Jefe Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Suarez, Lucas and Maxi 's Family meet up for Lunch Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Er det en pils bak på bordet der eller? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Er England vettu. Lov å ta en til lunch der. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Aaahh the life of a footballer.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Da var den borte, forsvant når eg var på jobb. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Du kunne aldri blitt pro fotballspiller, for det hadde blitt mer enn en Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Livechat med Torbjørn Flatin på liverpool.no. NÅ! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 ..Og da leser jeg at Juventus vil prute Aquilani flere millioner euro ned. Akkurat som jeg spådde tidligere i en eller annen tråd. Vi har blitt noen jævla lekedukker på transermarkedet som gir etter for alt, faen om vi gjør det igjen. Håper heller at vi avviser Juve da og Aquilani blir hos oss. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Torbjørn Flatin: "Hei Arne88! Jeg tror dessverre Reina blir solgt for £20M til sommeren." Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Syns at sånne nettmøter med redaktører for supporterklubber er bare tullete. De sitter med like "dårlig" innsikt i klubben som alle andre. 4 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Nei, hvis Torbjørn Flatin sier at Reina går så er det jo bare nødt til å stemme. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Has Torres scored for Chelsea? 5 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Øyh, jeg har LeBron-basketsko! Nå skal det dog sies at han spiller for et møkkalag, i basketverden er det erkerival Orlando Magic som gjelder. Let's go lakers! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 At Reina blir solgt tror jeg også.. Men å la han få en klausul på £20mill er latterlig spør du meg. En av verdens beste keepere, uten tvil. Se på Torres. Han var verdt #50M. Reina burde jo gå for £100M 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 At Reina blir solgt tror jeg også.. Men å la han få en klausul på £20mill er latterlig spør du meg. En av verdens beste keepere, uten tvil. Se på Torres. Han var verdt #50M. Reina burde jo gå for £100M Enig, de scorer jo like mange mål så. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Der var Gerrard ute resten av sesongen. Har ikke ord for hvor mye dette plager meg. Agger, Gerrard og Johnson med lantidsskader. Ingen bredde i troppen som kan demme opp dette i stor nok grad atm. Faen, altså. Endret 8. april 2011 av WCH Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Da får vi håpe at Aurelio holder seg skadefri i det minste. Et tynt håp, da mannen virker å være laget av sammenrullet kreppapir til tider. Jeg vil heller se Carra - Skrtel - Wilson - Aurelio, enn Carra - Skrtel - Kyrre - Wilson. (og det blir vel gjerne Carra - Skrtel - Kyrre - Aurelio, bank i bordet) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 VIF - LFC 1. august på Ullevaal. Blir en fin duell mellom to jevngode lag! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Konge! Kjakan/YNWA har sikkert gratisbilletter å dele ut! 4 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Prøve å ha en diskusjon i denne tråden igjen? Mener dere at Dalglish bør ansettes på permanent basis, eller bør det noe yngre krefter inn dørene på Anfield? Noe nytt? Liverpool har naturligvis bedret seg etter at skotten kom inn for Hodgson, men likevel ligger dere på 6 plass, med Everton jagende rett bak. Selv om dere ligger høyt på tabellen og langt unna nedrykksstriden, så er det "bare" 13p ned til West Ham. Tallenes tale er klar, Liverpool har tapt mange kamper også under Kenny og med troppen LFC har tilrådighet burde man i det minste konkurrere mot Tottenham om en femte plass? Benitez etterlot seg et rot og Hodgson var feil mann til jobben. Under Kenny har LFC hatt sine øyeblikk (har slått ligalederen blant annet) men også flere tap mot lag på nedre halvdel på tabellen. Personlig så syntes jeg hans arbeid har blitt glorifisert grunnet hans status blant fansen og ikke basert på de aktuelle resultater og prestasjoner alene. Man skal ikke glemme at LFC brukte noen mil £ i vinter også i bytte mot en Torres som knapt har spilt en god kamp på et år. Hvis jeg var dere tror jeg at en (forholdsvis ung) manager med sterk karakter og egne visjoner er det jeg ville ønsket meg. Greit at Liverpool har en fin historie og sin måte å gjøre det på, men den er åpenbart utdatert - hva med å endre alt ved å rive opp fra røttene? Kan det kanskje være en grunn til at NESV enda ikke har gitt Kenny kontrakt? Kan være at de folka er smartere enn gjennomsnittet og ikke lar sine valg styres av en kravstor fanskare. Spytt ut Endret 8. april 2011 av Game 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå