Varmo Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Liverpool FC Supporter's Club Scandinavian BranchThe Times hevder at hockey og lacrosse-produsenten "Warrior" ser ut til å bli Liverpools nye draktleverandør. Avtalen med Adidas verdt £12m pr sesong utgår etter neste sesong. Warrior skal betale £25m pr år. Til sammenligning er Manchester Uniteds avtale med Nike verdt £23m pr år. Klarer ikke finne ut om de allerede lager fotballdrakter (mtp. design osv.), så vanskelig å si hva vi kan forvente. Men uansett veldig positivt mtp. inntekter osv. når du ser sammenlikningen med United. Enda et tegn på at det jobbes hardt på alle plan (i dette tilfellet kommersielt) for å gjøre klubben konkurransedyktig igjen. 3 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Har selv vurdert liverbirden på overarmen. Liker den veldig godt. Spør du meg, så gå for ei tattovering du selv trives med, drit i hva andre mener. Om det er orginalt eller oppbrukt har da fint lite å si så lenge du liker den selv? I mine øyne er kun navn/logo'er osv no-go. Man vet aldri hva som kan skje med en klubb feks, plutselig skifter de til et teit dubaisk navn feks. Uansett. Har selv tenkt på en liverbird, og antageligvis kommer navn/fødselsdato til eventuelle unger på kroppen etterhvert. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Morsomste ordet jeg har lest i hele påsken: Dubaisk. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Litt off-topic, men fikk en fin personlig melding her nå nettopp: :!: Hewitt, baby2010 har startet en personlig samtale med deg, med tittelen "Hello My Dear,". baby2010 skrev: ====================================================================== Hello My Dear, My name is Ruth girl from west Afica.I went through your profile in (www.diskusjon.no)and found out that we canake a good match and i will like you to contact methrough my email address([email protected])so that i can tell you more about myself.Waiting for your mail, Your Ruth. [email protected] Hei min kjære, Mitt navn er Ruth jente fra vest Afica.I gikk gjennom profilen din i (www.diskusjon.no) og fant ut at vi canake en god match, og jeg vil gjerne at du skal kontakte methrough min e-postadresse ([email protected] ) slik at jeg kan fortelle deg mer om meg selv. Venter på post, Din Ruth. [email protected] 6 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Regner med et hett svar. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg fikk den samme Hewitt. Antar at Banan er dritarita igjen og kjeder seg bare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Fikk den jeg også Hewitt, håper du ikke ble sjalu nå. Game også ja. Nå ble jeg sjalu. :\ Endret 22. april 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Haha, tipper det er en herfra ja, hvert fall hvis det bare er fotballfolk som har fått. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Interesser: i am miss Ruth, i came across your mail and it touches me to seek for your hands in friendship, if only you don't mind. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg har ikke fått noe. Jeg vil også ha noe på g med Ruth! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Har ikke fått noe på mail, men fikk denne på face i dag: hello there Jørgen. you look wonderful. message me at [email protected] to get my personal private photos Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Fikk også samme greia. Sikkert en eller annen som skal ha oss til å overføre penger i bytte mot diverse tjenester, men først må personen ha penger til å komme seg hit. Svindel altså. For håpe Jotun ikke har overført allerede (pluss i margen på alle som tok den)! kan seff være en av fotballgutta her inne også, om noen faktisk har så lite å gjøre på Endret 22. april 2011 av Jefe 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jefe: Hu vil ikke ha pengene mine, hun vil bare ha kroppen min sa hun sist. Mine penger går utelukkende til østen. 2 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Jefe: Hu vil ikke ha pengene mine, hun vil bare ha kroppen min sa hun sist. Mine penger går utelukkende til østen. Haha Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Shit, akkurat i det jeg følte meg spesiell... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Ser at det ikke bare er meg som har fått en personlig melding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå