Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Heller Adam Johnson enn Young, 9/10 ganger altså. Tipper de så på han også, men enig at det er urealistisk.

Liker ryktene om Aguero, tenk om vi kjøper han, M'Vila og Cahill.

Reina

Kelly - Cahill - Carra - Johnson

Gerrard - M'Vila - Meireles

Aguero - Carroll - Suarez

Røsk meg i fletta det laget der ligner virkelig på noe. Comolli har visst sagt at man skal luke ut spillere som er mye skada, så er styygt redd Agger ryker til sommer. :(

Er ikke mye bredde i den lagoppstillingen der da.. Hvis vi skal få utnyttet Carroll for fullt på topp burde vi vel ha minst én skikkelig ving på laget.

Skjønner ikke hvorfor alle sier det. Det har funka rimelig bra med 4-3-3 etter Kenny tok over. Dessuten er det tull at Carroll er så vanvittig på hodet fra innlegg da han er minst like sterk med beina og scorer like gjerne med beina. Så hvis vi skal basere angrepet vårt på rene vinger som pumper inn innlegg mot Carroll, så tror jeg vi skyter oss selv i foten. Dessuten vil backene komme oppover til innleggsmuligheter (noe vi har sett mye av under Kenny) OG de som spiller rundt Carroll (Suarez, Aguero, Kuyt osv) kan trekke ut på kantene og legge inn. I tillegg til Gerrard og Meireles. Dessuten kan Young og kanskje Johnson (?) spille rundt Carroll på topp der også.

Så den desperate vingjakten mange maner til mener jeg er noe stort tull. Kenny har også vist at han foretrekker en 4-3-3 formasjon, da det er det han har brukt mest til nå. Når han da får formet et lag rundt den formasjonen (som det ikke er nå), så blir det bare enda bedre.

:dremel:

Håper ikke Agger ryker til sommeren, og at han får en litt friskere sesong. Synes heller ikke Lucas er reservelagsspiller etter den sesongen han har hatt så langt..?

Har ikke sagt noe om reservelag heller. Er jo ikke sånn at vi skal stille det laget der hver eneste kamp hele året. Man varierer gjerne og setter inn Lucas, Kuyt, Agger (om han blir så klart, har aldri sagt at jeg vil han skal dra heller) osv osv..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, er nok i utgangspunktet til noen andre. Men hvis du er interessert så har jeg kanskje mulighet til å skaffe via noen andre. Kan sjekke opp. Vurderte egentlig bare å peise på med 4 med en gang, da jeg sannsynligvis hadde fått med noen uansett, men hadde ikke penger til å legge ut :p

Lenke til kommentar

Kenny er sen til PK i dag. Skulle startet 10.30, men fortsatt ikke i gang. Begynner å få litt dårlig tid her etterhvert, men vet av erfaring at dagene blir bedre hvis jeg får en dose med King Kenny på formiddagen.

Endret av Termo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Frakta er ikke spesielt mye, men toll kommer i tillegg så lenge varen koster over 200 NOK. Du kan jo prøve å høre med dem om de kan merke pakken med gift eller present. Da kan du kjøpe for 1000 NOK uten å betale toll. Regner med at det er en drakt eller noe du skal ha. De ligger på ca 800 kr med trykk, PL-merker og inkl frakt. Ved toll blir det plutselig et par hundrelapper til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...