Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men du klarer å ha respekt for Suarez?

Er Ronaldo verdt sine 800 millioner? Trenger ikke å være så bitre for at dere ikke har økonomi.

Hvorfor skulle jeg ikke ha respekt for Suarez? Fordi du mener han er en idiot?

Jeg har aldri hatt hverken hat eller elsk-forhold til Suarez før han kom til Liverpool. Syntes han var en god og interessant spiller jeg gjerne kunne sett på mitt lag, men ikke noe mer enn det. Det eneste jeg hadde å utsette på ham var biteepisoden, slikt skal selvfølgelig aldri skje på en fotballbane, men det er ikke akkurat noe jeg holder mot ham for evig og misliker ham for. Nå som han er i Liverpool og herjer = Loooove <3 <3. :) Ikke minst fordi han uttrykte et voldsomt ønske for å spille for Liverpool.

Grunnen til at Torres mislikes av fansen er ikke fordi han ville bort. De fleste skjønner at han kanskje vil prøve lykken et annet sted når han går noen år uten å vinne noe, og de fleste ville akseptert det om det ble gjort på en skikkelig måte. Men å ville stikke midt i sesongen, og til en rival, det er ikke akseptabelt for supportere. Hadde han dratt til Italia og Spania ville alle ønsket ham lykke til og han ville fortsatt blitt sett tilbake på som en slags helt i årene i Liverpool.

Angående Ronaldo har jeg egentling ingen mening, hva bryr det meg? Men generelt sett burde ingen spillere bli kjøpt for £80M, det er altfor syke priser. Men jeg tror Ronaldo blir verdt pengene for Real på og utenfor banen totalt sett.

Du misforstår meg ang økonomi, men man kjøper det man har råd til. Som mange kjøper dyre klær, som forsovet gjør nytten til mye av det billige. Chelsea kan strekke seg til å kjøpe dyrere spillere enn det dere kan, face it.

Du har rett. Jeg er ikke den som hyler høyest om Chelsea pengebruk, men dere konkurrerer på helt andre premisser enn oss andre som hovedsaklig kan bruke det vi tjener på spillere. Inntil eierskifte kunne vi ikke det engang, siden £30M av våre årlige inntekter ble spist opp av rentene på eiernes lån. Men selv om dere kan bruke fantasisummer og alltid har muligheten til å gå så høyt at alle andre klubber må trekke seg i en budrunde, vil dere nok få merke at Liverpool kommer til å bli mer pengesterke og investeringsvillige nå under nye eiere som er klare til å forsterke laget med alt av inntekter klubben sitter igjen med.

Selvfølgelig har penger blitt en viktig faktor i fotballene.

På hvilke premisser skulle en spiller valgt Liverpool? Historien er det eneste dere har.

Vi har hvert fall en historie. :)

Hvorfor en spiller skulle velge Liverpool? Ehm, fordi det er en av Europas største klubber, med en fantastisk historie og tradisjon, med flere toppspillere og eiere som nå satser? Skal heller ikke se bort ifra at enkelte spillere ville valgt Liverpool foran Chelsea grunnet større muligheter for fast spilletid hos oss fremfor fantasilaget deres, som også er en viktig faktor for en spiller som skal velge klubb.

Men først og fremst, for å kunne være attraktiv for spillere, må vi bygge videre på det vi nå er i gang med. Jeg skal være den første til å si at vi per dags dato, etter de siste årene, ikke er den mest attraktive klubben for en toppspiller. Vi har nok fortsatt kapasiteten og navnet til å hente svære navn, men vi har blitt mindre attraktive etter alle problemene og sportslig svakhet. Derfor må vi bygge videre på oppturen vi har hatt med nye eiere og med Kenny Dalglish og Steve Clarke, vi må fortsette å investere i laget (noe eierne og Kenny har garantert vil skje i sommer) og gradvis gjøre det bedre. Første steg er å forsterke nok til å komme tilbake til Champions League, forhåpentligvis allerede neste år. Deretter går det skritt for skritt, helt til vi er tilbake på toppen av England og Europa. Det skjer ikke over natten, men med riktig satsning så vil det skje.

Og det vil skje på riktig måte.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Tenkte mer på hvilken idiot Suarez er og hvor mye den mannen generelt var hatet. Selvfølgelig måtte idioten komme til Liverpool så kan kom mer i fokus enn det han var i sommer.

Du misforstår meg ang økonomi, men man kjøper det man har råd til. Som mange kjøper dyre klær, som forsovet gjør nytten til mye av det billige. Chelsea kan strekke seg til å kjøpe dyrere spillere enn det dere kan, face it.

Men allikevel er det litt pinlig å kjøpe de dyreste klærene men samtidig gå i de styggeste klærene. Liverpool har hvertfall respekt fra oss andre supportere. Herregud oppnå noe da, forbanna taperklubb.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tottenham

20.04 ARSENAL (1)

23.04 WEST BROM (1)

Liverpool

23.04 BIRMINGHAM (3)

Good so far. ^^

Tottenham møter sterke Chelsea også, samt Man C. 5.plass skal være innen rekkevidde. 4.plass blir litt far fetch.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvis du virkelig tror at Liverpool kjøper og selger 22spillere iløpet av sommeren så får du lov til det, men da må jeg få lov til å spørre om du tror på julenissen eller ei.

Selv ikke city benyttet seg av slike tall.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Først... OPP TIL.

Second, kjøp OG salg.

Det at en påskevikar i VG ikke klarer å skrive tydlig overskrift er en ting. Det at du tolker det som fakta er en annen.

Jeg tviler sterkt på at Liverpool henter inn mer en 6-7 spillere til A-troppen i sommer. Kvitter seg nok med 5-7 spillere.

its a fact

Lenke til kommentar

Først... OPP TIL.

Second, kjøp OG salg.

Det at en påskevikar i VG ikke klarer å skrive tydlig overskrift er en ting. Det at du tolker det som fakta er en annen.

Jeg tviler sterkt på at Liverpool henter inn mer en 6-7 spillere til A-troppen i sommer. Kvitter seg nok med 5-7 spillere.

its a fact

En overskift skal få deg til å lese artikkelen. Noe han klarte utmerket, bare at du ikke forsto det.

Lenke til kommentar

Tipper det blir noe av det samme ja. Utopi å tro at det blir opp mot 22 kjøp/salg, hvertfall hvis man tenker i førstelagstroppen. Tar man med reserver/akademi som ikke får forlenget kontrakt osv. så stiller det seg selvsagt annerledes.

Lenke til kommentar

YNWA har. Han kan sikkert skaffe deg billetter til Liverpool - Newcastle også.

Gratis og. Bare å si at du ønsker det så melder han deg inn i sjeleauksjonen og auksjonerer deg bort til han der nede.

til moderator, hva har dette innlegget med saken i tråden å gjøre?

Niko og Jotun går KUN etter person her, ikke noe med trådens relevanse å gjøre.

YNWA har. Han kan sikkert skaffe deg billetter til Liverpool - Newcastle også.

Gratis og. Bare å si at du ønsker det så melder han deg inn i sjeleauksjonen og auksjonerer deg bort til han der nede.

til moderator, hva har dette innlegget med saken i tråden å gjøre?

Niko og Jotun går KUN etter person her, ikke noe med trådens relevanse å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...