Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

..Og da leser jeg at Juventus vil prute Aquilani flere millioner euro ned. Akkurat som jeg spådde tidligere i en eller annen tråd. Vi har blitt noen jævla lekedukker på transermarkedet som gir etter for alt, faen om vi gjør det igjen. Håper heller at vi avviser Juve da og Aquilani blir hos oss.

Lenke til kommentar

Da får vi håpe at Aurelio holder seg skadefri i det minste. Et tynt håp, da mannen virker å være laget av sammenrullet kreppapir til tider.

Jeg vil heller se Carra - Skrtel - Wilson - Aurelio, enn Carra - Skrtel - Kyrre - Wilson.

(og det blir vel gjerne Carra - Skrtel - Kyrre - Aurelio, bank i bordet)

Lenke til kommentar

Prøve å ha en diskusjon i denne tråden igjen?

Mener dere at Dalglish bør ansettes på permanent basis, eller bør det noe yngre krefter inn dørene på Anfield? Noe nytt? Liverpool har naturligvis bedret seg etter at skotten kom inn for Hodgson, men likevel ligger dere på 6 plass, med Everton jagende rett bak. Selv om dere ligger høyt på tabellen og langt unna nedrykksstriden, så er det "bare" 13p ned til West Ham. Tallenes tale er klar, Liverpool har tapt mange kamper også under Kenny og med troppen LFC har tilrådighet burde man i det minste konkurrere mot Tottenham om en femte plass? Benitez etterlot seg et rot og Hodgson var feil mann til jobben. Under Kenny har LFC hatt sine øyeblikk (har slått ligalederen blant annet) men også flere tap mot lag på nedre halvdel på tabellen. Personlig så syntes jeg hans arbeid har blitt glorifisert grunnet hans status blant fansen og ikke basert på de aktuelle resultater og prestasjoner alene. Man skal ikke glemme at LFC brukte noen mil £ i vinter også i bytte mot en Torres som knapt har spilt en god kamp på et år.

Hvis jeg var dere tror jeg at en (forholdsvis ung) manager med sterk karakter og egne visjoner er det jeg ville ønsket meg. Greit at Liverpool har en fin historie og sin måte å gjøre det på, men den er åpenbart utdatert - hva med å endre alt ved å rive opp fra røttene?

Kan det kanskje være en grunn til at NESV enda ikke har gitt Kenny kontrakt? Kan være at de folka er smartere enn gjennomsnittet og ikke lar sine valg styres av en kravstor fanskare.

Spytt ut

Endret av Game
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...