Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Sier meg enig med Smågal. Jeg liker måten Kenny håndterer pressen på og hvordan han gliser etter scoringer. Det er nok for meg til sommeren da vi har lite å spille om. Når jeg ser hvilke spillere vi linkes til og at de fleste er britiske er jeg optimistisk mtp neste sesong. Med Kenny i managerstolen. En ny ung og spennende trener er jeg ikke i mot en eller annen gang, men akkurat nå synes jeg ikke vi skal begynne å tukle med ting å la Daglish få prøve seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Yossi og Torres rejoined idag. Yossi var veldig god, gode passninger og en lur spiller. Savner den jøden. Torres derimot fikk nok en kamp uten mål. Flotters.

Hadde noen gode twist and turns, men alt endte opp i nada.

Lenke til kommentar

Var det i PL-studioet de nevnte at Torres har spilt rundt ti timer på 13 kamper for Chelsea uten mål? Det er jo i så fall bare sykt. En så utrolig målfarlig spiller i Liverpool, og delvis også i Atletico, går på en slik måltørke etter rekordovergang til Chelsea ... Målsnittet hans i Liverpool er ekstremt imponerende, men han sliter tydeligvis med å få det til i Chelsea. Greit nok at han er ute av form og at han spiller dårlig, det var og gjorde han ofte i Liverpool også, men forskjellen der var at det aldri gikk mange kampene uten mål. Ganske spesielt.

Han har tydelig vært ute av form i Chelsea og det er sikkert en del av grunnen til nedgangen, men han virker generelt ikke like målfarlig nå og touchen, rykket, avslutningene, pasningene og overblikket ser ikke så farlig ut for øyeblikket. Som jeg har sagt før så er jeg sikker på at målene hans kommer, men som jeg også sa før overgangen hans så er det langt ifra sikkert at han fungerer like godt i et nytt lag som han gjorde i Liverpool, og en skal ikke se bort ifra at han vil oppleve en solid nedgang i mål i Chelsea kontra Liverpool.

• Liker 3
Lenke til kommentar

e9 Hewitt. Eg føler at Torres fungerer best som "einaste" definitive målscorer på laget, og at han er best når han er den som berre skal gjere seg spelbar og sette den siste touchen på eit godt angrep frå resten av laget. Det ser ikkje heilt ut til å fungere slik i Chelsea(og heller ikkje på landslaget). Om han finner rytmen med ein spelestil der han deler det ansvaret med fleire, så kan det jo bli farleg, men det ser ikkje heilt slik ut i dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes at han heller kunne blitt en N'gog :(

Og det vil si? Babel har vært "en N'Gog" helt fra han kom til Liverpool.

Han hadde fart, teknikk og skudd. Men fikk veldig lite spille tid. Tror at hvis han hadde fått halvparten av tiden Lucas fikk, så hadde han vist hva han var god for. Mener ikke at han var noe første valg, men et klart stallfyll for min del :)

Lenke til kommentar

Mener det var greit for alle parter at Babel og LFC skulle skille lag nå. Og ønsker han alt godt videre, såfremt det ikke er på bekostning av oss i noen sammenheng. Synd det ikke fungerte her, men fint at han har åpnet kontoen i Tyskland.

Lenke til kommentar

Jeg har sluttet å bli skuffet over å se at Game nettopp har postet i en tråd for så å bare lese noe simpel trolling. Påkjenningen på kroppen over å bli skuffet gang på gang ble rett og slett for mye. :(

Men jeg ønsker Hodgson all hell og lykke (bortsett fra når det kommer til alt som kan påvirke Liverpool negativt, da), han er tross alt tidligere Viking-trener! Og en fin fyr. Men hans managerevner passer bare i de små klubbene som kjemper mot nedrykk, hvert fall i Premier League, det viste hans litt over halve sesong i Liverpool godt. Seierssnittet hans i alle klubbene sine er jo også utrolig skremmende lesning, spesielt på bortebane er det horribelt. Men moro og fortjent at han har fått det til å funke med WBA nå i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...