg plukker den opp selv til høsten, hvis den fortsatt finnes da. Husker den var å kjøpe litt før juletider, så har jo vart en stund nå, men ser at det er "andre opplag" så hvis disse tusen eksemplarene blir utsolgt blir det kanskje ikke flere.

Lenke til kommentar

Kenny er sen til PK i dag. Skulle startet 10.30, men fortsatt ikke i gang. Begynner å få litt dårlig tid her etterhvert, men vet av erfaring at dagene blir bedre hvis jeg får en dose med King Kenny på formiddagen.

King Kenny er bare herlig når han setter på plass han Journalist spira :D

Lenke til kommentar

Den er veldig fin ja, helt spesiell :love: Når det er sagt, så tenkte jeg jo det samme om en annen fjomp, så hadde et liknede sett. Det sette kunne jeg sikkert solgt videre da, for 50 mill pund.

Hehe.. Den bommerten går ihvertfall ikke jeg på med KK :)

Drakter har jeg nok av! Planen var å kjøpe den *her*, men med toll oppå den prisen blir den vel relativt mye dyrere.. :( Må kjøpe tidlig sommergave til meg selv ;)
Bare å handle, er bare penger :)Jeg betalte det dobbelte for en signert Solskjær/Sheringham innrammet drakt fra CL finalen i '99. Kjente det på lommeboka de neste 2 måndene men nå så henger det et "bilde" på hedersplass på veggen. Kan hende du angrer litt når du trykker på bekrefte kjøp knappen, men det går over når du får det hjem til deg selv :)Det gave trikset som en foreslår over her er det bare å droppe, så lenge avsenderen er et firma så vil de ha momsen sin. Avsenderen må være en privatperson for at det skal gå som gave.

Den kjente du nok på lommeboka ja, men som du sier, det er verdt det! :) Oki, da får jeg heller bare klare meg med tollen. Hvor mye kan den (tollen) i værste fall bli på tror du?

Skulle gjerne hjulpet, DiNozzo, siden jeg kunne bestilt den og fått den levert her og så tatt den med meg eller sendt den til Norge som gave. Men dessverre flytter jeg hjem for sommeren om en uke, så rekker ikke å få tilsendt den. :/ Men skulle de ha den og du fortsatt vil ha den til høsten igjen, så bare let me know. :p For øvrig en knallfet sak, skal slett ikke se bort ifra at jeg plukker den opp selv til høsten, hvis den fortsatt finnes da. Husker den var å kjøpe litt før juletider, så har jo vart en stund nå, men ser at det er "andre opplag" så hvis disse tusen eksemplarene blir utsolgt blir det kanskje ikke flere.

Det var virkelig synd :/ Skal minne deg på det om jeg ikke bestiller den før sommeren:) .. Ble litt bekymret når jeg så at det var andre opplag ja.. Er veldig nervøs for at de er borte når sommeren er over..

Tror den kunne gjort seg VELDIG godt på veggen på hybelen sammen med alt det andre. :)

Endret av DiNozzo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Spennende kamp idag, Chelsea-Tottenham. Med hjemmeseier og Liverpoolseier imorgen så står Tottenham og Liverpool likt med poeng. Tottenham har dog en kamp til gode.

Liverpool kan fort finne på å vinne de gjenstående kampene.

Edit: Foresten, hvor er helgas kamptråder? Greit at ''vi'' ikke har en, men Arsenal-Unitedkampen har heller ikke giddet å lage.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Drakter har jeg nok av! Planen var å kjøpe den *her*, men med toll oppå den prisen blir den vel relativt mye dyrere.. :( Må kjøpe tidlig sommergave til meg selv ;)
Bare å handle, er bare penger :)Jeg betalte det dobbelte for en signert Solskjær/Sheringham innrammet drakt fra CL finalen i '99. Kjente det på lommeboka de neste 2 måndene men nå så henger det et "bilde" på hedersplass på veggen. Kan hende du angrer litt når du trykker på bekrefte kjøp knappen, men det går over når du får det hjem til deg selv :)Det gave trikset som en foreslår over her er det bare å droppe, så lenge avsenderen er et firma så vil de ha momsen sin. Avsenderen må være en privatperson for at det skal gå som gave.

Hvor mye kan den (tollen) i værste fall bli på tror du?

Sluttsummen i kroner x 1,25 + 200 og noe i gebyr til posten så har du ca. hva du må ut med.

Edit:

Gebyret dobbles når summen passerer 1000 kroner.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Og det scorte Tottenham, gutter. Får håpe de vinner! :whistle:

Og der driter Gomes seg ut. For en klovn den fyren er! Når det er sagt ser det ut til at ballen IKKE var over linja, så der var Chelsea og Liverpool heldige.

Endret av OhMyOhMy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...