Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva har det egentlig å si at han gjør flest taklinger? Totalt uinteressant(spessielt siden over halvparten ender i unødvendige frispark).

Hva har det å si? Det beviser jo bare det de fleste ser - at han er ekstremt destruktiv for motstanderen. Han har attpåtil den i laget med høyest treffprosent på pasningenene - så han gjør den "Busquets-rollen" perfekt, med å vinne ballen, for så å gjøre relativt enkle pasninger til medspillere.

Det med å lage for mange frispark (skjer med overdrivelse på deg mot egen spiller forøvrig?) har han i stor grad lagt av seg denne sesongen.

Men ja, vi får bare være enige om å være uenige da. Men du må innrømme at han var dritbra i dag (også)! :p

Endret av OKMarius
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jaja, det tok bare en, hva, nærmere 15 timers tid? :p Han får nok en del mål i den blå trøya også, han er for god til noe annet, men verdt £50M tviler jeg på. Glad vi fikk Carroll og Suarez til så og si samme pris, det tjener klubben godt på.

Lenke til kommentar

Nok en dag uten Torres-mål.

Jaja, morsomt så lenge det varte.

Syns det er jævlig bra han scora jeg. For nå kommer bare alt strømmende og Torres kommer til å bøtte inn mål mot både Tottenham og Manchester United, noe som vil bane vei for en helt grei 5. plass for Liverpool samtidig som at seriegullet glipper for Manchester United. :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ønsker han ikke noe suksess i Chelsea og etter hvordan han stakk av til Chelsea midt i sesongen mistet jeg mye respekt for ham, men til og med jeg skal være stor nok til å innrømme at mennesket i meg smilte bittelitt av den gleden hans og andres etter scoringen. :) Greit at han får seg et mål en gang iblant, så lenge det ikke fører til for mange Chelsea-seiere, han vil neppe bli verdt pengene uansett. ;)

Lenke til kommentar

Hva har det å si? Det beviser jo bare det de fleste ser - at han er ekstremt destruktiv for motstanderen. Han har attpåtil den i laget med høyest treffprosent på pasningenene - så han gjør den "Busquets-rollen" perfekt, med å vinne ballen, for så å gjøre relativt enkle pasninger til medspillere.

Det med å lage for mange frispark (skjer med overdrivelse på deg mot egen spiller forøvrig?) har han i stor grad lagt av seg denne sesongen.

Men ja, vi får bare være enige om å være uenige da. Men du må innrømme at han var dritbra i dag (også)! :p

At han gjør flest takler betyr nærmere nada. Fordi han rett og slett ikke er en god takler, selv om han har forbedret seg denne sesongen er han ikke til å hoppe i taket av. For all del, jeg også gleder meg over Lucas' fremgang, men jeg tror han har nådd sitt makspotensiale.

Det var forresten ikke en overdrivelse at han lager mange frispark. Men Lucas var god i dag han :)

Lenke til kommentar

Kjerringa scorte nettopp, og Chelseafansen synger "Fernando Torres Chelsea's number nine". Lyder kjent? Å forresten; hvorfor i all verden buer de blå når Bridge har ballen? Er som en tribune fullt av menneskelig ugress.

N'gog ble bua når han kom innpå :dontgetit:

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har nok noe med filminga fra den mannen i fjorårets oppgjør. Buinga kom fra bortefansen.

Fair enough når man filmer.

Lenke til kommentar

Forøvrig en fin gest av the kop å synge navnet til Houllier i dag.

Masse applaus til ex-Unitedkeeper Foster når han gikk ut skadet også. Han United-supporteren som alltid skal påpeke at Nani ble buet (Latias? Jotun? Husker aldri hvem som er hvem.) ut fikk vel hakeslipp?:)

Edit til under: Ja vet han ble buet ut, poenget mitt var at vanligvis er Anfield-publikummet veldig hyggelige mot motstanderene, i motsetning til det som har blitt insinuert ved flere tilfeller av noen av dere. ;)

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Masse applaus til ex-Unitedkeeper Foster når han gikk ut skadet også. Han United-supporteren som alltid skal påpeke at Nani ble buet (Latias? Jotun? Husker aldri hvem som er hvem.) ut fikk vel hakeslipp?:)

What. Ikke bland meg inn i dette! :nei:

e: Nani ble jo faktisk buet ut, så denne United-supporteren du snakker om tar ikke feil.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Ønsker han ikke noe suksess i Chelsea og etter hvordan han stakk av til Chelsea midt i sesongen mistet jeg mye respekt for ham, men til og med jeg skal være stor nok til å innrømme at mennesket i meg smilte bittelitt av den gleden hans og andres etter scoringen. :) Greit at han får seg et mål en gang iblant, så lenge det ikke fører til for mange Chelsea-seiere, han vil neppe bli verdt pengene uansett. ;)

Men du klarer å ha respekt for Suarez?

Er Ronaldo verdt sine 800 millioner? Trenger ikke å være så bitre for at dere ikke har økonomi.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå gikk ikke Suarez fra Ajax til Feyenord heller da, blir ikke det samme. Torres leverte søknad dagen FØR siste transferdag. Kan glatt miste respekt-points for sånt.

Liverpool ikke ha økonomi? Får jeg låne det du røyker? Merket meg at du er glad i ordet biter, men er ikke sikker på at du vet hva ordet innebærer.Ytters få som er bitter for Torres-salget, de fleste gleder oss over Suarez-Carroll duoen vi fikk igjen for salget.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Tenkte mer på hvilken idiot Suarez er og hvor mye den mannen generelt var hatet. Selvfølgelig måtte idioten komme til Liverpool så kan kom mer i fokus enn det han var i sommer.

Du misforstår meg ang økonomi, men man kjøper det man har råd til. Som mange kjøper dyre klær, som forsovet gjør nytten til mye av det billige. Chelsea kan strekke seg til å kjøpe dyrere spillere enn det dere kan, face it.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tror du overvurderer hvor mye hat Suarez er\var etter VM.

Så for at City og Chelsea har rike ''sugardaddy's'' så er vi bitre?

Om Liverpool og Chelsea kommer i en budekrig om en spiller kan det gå begge veier, ikke alt står på det økonomiske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...