Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

YNWA har. Han kan sikkert skaffe deg billetter til Liverpool - Newcastle også.

Gratis og. Bare å si at du ønsker det så melder han deg inn i sjeleauksjonen og auksjonerer deg bort til han der nede.

til moderator, hva har dette innlegget med saken i tråden å gjøre?

Niko og Jotun går KUN etter person her, ikke noe med trådens relevanse å gjøre.

Unnskyld meg. Men hvor angrep eg din person? Du har da aldri lovet gratis billetter i et desperat og dårlig skjult reklame stunt som viste seg å være lureri fra a til å vel? Og dermed burde du jo ikke føle deg truffet?

Lenke til kommentar

Kenny og Comolli var ringside på Ewood i går, vi skal ikke møte verken Rovers eller City, så det er grunn til å tro at de var der for å speide spillere.

Hvem håper/tror vi de sjekket ut? Personlig er jeg ganske usikker, men skal man være realistisk så tipper jeg det var Phil Jones de hadde et ekstra øye på, ung spennende spiller. City har jo også eks. A. Johnson, som absolutt er en spiller jeg kunne tenkt meg, men er vel heller urealistisk at vi henter noen av de som startet for kjøpelaget i går.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Skal jeg tippe noe, så sier jeg som sagt Phil Jones. Er dog usikker på om de vurderer han som sommerens førstevalg på stopper, eller om de kartlegger flere alternativer dersom Cahill (som har vært kraftig linket til både oss og flere) skulle ryke.

Personlig håper jeg på Cahill, men Jones er også på mange måter spennende han også. Hvis det er sånn at flere storklubber kommer på banen ang. Cahill så er det også meget bra at vi har kartlagt ytterligere alternativer. Comolli har vel også sagt at dette er noe de prioriterer, og i mine øyne så var det også her mye av akilleshælen lå under perioden med Rafa også, mangel på alternativer når førstevalgene ryker.

Lenke til kommentar

Jones har riktignok kontrakt til 2016, leser jeg på wikipedia. Mulig han blir relativt dyr. Cahill sin går vel ut i 2012 (fortsatt etter hva jeg kan lese på wikipedia), så han kan vel bli noe billigere.

Eller, så synes jeg vi kan ta en liten Ole Brumm med "Ja takk, begge deler". Agger, Skrtel, Jones, Cahill, Wilson (Kelly) > Agger, Skrtel, Kyrgiakos, Carra (Wilson, Kelly).

Lenke til kommentar

Carra skal også spille fotball i 2 sesonger til. Kommer nok ikke til å ha klippekort fra høsten, men viktig spiller å ha i stallen uansett.

Kyrre reiser med stor sannsynlighet, så da mener jeg det holder å hente 1 stopper i førsteomgang, som kan spille i tospann/backup for Agger. Henter vi 2 stk. så mener jeg det blir litt overbefolket, og det kan komme til å stå i veien for utviklingen til f.eks. Wilson. Tror heller ikke det er realistisk å hente Jones hvis vi skulle ha:

Agger, Cahill, Skrtel, Carra og Wilson allerede.

Lenke til kommentar

Heller Adam Johnson enn Young, 9/10 ganger altså. Tipper de så på han også, men enig at det er urealistisk.

Liker ryktene om Aguero, tenk om vi kjøper han, M'Vila og Cahill.

Reina

Kelly - Cahill - Carra - Johnson

Gerrard - M'Vila - Meireles

Aguero - Carroll - Suarez

Røsk meg i fletta det laget der ligner virkelig på noe. Comolli har visst sagt at man skal luke ut spillere som er mye skada, så er styygt redd Agger ryker til sommer. :(

Lenke til kommentar

Agger har vært mye skadet, men også hatt mye uflaks (den ene operasjonen som det ble liggende igjen noe i foten etter + den ene skaden fra i høst osv.). Håper han får 1 sesong til å bevise at han kan klare å legge de værste skadene bak seg. Outstanding de kampene han har spilt under Kenny, har vel knapt sluppet inn mål med han på banen.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig enig med deg, Termo. Agger er vår udiskutabelt beste midtstopper - når han ikke er skadd, og det har han vært mye i sin Liverpool-karriere.

(Kan legge til at min første Liverpool-trøye med trykk har 5 AGGER på ryggen, så vet dere hvor jeg står i forhold til dansken)

Jeg har dog hele tiden fremmet mitt synspunkt om at vi må ha TO midtstoppere i sommer. Kyrre må bort. Carra blir backup. Skrtel ER en backup. Wilson viser pdd ikke nok til at han er backup, men heller bør få sjansen som Kelly fikk, eventuelt prøve seg i ligacup o.l.

Da står vi igjen med Agger, som i verste fall finner på å være skadd halve sesongen. Minimum er et nytt soleklart førstevalg, samt en spiller som kan være Agger når Agger ikke er Agger, men Agger er skadd.

Listen er ganske lang over hvem vi kan se på. Cahill er en. Simon Kjær er en annen (kanskje Agger kan lokke ham litt?). Scott Dann, Phil Jones, osv, er spillere som kan oppfylle Agger-reserve-rollen.

Lenke til kommentar

Flere beroliggende kommentarer fra Reina nå. Hadde nesten forberedt meg på at han var gone til sommeren.

Simon Clancy

Apparently Pepe Reina was on Spanish radio last night. He was asked if he was going to United and said 'Never'.

Pepe: 'I'm happy, calm and comfortable here, looking towards the future which I reckon will bring a lot of happiness'

Reina - "It's my understanding and based on what I've gathered from the people here, that we will be bringing in some important players"

• Liker 1
Lenke til kommentar

Heller Adam Johnson enn Young, 9/10 ganger altså. Tipper de så på han også, men enig at det er urealistisk.

Reina

Johnson/Kelly - Cahill - Carra/Agger - Enrique

Gerrard - M'Vila/Lucas - Meireles

Røsk meg i fletta det laget der ligner virkelig på noe. Comolli har visst sagt at man skal luke ut spillere som er mye skada, så er styygt redd Agger ryker til sommer. :(

:dremel:

Håper ikke Agger ryker til sommeren, og at han får en litt friskere sesong. Synes heller ikke Lucas er reservelagsspiller etter den sesongen han har hatt så langt..?

Lenke til kommentar

Reina

Kelly - Cahill - Carra - Johnson

Gerrard - M'Vila - Meireles

Er ikke mye bredde i den lagoppstillingen der da.. Hvis vi skal få utnyttet Carroll for fullt på topp burde vi vel ha minst én skikkelig ving på laget.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Adel Taarabt fra QPR har jo hatt en fantastisk sesong nå. 18 mål og 23 assists så langt. Er bare 21 år, har bra fart, teknikk og er god med begge beina. Lurer på hvor mye han hadde kostet. Alt under £5 mill kunne jo vært et røverkjøp hvis han hadde gått for det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Adel Taarabt fra QPR har jo hatt en fantastisk sesong nå. 18 mål og 23 assists så langt. Er bare 21 år, har bra fart, teknikk og er god med begge beina. Lurer på hvor mye han hadde kostet. Alt under £5 mill kunne jo vært et røverkjøp hvis han hadde gått for det.

Hørt og lest litt om han, men desverre ikke fått sett noe enda. Virker spennende hvertfall, men tror det blir vanskelig å handle fra QPR om (når) de rykker opp. Sånn sett tror jeg også at vi skaffet og Sterling på et perfekt tidspunkt, ville vært mye vanskeligere/dyrere å hente han denne sommeren eks.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Taarabt er i hvert fall sesongens kjøp i championship. £600K elns fra Tottenham i sommer. De angrer vel litt på det om Bale forsvinner nå. :p

Blir spennende å se om flere unggutter som Sterling og Suso får prøve seg litt for oss neste sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...