Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Har ikke dere snart handlet nok nå?

9224669[/snapback]

 

Vi har brukt mindre enn vi har solgt for.

9224905[/snapback]

 

mhm. uansett så kan du så på united har handla får 700 mill er noe.

 

riise er vel god nok, trenger en back up midtstopper mener jeg.

9225244[/snapback]

Så har United 2-3år med lite kjøp og gjøre opp for. Siden stallen ifjor var langt fra god nok. Mens Liverpool har handlet hvor mange spillere de siste to årene? 2 lag.

9225294[/snapback]

Med eller uten alle talentene og ungdommene? Litt usikker på tallet, men bare i år har vi kjøpt hvertfall 10-12 spillere til akademiet og lignende. :)

 

Uansett, ingen spillere av de 2 lagene du snakker om har vært spillere i £20M klassen. Synes det blir litt forskjell på det jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sant så sant. Løsning snarest!

Føler at jeg ønsker Heinze litt velkommen, ettersom han blir en grei backup. Men aldri om han vil ta plassen til Riise eller noen andre. Vi hadde vell PL's beste forsvar ifjor, med minst innsluppne, før de 5-6 siste kampene da Hyypia-Paletta spilte.

9224590[/snapback]

 

Heinze i toppform = farvel til førstelagsplassen for Riise

 

Skjønner heller ikke at du vil ha en spiller fra United, jeg ville ikke hatt en fra Liverpool, med den største selvfølge.

9224829[/snapback]

 

Ønsker ikke Heinze, men vist han kommer så må vi jo nesten godta det.

Og han passer greit som backup.

 

Dere som sier Heinze i toppform er betre enn Riise mener jeg tar feil. Riise i toppform er perfekt. Riise sin venstrefot er grunn nok til å ha han på A-laget.

Lenke til kommentar
Uansett, ingen spillere av de 2 lagene du snakker om har vært spillere i £20M klassen. Synes det blir litt forskjell på det jeg.

9225395[/snapback]

Torres?

 

Ja men når United skal handle presser jo alle prisen så syklig opp. Det så man med Carrick og Hargreaves. Men United bruker nok litt mer penger på sikre kort, men så har vi heller ikke halvparten så mange bomkjøp som dere de 10 siste årene.

Lenke til kommentar
Uansett, ingen spillere av de 2 lagene du snakker om har vært spillere i £20M klassen. Synes det blir litt forskjell på det jeg.

9225395[/snapback]

Torres?

 

Ja men når United skal handle presser jo alle prisen så syklig opp. Det så man med Carrick og Hargreaves. Men United bruker nok litt mer penger på sikre kort, men så har vi heller ikke halvparten så mange bomkjøp som dere de 10 siste årene.

9225426[/snapback]

Torres ja, men han er også den eneste.

 

Dessuten, de siste 2 årene har vi kjøpt bare 14 spillere som er ment for førstelaget, ikke 2 lag ( ;) ), mens vi har hatt 3 på lån, 21 på utlån og 27 som har blitt solgt eller frigitt. De siste to årene altså. Rafa driver nok på med en liten ryddesjau fortsatt.

 

Og ja, United har kjøpt smartere de siste årene, ingen tvil om det. Men som sagt, tror det går på midlene. United har kunnet tillate seg og kjøpe spillere i £20-30M klassen, det har ikke Liverpool, som heller må ha kjøpt 3-4 spillere til samme prisen.

 

 

For å snakke om noe helt annet, jeg tror Gerrard kommer til å få en knallsesong. Han har vært helt sjef i de pre-season kampene han har spilt. Får han spille fast sentralt, som det blir sagt at han skal, kommer han til å få en knallgod sesong, det er jeg overbevist om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Så har United 2-3år med lite kjøp og gjøre opp for. Siden stallen ifjor var langt fra god nok. Mens Liverpool har handlet hvor mange spillere de siste to årene? 2 lag.

9225294[/snapback]

 

Det er vel viktigere å se på antall penger brukt enn antall spillere kjøpt, synes du ikke? Der leder dere i hvertfall.

Lenke til kommentar
Både håper og tror at Gerrard vil få en fantastisk sesong i år, han har som ErlendRU nevner spilt meget bra i Pre-season og tatt ansvar. Alle vet jo hvilke kvaliteter Gerrard har, får håpe de kommer til syne så ofte som mulig denne sesongen.

9225617[/snapback]

Jepp. Det er vitalt at sentrallinja (Agger, Carragher, Gerrard, Alonso) får en optimal start på sesongen, slik at vi klarer å henge med. Så jo det i fjor høst, hvordan både Alonso og Gerrard slet med å finne formen i begynnelsen, og hvordan det gikk da.

 

Håper og tror at Stevie G får en god sesong i år. Både han og Liverpool trenger det.

Lenke til kommentar
Så har United 2-3år med lite kjøp og gjøre opp for. Siden stallen ifjor var langt fra god nok. Mens Liverpool har handlet hvor mange spillere de siste to årene? 2 lag.

9225294[/snapback]

 

Det er vel viktigere å se på antall penger brukt enn antall spillere kjøpt, synes du ikke? Der leder dere i hvertfall.

9225709[/snapback]

Jeg mener hvertfall at det er viktigere å se hvor mye man har igjen for penger brukt. I tillegg mener jeg å kjøpe 3-4 spillere som ikke hever førstelaget er meningsløst når man kjemper i toppen.

Lenke til kommentar
Så har United 2-3år med lite kjøp og gjøre opp for. Siden stallen ifjor var langt fra god nok. Mens Liverpool har handlet hvor mange spillere de siste to årene? 2 lag.

9225294[/snapback]

 

Det er vel viktigere å se på antall penger brukt enn antall spillere kjøpt, synes du ikke? Der leder dere i hvertfall.

9225709[/snapback]

Jeg mener hvertfall at det er viktigere å se hvor mye man har igjen for penger brukt. I tillegg mener jeg å kjøpe 3-4 spillere som ikke hever førstelaget er meningsløst når man kjemper i toppen.

9225959[/snapback]

Dette er jo da prioriteringer. Hvis et lag kan kjøpe 4 spillere til £20M hver, mens et annet lag har £20M til rådighet totalt, skal man da kjøpe 4 spillere fra 2. eller 3. hylle for £5M hver, eller en spiller til £20M? :) Bare et eksempel.

Lenke til kommentar
Dette er jo da prioriteringer. Hvis et lag kan kjøpe 4 spillere til £20M hver, mens et annet lag har £20M til rådighet totalt, skal man da kjøpe 4 spillere fra 2. eller 3. hylle for £5M hver, eller en spiller til £20M? :) Bare et eksempel.

9225995[/snapback]

Om laget har en stall som ellers holder, hvorfor kjøpe 4 nye? Da er en spiller som hever laget bedre. F.eks United ifjor når de kjøpte Carrick.

Lenke til kommentar
Dette er jo da prioriteringer. Hvis et lag kan kjøpe 4 spillere til £20M hver, mens et annet lag har £20M til rådighet totalt, skal man da kjøpe 4 spillere fra 2. eller 3. hylle for £5M hver, eller en spiller til £20M? :) Bare et eksempel.

9225995[/snapback]

Om laget har en stall som ellers holder, hvorfor kjøpe 4 nye? Da er en spiller som hever laget bedre. F.eks United ifjor når de kjøpte Carrick.

9226062[/snapback]

 

Men nå var ikke dette tilfellet med oss..

 

Men ellers så er jeg enig i at det er bedre å kjøpe en spiller som går inn og forsterker laget til £20M, enn 3-4 stallfyll

Lenke til kommentar

Jeg ser faktisk muligheter for at han kan komma nå, for første gang. Selv om Man Utd ikke vil gi ham tillatelse til det frivillig, så har jo både Heinze og Liverpool en knallsterk sak når Heinze har en avtale om at han kan gå for en viss sum, uten at det er skriftlig nevnt noen restriksjoner. Liverpool hadde vel heller ikke satset så mye på å få ham over hvis de ikke trodde de hadde en sak de kan vinne.

 

Men vi får se.

 

Skjønner heller ikke at du vil ha en spiller fra United, jeg ville ikke hatt en fra Liverpool, med den største selvfølge.

9224829[/snapback]

Heh, jeg tviler på om du hadde protestert om Ferguson hadde hentet Gerrard, for eksempel. Og mange Man Utd-legender har jo også fortider i Liverpool. Ser ikke problemet jeg, hvert fall.

 

Jeg vil ha spillere som vil spille for klubben, og det vil jo åpenbart Heinze. At han da kommer fra Old Trafford, gjør meg ikke stort når han uansett tydelig er misfornøyd med Man Utd og heller vil flytte over til "the good side". En fin bonus er at han vil være ekstra tent i kamper mot Man Utd. ;)

Lenke til kommentar

Man har jo mange eksempler på spillere som spiller mot sin tidligere klubb og scorer. Men nå er for det første ikke Heinze akkurat den mest målfarligste spilleren i United - har han i hele tatt scoret mål der? Dessuten er det kanskje litt skummelt å spille mot United, man kan fort ende opp med ødelagte ankler etter en duell med Rooney...

Lenke til kommentar
Man har jo mange eksempler på spillere som spiller mot sin tidligere klubb og scorer. Men nå er for det første ikke Heinze akkurat den mest målfarligste spilleren i United - har han i hele tatt scoret mål der? Dessuten er det kanskje litt skummelt å spille mot United, man kan fort ende opp med ødelagte ankler etter en duell med Rooney...

9226958[/snapback]

Da ville Rooney vært meget dum i så fall, tror nok spillerne oppfører seg profesjonellt i sånne situasjoner, ville nok heller vært redd for hetsing fra United-supporterne. Men, det er jo sånt man må leve med.

 

Jeg tror Heinze kommer nå, fortsatt skeptisk, men absolutt ingenting hadde vært bedre enn at han kommer og storspiller, spesielt mot United. :D

Lenke til kommentar
Man har jo mange eksempler på spillere som spiller mot sin tidligere klubb og scorer. Men nå er for det første ikke Heinze akkurat den mest målfarligste spilleren i United - har han i hele tatt scoret mål der? Dessuten er det kanskje litt skummelt å spille mot United, man kan fort ende opp med ødelagte ankler etter en duell med Rooney...

9226958[/snapback]

Han scorte to mål i en kamp mot Debrecen i 2005.

 

Tatt fra huet, så årstallet kan være feil.

 

Haha! Sett slikt, alt var korrekt!

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...