Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva som skjer videre i Heinze-saken. Det er umulig å spå, ettersom et tredje panel har blitt satt inn. Jeg håper det blir løst denne uken, slik at vi kan gå videre med eller uten Heinze. Vinduet stenger 31 august, så tiden begynner å minke hvis vi ikke får inn Heinze. En ersttater på så kort tid blir vaskelig å finne. Men vi får se...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sant så sant. Løsning snarest!

Føler at jeg ønsker Heinze litt velkommen, ettersom han blir en grei backup. Men aldri om han vil ta plassen til Riise eller noen andre. Vi hadde vell PL's beste forsvar ifjor, med minst innsluppne, før de 5-6 siste kampene da Hyypia-Paletta spilte.

9224590[/snapback]

 

Heinze i toppform = farvel til førstelagsplassen for Riise

 

Skjønner heller ikke at du vil ha en spiller fra United, jeg ville ikke hatt en fra Liverpool, med den største selvfølge.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Sant så sant. Løsning snarest!

Føler at jeg ønsker Heinze litt velkommen, ettersom han blir en grei backup. Men aldri om han vil ta plassen til Riise eller noen andre. Vi hadde vell PL's beste forsvar ifjor, med minst innsluppne, før de 5-6 siste kampene da Hyypia-Paletta spilte.

9224590[/snapback]

 

Heinze i toppform = farvel til førstelagsplassen for Riise

 

Skjønner heller ikke at du vil ha en spiller fra United, jeg ville ikke hatt en fra Liverpool, med den største selvfølge.

9224829[/snapback]

Riise i toppform er den beste venstrebacken i PL. Jeg anser meg selv som nøytral, da jeg holder med Chelsea.

Lenke til kommentar
Sant så sant. Løsning snarest!

Føler at jeg ønsker Heinze litt velkommen, ettersom han blir en grei backup. Men aldri om han vil ta plassen til Riise eller noen andre. Vi hadde vell PL's beste forsvar ifjor, med minst innsluppne, før de 5-6 siste kampene da Hyypia-Paletta spilte.

9224590[/snapback]

 

Heinze i toppform = farvel til førstelagsplassen for Riise

 

Skjønner heller ikke at du vil ha en spiller fra United, jeg ville ikke hatt en fra Liverpool, med den største selvfølge.

9224829[/snapback]

Riise i toppform er den beste venstrebacken i PL.

9224848[/snapback]

 

 

Ehh hvaforno? Dette kan ikke Liverpool-supportere mene engang.

Lenke til kommentar
Sant så sant. Løsning snarest!

Føler at jeg ønsker Heinze litt velkommen, ettersom han blir en grei backup. Men aldri om han vil ta plassen til Riise eller noen andre. Vi hadde vell PL's beste forsvar ifjor, med minst innsluppne, før de 5-6 siste kampene da Hyypia-Paletta spilte.

9224590[/snapback]

Heinze backup for Riise? På hvilket grunnlag da? Fjorårssesongen? Om Heinze kommer i god gammel form danker han ut Riise letth. Og dere hadde PL's beste forsvar i fjor ja? Så ikke en eneste av deres spillere i den bakre fireren på PFA Team Of The Season.

 

At Liverpool hadde færrest baklengsmål har vel ingenting å si for hvilket forsvar som er best. Husk at United spiller ekstremt offensiv fotball, og at våre forsvarsspillere dermed har en mye mye vanskeligere jobb, enn deres forsvar i en slags 9-1 formasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
At Liverpool hadde færrest baklengsmål har vel ingenting å si for hvilket forsvar som er best. Husk at United spiller ekstremt offensiv fotball, og at våre forsvarsspillere dermed har en mye mye vanskeligere jobb, enn deres forsvar i en slags 9-1 formasjon.

9224916[/snapback]

 

Dere hadde like få...

Lenke til kommentar
At Liverpool hadde færrest baklengsmål har vel ingenting å si for hvilket forsvar som er best. Husk at United spiller ekstremt offensiv fotball, og at våre forsvarsspillere dermed har en mye mye vanskeligere jobb, enn deres forsvar i en slags 9-1 formasjon.

9224916[/snapback]

 

Dere hadde like få...

9224917[/snapback]

Okey, enda bedre :)

Lenke til kommentar

Heinze i toppform danker ut Riise ja, men så spørs det om Heinze faktisk kommer tilbake i toppform da. Det er akkurat det jeg tviler på hvertfall, men ingenting hadde vært mer gledelig enn at han spiller som en gud om han kommer.

 

Edit: Forøvrig var "Årets lag" helt idiotisk, og det tror jeg ikek bare det er jeg som synes, og derav synes jeg det er et ganske dårlig argument. :)

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Edit: Forøvrig var "Årets lag" helt idiotisk, og det tror jeg ikek bare det er jeg som synes, og derav synes jeg det er et ganske dårlig argument. :)

9225037[/snapback]

Ja alle LFC supportere vil nok være enig. Forøvrig er ikke det et dårlig argument siden det ikke akkurat er ukyndige som velger ut disse. Å kunne ikke si at f.eks Gerrard fortjente noe plass der. Eneste Agger jeg kan se som en kandidat fra LFC ifjor.

Lenke til kommentar
Har ikke dere snart handlet nok nå?

9224669[/snapback]

 

Vi har brukt mindre enn vi har solgt for.

9224905[/snapback]

 

mhm. uansett så kan du så på united har handla får 700 mill er noe.

 

riise er vel god nok, trenger en back up midtstopper mener jeg.

9225244[/snapback]

Så har United 2-3år med lite kjøp og gjøre opp for. Siden stallen ifjor var langt fra god nok. Mens Liverpool har handlet hvor mange spillere de siste to årene? 2 lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...