Latias Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg fikk to stykker faktisk. Hah, "hun" liker meg bedre enn dere! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Faen, jeg rapporterte brukeren også, da blir vel vedkommende bannet. Trodde først at det var en oppriktig scam på gang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hvordan kunne du rapportere vår lille og søte venn fra Afrika? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Vi har visstnok fått ny trøyesponsor, "Warrior" (kjent i USA), som vil gi oss 25 mill i året, mer enn noe annet lag i England. Kilde: Tony Evans fra The Times Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Litt off-topic, men fikk en fin personlig melding her nå nettopp: :!: Hewitt, baby2010 har startet en personlig samtale med deg, med tittelen "Hello My Dear,". baby2010 skrev: ====================================================================== Hello My Dear, My name is Ruth girl from west Afica.I went through your profile in (www.diskusjon.no)and found out that we canake a good match and i will like you to contact methrough my email address([email protected])so that i can tell you more about myself.Waiting for your mail, Your Ruth. [email protected] Hei min kjære, Mitt navn er Ruth jente fra vest Afica.I gikk gjennom profilen din i (www.diskusjon.no) og fant ut at vi canake en god match, og jeg vil gjerne at du skal kontakte methrough min e-postadresse ([email protected] ) slik at jeg kan fortelle deg mer om meg selv. Venter på post, Din Ruth. [email protected] Eyh! Kjerringa prøver seg på meg også! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 God gammeldags rundbrenner denna Ruth! Lurer på om det er Narvestad. Jørgen: Sjappa er steril og profesjonell. Gutta pendler til Amsterdam og en av de mest anerkjente lokalene der. Har sjekka det ut, åpenbart. Resten: Når det gjelder originalitet, så scorer vel mye høyere enn en Liverbird, men mye er mindre originalt også. Det blir litt kreativitet rundt den, så får se. Skal inn i kveld og sjekke ut skisse. ZU: Så klart. Tar den om jeg selv vil, men man går ofte litt blind på ting man ser lenge på, så fint mye nye synspunkter rundt motivet osv. Kan bli spennende med draktsponsor! Warrior passer jo gutta ypperlig med tanke på navnet.. Penger ruller inn også, fint å se. Virker som eierne forstår at det må hardt arbeid til i alle ledd for å få klubben på rett vei igjen. Dersom det blir til at Reina blir (klandrer han så absolutt ikke dersom han drar, så lenge det ikke er City, United, Chelsea) så er det fantastisk! 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Så lenge du liker tatoveringen og den betyr noe for deg, er det det eneste som betyr noe. Personlig liker jeg tatoveringer, men da til en viss grad - det er mye jeg liker, og mye jeg ikke liker. Jeg liker ideen å gjøre noe med personlig verdi på kroppen. Men når alt kommer til alt går det mest på hvordan den er utført og hvilken betydning den har for den som bærer den. Og når alt kommer til alt, er det kun for den som bærer den den skal bety noe. Har noen selv, den siste tok jeg for litt under to måneder siden. For meg er de av stor verdi, og de er blitt en del av meg (det høres klisjé ut, ja). De har en betydning og verdi for meg, og er en del av min identitet. Men det er selvfølgelig veldig viktig å tenke godt og lenge over valget, både motiv og plassering, og være sikker på at man kan stå for det man tatoverer om 50 år og ikke vil angre livet av seg om tre år. Jeg tror de fleste vet det med seg selv hvorvidt de er trygge på valgene sine eller ei ganske greit, og så lenge de er det er det bare til å "blekke" til. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 I mine øyne vår beste spiller denne sesongen, foran Reina og Kelly. 6 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jepp. Kanskje PLs beste i sin defensive rolle. Dog mye å gå på offensivt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 I mine øyne vår beste spiller denne sesongen, foran Reina og Kelly. Virkelig? Begynner å bli smålei av denne Lucas-runkingen. Fortsatt langt å gå for å kunne spille fast på et lag som skal være tittelutfordrere. Vurderer Reina som ti ganger bedre enn Lucas bare denne sesongen, seriøst. Vår mest stabile spiller i flere år, PLs beste keeper IMO. At VDS har fått en plass på "årets lag" her på forumet er bare useriøst kødd, sympatistemming fordi han legger opp snart. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Hadde ikke VdS tatt det, hadde det blitt Joe Hart, som er en bedre keeper enn Reina. Hva er det som er så spess med Reina? Blir ikke PLs beste keeper ved hjelp av igangsetting. Top 3 i PL, den er grei, men skjønner ikke folk som rangerer han helt helt i verdenseliten. Endret 22. april 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Reina står ikke tilbake Hart noe som helst. Det folk "tok" Reina på før va feltarbeidet. Men det har forbedret seg drastisk, alle som følger Liverpool tett vil si det samme. I tillegg en fantastisk keeper på strek, reaksjonssterk som få. Når han i tillegg er den beste igangsettern i ligaen(verden?) er det få som holder samme klasse stabilt over flere sesonger. e: forresten bare en herlig måte å avfeie en diskusjon på med å bare konstantere at Hart er bedre en Reina, får jeg låne den fasiten du sitter på eller? Endret 22. april 2011 av Smågal Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Forsatt(også i år) litt tabbekeeper, er enig i at han har bedret seg i feltarbeidet og han har definitivt tatt seg opp, sammen med resten av laget i siste halvdel. Ikke helt top notch, men god der. Reaksjonssterk er han, men likevel hadde han vel sluppet inn flere, og reddet 30 skudd færre enn Ben Foster ved juletider, som er en mye dårligere keeper enn VdS igjen. Er enig i at Reina er en toppkeeper i PL sammenheng, og at han har vært Liverpools kanskje beste spiller og mest stabile i år, men jeg henger meg ikke på "verdens beste keeper" bandwagonen som har holdt på en stund. For å ta Hart, så har han reddet flere og sluppet inn færre i år, og har gang på gang reddet City. Han er den mest reaksjonssterke keeperen i PL, og er jevn på det andre også. Han har hatt 1 eller 2 blundere i år, men på den andre siden har han hatt 5-6 kamper hvor han har vært enorm. Grunnen til at jeg dro han fram, var at han ble prioritert også foran Reina av diskusjon.nos lesere, enda han spiller for "den store stygge ulven" Man City. Reina hadde ikke vunnet uansett om VdS ikke hadde fått "sympatistemming" som du kaller det. Endret 22. april 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Fumlet inn et selvmål mot Arsenal, men ellers ingen soleklare tabber som han må ta 100% på egen kappe. VdS hadde bla. flere blundere bare i kampen mot oss på Anfield. Ta også med i betraktning at Reina i en halv sesong spilte bak det latterligste forsvaret i PL som slapp inn mål hver kamp. På den tiden hadde vi to av de mest elendige backene i Glenny og Konchesky, og et rufsete midtstopperpar med Skrtel i spissen som var i sin værste form i sin Liverpool-karriere. Hvem som er verdens beste keeper kan ikke jeg uttale meg om, ser altfor lite av spansk, italiensk og tysk fotball til å kunne fastslå noe sånt. Siden PL er det jeg følger så sa jeg PLs beste også. Men at vi tilsynelatende omtaler Reina som "verdens beste" er nok en gang utter bullshit frå helvete. Kan ikke huske sist noen omtalte en Liverpool-spiller som verdens beste. Reina hadde ikke vunnet uansett om VdS ikke hadde fått "sympatistemming" som du kaller det. Hadde ikke brydd meg om Hart hatt "vunnet", det er i hverfall mye mer fortjent enn VdS. Mener du VdS har vært den beste keeperen i PL i år? Endret 22. april 2011 av Smågal Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) VdS lå vel på best redningsproesnt for noen uker siden om jeg ikke husker feil og oser trygghet i de bakre rekkene i Man Utd. Han er i alle fall helt oppi der. Han er også en del høyere enn sine konkurrenter og har bedre rekkevidde, samt får mindre oppmerksomhet ved enkelte situasjoner, hvor han ikke trenger å ty til "tv-redninger" grunnet høyden. Mulig mye er farget av spill i CL også, hvor han har vært glimrende, men ikke ufortjent at han blir "årets keeper", selv om Hart og Reina er i diskusjonen også. Endret 22. april 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 VdS scorer høyt på å ha en god rekkevidde ja, ikke helt sikker på hva slags oppmerksomhet du sikter til, for oppmerksomheten redningene hans får her på forumet går til tider over stokk og stein. Menmen, i bunn og grunn mener jeg bare at han ikke forsvarer en tittel som PLs beste keeper denne sesongen. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Er (som vanlig) enig med Maefteda. Reina er helt der oppe sammen med de beste keeperne i Premier League, men å si at VdS vant avstemmingen her på d.no pga sympatistemmer er utter bullshit. Jeg rangerer 40-åringen den dag i dag som en bedre keeper enn både Hart og Reina. Ikke bare pga. de åpenbare fysiske egenskapene hans, men også mentaliteten og rutinen. Som jeg har nevnt før så tror jeg ikke det finnes en tryggere keeper å ha bak seg for en forsvarsspiller enn Van der Sar. Smågal, du nevner at Reina (utenom den mot Arsenal) ikke har noen blundere han kan på sin kappe. Vel, hvor mange har egentlig VdS? Virka generelt utrygg mot dere, men hvis du legger lista dithen at Reinas eneste tabbe var den mot Arsenal, så har neimen ikke VdS mange i år heller. Kun en mot Fulham(?) som jeg kommer på. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Skal ærlig inrømme at jeg har sett betydelig mer av Man Utd enn jeg har sett Liverpool denne sesongen. En del av de kampene jeg har sett, har ikke Reina hatt sin beste dag. Synes både 1-0 og 3-1 mot West Ham ikke var 100% patent keeperspill og han kom ikke godt ut av sin store sjanse på landslaget mot Argentina, med tabbe og tresifret antall innslupne på 1 omgang. Har nå uansett skaffet meg Reina på FPL, og med 3 på papiret lette kamper på rad, skal man ikke se bort ifra at han nok en gang kan ta hjem "Golden Glove" som det står respekt av. Shlaps: VdS hadde gigant-tabbe mot West Brom hjemme Endret 22. april 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Skal ærlig inrømme at jeg har sett betydelig mer av Man Utd enn jeg har sett Liverpool denne sesongen. En del av de kampene jeg har sett, har ikke Reina hatt sin beste dag. Synes både 1-0 og 3-1 mot West Ham ikke var 100% patent keeperspill og han kom ikke godt ut av sin store sjanse på landslaget mot Argentina, med tabbe og tresifret antall innslupne på 1 omgang. Har nå uansett skaffet meg Reina på FPL, og med 3 på papiret lette kamper på rad, skal man ikke se bort ifra at han nok en gang kan ta hjem "Golden Glove" som det står respekt av. Shlaps: VdS hadde gigant-tabbe mot West Brom hjemme Over 100 baklengs? Imponerende av Argentina, i så fall 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå