Latias Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 "I piss on the 96. Glad you're dead. Fucking scouser scum" Er så lavmål og makabert at jeg ikke har ord. Bortforklaringen han kommer med i etterkant er også ganske latterlig. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Så det på Twitter i går, har ikke ord. Cunt. Endret 18. april 2011 av Termo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Kunstnisser altså. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) "– Det er kunst fordi jeg sier det er kunst. Det er en måte å behandle et grunnleggende filosofisk spørsmål på. " .. jævla ape. Endret 18. april 2011 av niko. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 At fyren tydeligvis er mindre begavet er en ting - men jeg skal ærlig innrømme at de som biter på og slenger drapstrusler tilbake, synes jeg er nesten like ille. Dog ser jeg at fyrens tweets er på det nivået sånn jevnt over, så at dette var et kunstprosjekt er jeg like mye tilbøyelig til å tro på som politikerløfter. Det er bare en veik unnskyldning fra en som har skjønt at han har driti seg ut og nekter å bklage seg. Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Herlig å se at Robinson stort sett har full kontroll på Walcott http://www.youtube.com/watch?v=uFtkRDYt_Ag&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Slike skadene er nå, er det bare til å kjøre på med Flanagan og Robinson på backene mer eller mindre ut sesongen. La de få flere kampers erfaring når vi først er i en slik skadesituasjon og ikke spiller for noe viktig uansett. 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Flanno - Skrtel - Wilson/Carra - Robbo ut sesongen er jeg veldig enig i. Med tanke på dagens skadesituasjoner blir jeg likevel ikke overrasket om de også blir skadd. Bank i bordet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Som de fleste har fått med seg blir ikke Kenny straffet for sin kommentar mot Wenger. En talsman for FA har dette å si om saken - Vi har helt klare på at hva som skjedde med Rooney var noe helt annet enn denne siste hendelsen, sier talsmannen til Daily Mirror. - Dette var helt forskjellig, gjentar Brooking. – Forskjellen var at det tidligere (med Rooney) kom en reaksjon direkte henvendt mot kamera. - Jeg kan forstå at hva som skjedde i kampen hvor West Ham var involvert medførte straff, men hvis dette ikke er nøyaktig slik, noe jeg forstår at det ikke var, da kan det ikke sammenlignes. - Uansett hvor jeg har vært etter kampen mellom Manchester og West Ham tror jeg ikke noen synes det ikke var en riktig avgjørelse. Hvis noen fortsatt er usikker på hvorfor det ble aksjonert, bør vi gjøre dette klarere. Å få klarere retningslinjer vil hjelpe oss til å unngå en pågående debatt. Som det ble sagt på søndag er det ulike saker, men håpet egentlig på at Kenny fikk en liten straff. Da hadde A) Fa fått litt mer troverdighet. B) Respekt-tråden hadde blitt fulgt C) United-supporterne hadde sluttet å sutre.(selv om det er meget stor forskjell å kjefte på en annen manager, enn å kjefte direkte til hele det britiske folket.) Edit: Fult fortjent sutring btw, but still. Endret 19. april 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg er enig i at situasjonene er forskjellig. Dog kan jeg muligens se at Kenny burde fått en prinsipiell straff, siden to managere ikke bør skjelle hverandre ut langs sidelinjen. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Da bør vel i så fall Wenger også kunne forventet seg en liten hyttende pekefinger, siden han oppsøker situasjonen ved gå bort til Kenny i utgangspunktet? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Da bør vel i så fall Wenger også kunne forventet seg en liten hyttende pekefinger, siden han oppsøker situasjonen ved gå bort til Kenny i utgangspunktet? Kanskje du ikke har lagt merke til det, men det har etter hvert blitt en norm å håndhilse motparten etter kampen. Forresten, noen utdrag av en bok om Hicks og Gillett er ute. Del 1 og del 2. Ganske interessant lesning faktisk. Kudos til Rafa som greide å holde ut så lenge. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Wenger gjør ikke mye tegn til å ville ta Kenny i hånda, så vidt jeg har sett på videoene. Wenger går mot Kenny og ytrer sin misnøye rundt straffen, noe som får Kenny til å tenne og han snur derved. http://www.youtube.com/watch?v=15f10oB64L8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Wenger går for å sutre, slik han ofte gjør, og slikt gidder tydligvis ikke Kenny å bruke tid på. Om det var riktig av Kenny å løse det på den måten er en annen diskusjon. Fint av Latias å linke angående boken, skal lese den senere ikveld når jeg har bedre tid. Endret 19. april 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Haha, den lesningen der var bare syk. Det har nok foregått utrolig mye sykt i kulissene som vil komme frem med tiden, og ting som aldri vil komme frem. Så jævlig herlig at de endte opp med å tape penger og at vi er kvitt dem for alltid. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Da bør vel i så fall Wenger også kunne forventet seg en liten hyttende pekefinger, siden han oppsøker situasjonen ved gå bort til Kenny i utgangspunktet? Kanskje du ikke har lagt merke til det, men det har etter hvert blitt en norm å håndhilse motparten etter kampen. Doh, kampen var jo ikke ferdig. Wenger gikk over for å fortelle at det ikke var straffe. Det hadde ingenting med handshake å gjøre. Foresten tok de hverandre i hånda etter kampen og tonet det ned i etterkant. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Hvor enn rar del 1 var, så må jo del 2 være noe av det mest sinnsyke jeg har lest. Jeg visste at de to ikke var helt gode i toppen, men det der må jo telles som en eller annen slags form av personlighetsforstyrrelse. Jeg er uten ord. Angående Kenny: Endret 19. april 2011 av WCH Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Slike skadene er nå, er det bare til å kjøre på med Flanagan og Robinson på backene mer eller mindre ut sesongen. La de få flere kampers erfaring når vi først er i en slik skadesituasjon og ikke spiller for noe viktig uansett. Hvorfor sier alle dette? Lagene foran oss har flere innbyrdes oppgjør foran seg, og Tottenham har f.eks. både kamp igjen mot oss, Arsenal, Chelsea og City. 5. plass er absolutt ikke urealistisk, men jeg har fortsatt ikke gitt opp 4. plassen heller for den saks skyld. Klarer vi ikke dette, er det fortsatt kamp om 6. plassen. Om dette gir Europa-league spill eller ikke, vet vi ikke enda, men vi kan jo ikke gi opp. Kall meg gjerne naiv, men noe å spille for har vi absolutt! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) For de som mener at EL er noe å spille for. Misforstå meg rett, jeg forventer full pupp og innsats helt inn, men jeg personlig ser egentlig helst at vi ikke kommer oss til EL. En søppelturnering mindre å tenke på neste år. 4.plass derimot! Men det ser jeg på som totalt urealistisk da både City og Tottenham skal kollapse fullstendig. Det er rett og slett for få kamper igjen. Vinner vi resten av kampene våre ender vi på 64 poeng. Da kan City ta maks 7/18 poeng de 6 siste kampene sine, og Tottenham maks 10/21 poeng (sistnevnte gjelder også 5.plassen). Edit: Slenger man på at Chelsea ikke kan ta mer enn 2/18 poeng og Arsenal 0/18, har vi fortsatt en teoretisk sjanse på 2.plassen også. Endret 19. april 2011 av ErlendRU Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Liv-Birm Seier Liv- New Seier Fulham-Liv Uavgjort Liv-tot Seier A.V-Liv Seier. Kan nå opp på 5.plass og mulig 4.plass også. Kommer mye an på tottenhamskamp imorgen\dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå