DiNozzo Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Frakta er ikke spesielt mye, men toll kommer i tillegg så lenge varen koster over 200 NOK. Du kan jo prøve å høre med dem om de kan merke pakken med gift eller present. Da kan du kjøpe for 1000 NOK uten å betale toll. Regner med at det er en drakt eller noe du skal ha. De ligger på ca 800 kr med trykk, PL-merker og inkl frakt. Ved toll blir det plutselig et par hundrelapper til. Thx! Drakter har jeg nok av! Planen var å kjøpe den *her*, men med toll oppå den prisen blir den vel relativt mye dyrere.. Må kjøpe tidlig sommergave til meg selv Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Nice. Når prisen er £250 så må du nok belage deg på at det blir litt toll også. Skulle gjerne hatt en sånn selv faktisk, så er jo sikkert verdt pengene i og med at det nok er ganske få av den og ikke mange som har den. Endret 28. april 2011 av Jefe Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Den er veldig fin ja, helt spesiell Når det er sagt, så tenkte jeg jo det samme om en annen fjomp, så hadde et liknede sett. Det sette kunne jeg sikkert solgt videre da, for 50 mill pund. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Drakter har jeg nok av! Planen var å kjøpe den *her*, men med toll oppå den prisen blir den vel relativt mye dyrere.. Må kjøpe tidlig sommergave til meg selv Bare å handle, er bare penger Jeg betalte det dobbelte for en signert Solskjær/Sheringham innrammet drakt fra CL finalen i '99. Kjente det på lommeboka de neste 2 måndene men nå så henger det et "bilde" på hedersplass på veggen. Kan hende du angrer litt når du trykker på bekrefte kjøp knappen, men det går over når du får det hjem til deg selv Det gave trikset som en foreslår over her er det bare å droppe, så lenge avsenderen er et firma så vil de ha momsen sin. Avsenderen må være en privatperson for at det skal gå som gave. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Skulle gjerne hjulpet, DiNozzo, siden jeg kunne bestilt den og fått den levert her og så tatt den med meg eller sendt den til Norge som gave. Men dessverre flytter jeg hjem for sommeren om en uke, så rekker ikke å få tilsendt den. :/ Men skulle de ha den og du fortsatt vil ha den til høsten igjen, så bare let me know. For øvrig en knallfet sak, skal slett ikke se bort ifra at jeg plukker den opp selv til høsten, hvis den fortsatt finnes da. Husker den var å kjøpe litt før juletider, så har jo vart en stund nå, men ser at det er "andre opplag" så hvis disse tusen eksemplarene blir utsolgt blir det kanskje ikke flere. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Kenny er sen til PK i dag. Skulle startet 10.30, men fortsatt ikke i gang. Begynner å få litt dårlig tid her etterhvert, men vet av erfaring at dagene blir bedre hvis jeg får en dose med King Kenny på formiddagen. King Kenny er bare herlig når han setter på plass han Journalist spira Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Den er veldig fin ja, helt spesiell Når det er sagt, så tenkte jeg jo det samme om en annen fjomp, så hadde et liknede sett. Det sette kunne jeg sikkert solgt videre da, for 50 mill pund. Hehe.. Den bommerten går ihvertfall ikke jeg på med KK Drakter har jeg nok av! Planen var å kjøpe den *her*, men med toll oppå den prisen blir den vel relativt mye dyrere.. Må kjøpe tidlig sommergave til meg selv Bare å handle, er bare penger :)Jeg betalte det dobbelte for en signert Solskjær/Sheringham innrammet drakt fra CL finalen i '99. Kjente det på lommeboka de neste 2 måndene men nå så henger det et "bilde" på hedersplass på veggen. Kan hende du angrer litt når du trykker på bekrefte kjøp knappen, men det går over når du får det hjem til deg selv :)Det gave trikset som en foreslår over her er det bare å droppe, så lenge avsenderen er et firma så vil de ha momsen sin. Avsenderen må være en privatperson for at det skal gå som gave. Den kjente du nok på lommeboka ja, men som du sier, det er verdt det! Oki, da får jeg heller bare klare meg med tollen. Hvor mye kan den (tollen) i værste fall bli på tror du? Skulle gjerne hjulpet, DiNozzo, siden jeg kunne bestilt den og fått den levert her og så tatt den med meg eller sendt den til Norge som gave. Men dessverre flytter jeg hjem for sommeren om en uke, så rekker ikke å få tilsendt den. :/ Men skulle de ha den og du fortsatt vil ha den til høsten igjen, så bare let me know. For øvrig en knallfet sak, skal slett ikke se bort ifra at jeg plukker den opp selv til høsten, hvis den fortsatt finnes da. Husker den var å kjøpe litt før juletider, så har jo vart en stund nå, men ser at det er "andre opplag" så hvis disse tusen eksemplarene blir utsolgt blir det kanskje ikke flere. Det var virkelig synd :/ Skal minne deg på det om jeg ikke bestiller den før sommeren:) .. Ble litt bekymret når jeg så at det var andre opplag ja.. Er veldig nervøs for at de er borte når sommeren er over.. Tror den kunne gjort seg VELDIG godt på veggen på hybelen sammen med alt det andre. Endret 28. april 2011 av DiNozzo Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Virker som det er veldig mange som skal over på Tottenham kampen, kjenner du ingen som skal over før sommeren? Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Virker som det er veldig mange som skal over på Tottenham kampen, kjenner du ingen som skal over før sommeren? Må forhøre meg litt rundt.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Tollen (eller momsen, som det egentlig er) er på 25% av kjøpssummen + frakt, samt omtrent en hundrelapp i gebyr til posten. Altså kan du lage følgende regnestykke totalt: ((pris+frakt)* 1,25) + 100 = sum Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Stod gratis frakt på denne pakken da, men det gjelder muligens ikke til utlandet. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Free Worldwide delivery Men momsen forsvinner vel ikke av den grunn? Regnestykke: 2193.82 kr * 1,25 + 100 kroner = 2842,275 . Stemmer det? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det ser ut til å stemme veldig bra, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Spennende kamp idag, Chelsea-Tottenham. Med hjemmeseier og Liverpoolseier imorgen så står Tottenham og Liverpool likt med poeng. Tottenham har dog en kamp til gode. Liverpool kan fort finne på å vinne de gjenstående kampene. Edit: Foresten, hvor er helgas kamptråder? Greit at ''vi'' ikke har en, men Arsenal-Unitedkampen har heller ikke giddet å lage. Endret 30. april 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Egentlig ikke, siden Liverpool slår Tottenham :-) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Fordel for oss om Tottene avgir poeng ja, ser gjerne at vi sikrer 5. plassen. Og står på mitt om at jeg tror vi gjør det om vi vinner resten av kampene våre. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Drakter har jeg nok av! Planen var å kjøpe den *her*, men med toll oppå den prisen blir den vel relativt mye dyrere.. Må kjøpe tidlig sommergave til meg selv Bare å handle, er bare penger :)Jeg betalte det dobbelte for en signert Solskjær/Sheringham innrammet drakt fra CL finalen i '99. Kjente det på lommeboka de neste 2 måndene men nå så henger det et "bilde" på hedersplass på veggen. Kan hende du angrer litt når du trykker på bekrefte kjøp knappen, men det går over når du får det hjem til deg selv :)Det gave trikset som en foreslår over her er det bare å droppe, så lenge avsenderen er et firma så vil de ha momsen sin. Avsenderen må være en privatperson for at det skal gå som gave. Hvor mye kan den (tollen) i værste fall bli på tror du? Sluttsummen i kroner x 1,25 + 200 og noe i gebyr til posten så har du ca. hva du må ut med. Edit: Gebyret dobbles når summen passerer 1000 kroner. Endret 30. april 2011 av Manx Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Og det scorte Tottenham, gutter. Får håpe de vinner! Og der driter Gomes seg ut. For en klovn den fyren er! Når det er sagt ser det ut til at ballen IKKE var over linja, så der var Chelsea og Liverpool heldige. Endret 30. april 2011 av OhMyOhMy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Gomes du Gomes. Du er en godkar du. United kan jo kjøpe han til neste sesong. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hvem var det som mente at Gomes var en av PLs aller beste nå igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå