Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var heldigvis bare et skremmeskudd. Ifølge .no skal det gå helt fint etter at han "våknet" til igjen, han var ute på banen etter kampslutt og feiret målet, og ga et intervju etter kampslutt. Snakkes vel om en mulig hjernerystelse enda, skal helt sikkert til noen sjekker osv. for å være helt sikker på omfanget av eventuelle skader, så mulig han blir ute en tid, men kan også være at han slipper unna. Sammenstøtet var heldigvis for ham i kjeven, ikke den farligste delen av hodet å bli truffet hardt uten å være forberedt på det.

Lenke til kommentar

Som jeg sa i den andre tråden, har fått utrolig hetta for slikt etter Enerly. Var sterkt å se den kampen og situasjonen direkte, gjorde det hele ved sånne skader så mye nærmere. Er så utrolig skummelt det der, med mulig farlig hodeskade og muligheten for å svelge tungen osv. når man er mer eller ubevisst midt i fallet. Huff.

Lenke til kommentar

Så ganske stygt ut der og da, ble ganske lettet da Sky-reporteren kort tid etter sa at Carra drev og snakket med det medisinske støtteapparatet i garderoben, og at det ikke var så ille som det så ut til å være. Håper han kommer seg på banen så fort som mulig.

Lenke til kommentar

Når vi ikkje klarer å vinne nr. 19 sjølv, så kan vi heller ikkje vere så altfor bitre over at United klarer det, synest i alle fall eg.

Såg frå ca 30 minutt i U18-kampen. United såg veldig svekka ut, og vart rundtspelt så til dei grader av Silva og Ngoo. United mangla i alle fall Larnell Cole, som er noko av det mest interessante eg har sett av unge spelarar i England akkurat no.

Endret av Sjur577
Lenke til kommentar

United stile vistnok et ganske svekka lag etter hva jeg leste.

Det er helt riktig. Mange debutanter og et reint barnelag. Måtte trekke på smilebåndet når hjemmesiden deres lfc.no ikke engang gadd å nevne med en bisettning at united sparte alt og alle mann til semifinalen i youthcup.

Merkelig at så mange tar ligaen for gitt med 6 kamper igjen gitt Uniteds natur å gjøre det vanskelig for seg selv.

Lenke til kommentar

Kaster dere det vekk skal du få en flaske Champis av meg. Det skjer ikke.

Edit:

Det er helt riktig. Mange debutanter og et reint barnelag. Måtte trekke på smilebåndet når hjemmesiden deres lfc.no ikke engang gadd å nevne med en bisettning at united sparte alt og alle mann til semifinalen i youthcup.

Rodolfo Borrell var godt fornøyd med spillet da Liverpool U18 banket Manchester United U18 hele 6-0 tidligere i dag, men poengterte at gjestene stilte med et svært urutinert lag.

Av Einar Kvande

Manchester United hvilte nemlig en rekke av sine faste U18-spiller med tanke på den andre semifinalen i FA Youth Cup mot Chelsea. Kun kaptein Michele Fornasier var igjen av de som startet cupkampen som United vant 3-2 på Anfield nylig.

Liverpool manglet på sin side kaptein Conor Coady på grunn av karantenen han pådro seg i nettopp cupkampen mot United. Debutant Lewis Hatch klarte imidlertid brasene på den sentrale midtbanen sammen med Craig Roddan.

Og på topp scoret Adam Morgan nok en gang. Han har nå gjort mål i utrolige 13 kamper på rad. 12 av disse U18-kamper.

Dagens brakseier betyr at Liverpool er med for fullt i kampen om å vinne Academy League Group C.

- For å være fair mot United så må jeg påpeke at de stilte med et veldig ungt lag. Men det gjorde vi også. Vi hadde bare fire U18-spillere på banen. Resten var U17-spillere ispedd et par U16-spillere, uttaler trener Rodolfo Borrell til Liverpoolfc.tv.

- Det var en veldig god forestilling, og generelt sett er jeg ganske godt fornøyd med at vi presterte på et veldig høyt nivå gjennom samfulle 90 minutter. Jeg er godt fornøyd med spillet. Det er dette vi har forsøkt å lære dem etter at jeg kom hit. De blir bedre, men vi må holde koken videre, forsetter spanjolen.

- Dette var et flott resultat, men vi må holde beina godt plantet på jorda og jobbe videre. Silva scoret to flotte individuelle mål. Spesielt det andre. Men jeg måtte ta ham av ved halvtid, for å beskytte ham. Han kommer til å bli involvert i mange kamper med både U18- og reservelaget fremover.

Neste kamp for U18 er borte mot West Bromwich onsdag ettermiddag.

Endret av Hewitt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Goonerne driver å gratulerer dere (United) med ligagull etter hver runde spilt i PL hvor de har tapt eller spilt en kamp uavgjort.

Fatter det ikke, da det er såpass mange runder igjen av ligaen, og Arsenal ligger "hele" 6 poeng bak United. Alt kan skje.

That said, sterkt resultat idag imo. Fikk ikke sett slutten av kampen, men så en grei oppsummering på LFCTV. Vi jobber og jobber og jobber, som er herlig. At Arsenal ikke greier å slå gjennom på vårt forsvar er meget overraskende med to tenåringer blant de bakre fire. Vi forsvarte like godt som Arsenal angrep, og vice versa.

Fælt å se Carra ligge bevisstløs på bakken, men fint å se at han er ved sine "fulle" fem og makter å bli intervjuet.

Lenke til kommentar

Om det blir 18-18 eller 19-18 er meg revnene likegyldig. Var morrsomst i fjor, når man kunne si velkommen etter, eller "what took you so loong"? ;)

Faktisk så byr jeg meg svært lite om det, United fortjenter sine titler, det er vi nok alle enige om. Akkurat som Liverpool har fortjent sine, og ja, vi kommer tilbake.

En liten posetiv ting er at for oss kan det nesten bare gå forover, mens deres fallhøyde er relativt stor.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Hewitt: Det var ikke notisen som stod på forsiden den dagen, jeg sjekket nemlig spesifikt for å se om de nevnte at vi stilte redusert, så enten er det samme innlegget redigert, ellers ser du på en annen artikkel enn jeg gjorde den dagen. Champis må du gjerne spandere på meg uansett forresten

Liverpool U18 holdt lekestue med Manchester United på akademiet i Kirkby i ettermiddag, og utklasset gjestene fullstendig. Det stoppet på 6-0 etter scoringer av Silva (2), Ngoo (2), Morgan og Adorjan. United, med norske Mads Møller Dæhli i angrepsrekka, ble utspilt etter alle kunstens regler av lettbeinte Liverpool-gutter i annen omgang. Michael Ngoo kom inn fra innbytterbenken, og gjorde to herlige mål. Og som vanlig kom Adam Morgan på scoringslista. Krisztian Adorjan spilte en meget god kamp, og fikk også sittt fortjente mål. Alt i alt en maktdemonstrasjon av de røde.

I samme tråd var det liveoppdatering fra kampen, Men samme det, who cares som det så fint heter på inglaterra.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...