Jefe Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Kenny er sjef. Bare å få han inn som manager med en gang, og jeg driter i om Villa, Solbakken, Mourinho eller Sumo vil trene oss. Spillerne ser opp til ham og respekterer han for alt i verden. Akkurat som med SAF i Man United. 1 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 What? That's a penalty! PISS OFF! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Bra statestikk mot storlagene i år også. Må bare luke ut de drittkampene. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Enig. Jeg synes de gjorde et godt poeng i studio i dag; selv om isolert sett dette ikke var noen god kamp av oss, så ser man hvilken innsats spillerne legger til grunn under Dalglish, kontra Hodgson. Og dette var i tillegg en kamp hvor vi ikke spiller for annet enn æren. Vi hadde aldri sett en jobbeinnsats som dette under Hodgson. Spillerne ser opp til Kenny, han har deres respekt og supporternes ytterste respekt og tillit. Det er vel så viktig som selve managerferdighetene, og noe som taler for Dalglish i det lange løp. Endret 17. april 2011 av Hewitt Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 God jobb også av Robinson, så vidt fått hår på pikken og har stålkontroll på siden sin. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Nå venter jeg bare til Carragher er 100% fit igjen. De minuttene han var bevistløs var forferdelige, har opplevd lignende. Skada tungen, og sleit med snakking i to år. Skummelt som faen det der... Endret 17. april 2011 av WCH Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 God jobb også av Robinson, så vidt fått hår på pikken og har stålkontroll på siden sin. Enig i at han gjorde det bra, men ikke perfekt. Men herrefred, debut i hui og hast borte mot Arsenal, og i tillegg lynfarten til Walcott å hanskes med en god periode, han gjorde det veldig bra. Etter at Rafa la om akademiet, har vi fått opp utrolig mange spennende unggutter, både karer som har fått vise seg litt og karer som enda ikke har fått noen førstelagssjanser. Vi går en spennende tid i møte, la oss bare håpe at flere av disse greier å ta stegene videre. Elsker Rafa for akademirevolusjonen hans alene. Nå venter jeg bare til Carragher er 100% fit igjen. De minuttene han var bevistløs var forferdelige, har opplevd lignende. Skada tungen og lepset i to år. Skummelt som faen det der... Det var forferdelig, og er alltid forferdelig når slikt skjer. Helt siden Enerly-episoden blir jeg uvel hver gang sånt skjer, uansett hvem det skjer med. Kan som eksempler har vist være potensielt utrolig farlig og er dessverre den store risikoen ved fotball. Stygge skader som beinbrudd betyr ingenting i forhold til skader som potensielt kan oppstå av dette. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hvorfor sier alle at Robinson debuterte i dag? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Kenneth Dalglish skal nå ifølge regler få 2 kampers utestengelse. La oss se hva FA gjør. Kan de leve opp til deres nye linje angående banning ved et kamera? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Klart Dalglish ikke har gjort seg skyldig i det samme som Rooney (som ja, var altfor strengt). Rooney skrek inn i kamera til seerne, Dalglish snakker med en annen person. Selv om straffen Rooney fikk er altfor streng, er det to vidt forskjellige situasjoner og kan ikke sammenlignes. Men jeg føler jeg meg ganske sikker på at Kenny får en straff av FA, spesielt siden det var sagt til en annen manager. Sikkert én kamp. Edit: Erlend, jeg hadde glemt at han fikk noen minutter i forrige sesong. Men det var vel så lite at det knapt teller. Ellers har han jo vært med i troppen en del i år, men ikke sluppet til før nå. Endret 17. april 2011 av Hewitt Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Vet dere hva, Spearing minte meg skremmelig mye om Mascherano i dag. Løper mye på midten og bakover, takler mye, vinner mange baller, sentrer enkelt fra seg og spiller sikkert og klokt. Mascherano v2? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Du sier noe her. Og ingenting hadde vel vært mer gledelig om han plutselig skulle vise seg å være en slags erstatter. Selv om jeg var stor fan av Masche når han var her (bortsett fra avsluttningen som var forjævlig) så er det vel heller ingen tvil om at Spearing er enda mer likandes og ærlig også. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hvorfor sier alle at Robinson debuterte i dag? Sikkert fordi at Morten Langli sa det under kampen idag. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Første kamp for ham under Rafa var vell ikke PL, eller husker jeg feil? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Han er den yngste spilleren som noensinne har spilt for klubben. For A-laget i offisielle turneringer altså. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Det var jeg klar over, men husket ikke hvilken kamp/turnering. Så jo ikke så mye til ham etterpå. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Var vel fjorårets siste kamp, så ikke så rart egentlig. Debuterte vel i PL før for reservene hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Kenneth Dalglish skal nå ifølge regler få 2 kampers utestengelse. La oss se hva FA gjør. Kan de leve opp til deres nye linje angående banning ved et kamera? Jeg håper ikke han får straff.. Jeg syntes det var helt feil at rooney fikk karantene, men vist de også gir kenny straff.. Så er listen lagt på en måte, mens rooney episoden kan gå forbi som ett engangstilfelle og en feil vurdering.. Virker som det første ordet en utenlandsspiller lærer seg i england er fuck off, så det blir kaos vist de skal gi straff hver gang kamera er direkte på en person som sier det.. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Fikk dere med dere målforsøket til kuyt på avsparket rett etter arsenal sin straffe? Prøvde på dette: http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/italia/artikkel.php?artid=10099086 Tenkte med meg selv at noen like godt kunne prøve på det. Virker som kuyt og jeg tenker veldig likt Greide ikke finne en filmsnutt av hans forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå