Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk akkurat med meg PK med Kenny i dag, var mye prat om akademi og unggutter, og veldig lite om kampen egentlig. Carra og Carroll vurderes i dag og frem mot kamp, ellers intet nytt på skadefronten.

This week's press conf quip - Q: "Has Agger had an operation?" A: "No - does your missus work in a hospital or something?"

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva tror folk om transfersommeren da? Kom over en side med bra oversikt over pengebruken de siste årene. Vi har ligget over £20M siden Rafa kom bortsett fra de siste 2 sesongene hvor vi har gått i pluss. Håper vi ikke trenger like mye penger som Chelsea brukte for å vinne ligaen.. Nesten £300M over to sesonger :S

Liverpool

Chelsea

Lenke til kommentar

Er nok ikke tilfeldig at våre to dårligste sesonger det siste tiåret er de to vi ikke har brukt mer enn vi har solgt for. Progresjonen stanser uten penger.

Håper på at eierne satser stort til sommeren. Mtp at vi har tjent penger på transfervinduet de to siste sesongene, og når vi er i den situasjonen vi er i, bør et betydelig beløp legges tilgjengelig for King Kenny.

Lenke til kommentar

Etter min mening er tatoveringer harry, uansett hva det måtte være; tribal, fotballag, stjerner på ryggen eller smiley på penis. Men, jeg må innrømme at den tegningen du la ut over var ganske søt.

+1

Kun sjømenn som kler tatoveringer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Raul Meireles er blitt stemt fram som “PFA Fans’ Player of the Year for 2010-11.

Fortjent eller ikke så sier jeg gratulerer.

raul-meireles_1809260c.jpg

Lenke til kommentar

Liverbirden er iallfall langt ifra originalt. Vet du forresten at den "tættissjappa" i Filippinene er bra? Sterilt osv. Jeg ville iallfall ikke latt hvem som helst stikke en nål i meg. Regner med at du har tenkt på hvilken risiko det kan være. Faren for fotoallergiske reaksjoner og hypertrofiske arr, eller hvis utstyret ikke er sterilt så kan du i verste fall få hepatitt B, hepatitt C eller HIV. Når det er sagt deler jeg manges mening om at tatoveringer nærmest alltid er harry, og både fuglen og YNWA er oppbrukt.

Lenke til kommentar

Liverbirden er iallfall langt ifra originalt. Vet du forresten at den "tættissjappa" i Filippinene er bra? Sterilt osv. Jeg ville iallfall ikke latt hvem som helst stikke en nål i meg. Regner med at du har tenkt på hvilken risiko det kan være. Faren for fotoallergiske reaksjoner og hypertrofiske arr, eller hvis utstyret ikke er sterilt så kan du i verste fall få hepatitt B, hepatitt C eller HIV. Når det er sagt deler jeg manges mening om at tatoveringer nærmest alltid er harry, og både fuglen og YNWA er oppbrukt.

Vel om du tar en tatovering for å skille deg ut fra mengden eller være orginal har du allerede feilet i mine øyne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Man bør nok helst tatovere seg for sin egen skyld, ikke andres meninger.

Gjør det du vil, gi beng i hva andre mener.(moderat selvfølgelig, swastika er ikke så veldig glupt å tatovere i pannen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...