Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stor forskjell. Blir poteter/gulerøtter.

Mjeh. Mulig det, men lite konstruktivt fører det med seg uansett. Men for all del, jeg ser også humoren i hvor godt Hodgson har gjort det med WBA og at han slo Liverpool blant annet, klart det blir vitser ut av sånt.

Lenke til kommentar

Her har vi guttene med døgnrytmen sin. Litt vittig trivia kan vi vel koste på oss så lenge det er ikke er mer enn nettopp det - litt. Rullet i gang den første oppegående diskusjonen i denne tråden på ukevis her forleden dag forresten, så det er litt miks and match alt ettersom.

Bolton og Everton snuser LFC i ryggen i konkurranse om en hederlig syvende plass. Nydelig skue, rett å slett.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Redd det kan bli stygt mot City og Arsenal nå som 4 av våre beste spillere denne sesongen er ute. Bare det at Carra mest sannsynlig må spille på HB og Kyrre går inn i midtforsvaret taler vel sitt for at dette går til helvete. Nei, håper mye mer på Wilson enn Kyrre da. Men så har vi jo Aurelio da, som garantert må ut etter 32 min mot City, og da må Wilson spille VB. Nei, har null tro på at vi tar noen poeng mot ARsenal og City dessverre.

Lenke til kommentar

Andre rykter som er mye mer spennende enn piss om Torres tilbake:

*Rumours andre villa boas may have a pre agreement with Liverpool

*This Villa Boas talk all over Portugal apparently villa boas met roma and told them he cannot take the job because he has a pre agreement with liverpool

*all the credible journos trying to get info now on villa boas and authenticate these quotes but in all honesty like they all say if there was nothing it why delay kenny's deal La Gazetta dello sport dont talk shite

*Interesting fact steve clarke worked with Villa Boas at chelsea story get weirder

http://archiviostorico.gazzetta.it/2011/aprile/09/Roma_chi_Villas_Boas_dice_ga_10_110409026.shtml

Italiensken min er ikke så stødig, men mye snakk og rykter nå. Som jeg la frem på en av de forrige sidene så mener jeg at Kenny bør få permanent kontrakt. Men hvis det er fastlagt at man skal se seg om etter en ny/yngre whatever, så er AVB et ekstremt spennende navn, og en av mine klare favoritter. Ganske spennende rykter uansett.

Tilleggsopplysninger (litt muffins er det):

**It claims AVB mentioned it when approached by Roma and Di Benedetto - who surely would already know as a FSG investor**

Lenke til kommentar

Ahh elsker når det plutselig dukker opp spennende rykter rundt klubben. Vet lite om AVB, men av det lille jeg vet så høres jo det spennende det ut med han i LFC. En ung trener er alltid interessant. Men om disse ryktene skulle stemme så håper jeg virkelig at Kenny får en eller annen rolle i klubben eller ved siden av AVB.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er vel litt som alle andre, enten får Kenny bli, eller så satser vi på en ung og fremadstormende trener som er ment for å være der mange år til, og da er vel den beste AVB. Så om vi ansetter han hadde jeg vært i skyene. Håper Kenny da får en annen rolle jeg også.

Lenke til kommentar

AVB var jo ganske heavy linket til å ta over for Hogdson en periode også, men skrev under forlengelse med Porto frem til 2013 var det vel. Kanskje det er derfor det går rykter om at Kenny får 2 år? Vanskelig å si, og vanskelig å slå fast hvor troverdig det er, men spennende og innteressant er det uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...