Celso Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Håper Reina ser at klubben er på vei oppover, og at vi neppe befinner oss på en 6 plass neste sesong etter en god sommerhandel! Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=uqID7yln93w&feature=related Imponerende debut. Håper han får et bra låneopphold og kommer tilbake som en klarere kandidat til "førstelaget". Jeg har personlig stor tro på den gutten og tror han kan bli en suarez/joe cole Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Da gir jeg opp all troen på menneskeheten og fotball generellt. Da faller rivaliseringen i grus og vi kan like gjerne bli samarbeidsklubber. Fotballen har andre verdisyn enn tidligere og nå er det utelukkende penger og suksess som rår. Det du skriver om rivaliseringen er jeg forresten helt uenig i. Ikke noe hadde vært mer ydmykende for dere enn om Reina desperat ønsket å komme til oss. Personlig ser jeg helst at en ikke tilgriset spiller kommer inn portene, men jeg hadde nok overlevd med Reina, selv om det ville føltes feil ut den første tiden. Har lært meg å leve med Owen, så da kan jeg klare det med Reina. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Synd om Reina går siden han er PLs beste keeper på strek og til å sette i gang spill. Litt rufsete feltarbeid, ellers ypperste klasse. Skjønner at United vil bytte ut keeper, VdS har uten tvil vært meget variabel i år. F.eks. Mignolet har vært bedre. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Synd om Reina går siden han er PLs beste keeper på strek og til å sette i gang spill. Litt rufsete feltarbeid, ellers ypperste klasse. Skjønner at United vil bytte ut keeper, VdS har uten tvil vært meget variabel i år. F.eks. Mignolet har vært bedre. Hva i allverden mener du med at VDS har vært variabel? Fra god til superb kanskje? Det er ingen tegn på svakhet hos VDS. At vi vil bytte kommer av den grunn at han legger opp, men det har vel gått deg hus forbi. 4 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 VdS > Reina. Ja, også i år. Ville ikke bytta bort den sindige 40-åringen for noen keeper på planeten. 4 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Haha, "skjønner godt at United vil bytte keeper". We applaude you. Teskje-upedate til kloffsk og andre som tilfeldigvis skulle ha huet i rævva: VDS legger opp til sommeren og siden O'Shea har tapt seg litt på streken i det siste må vi nesten ha en ny førstekeeper(.. phun..). Ingenting hadde gleda meg (og alle andre Utd-supportere) enn å ha årets versjon av VDS stående i 100 år til. En av Utds topp 5 spillere i år sammen med hvertfall Berba, Nani og Vidic. Ikke narr meg til å le? Simon Mignolet bedre? Haha, han har såvidt spilt halvparten av sesongen. Både han og Begovic har hatt noen utrolige redninger, men sesongen sett under ett er ingen av dem i nærheten av Edwin sin. Endret 4. april 2011 av niko. 2 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ingen tvil om at VDS er èn av PL's beste keepere fortsatt. Kloffsk vil jo bare fiske fram reaksjoner, og dere fortsetter å mate han. Det at det ikke er tegn på svakhet er jeg forresten uenig i. Han hadde vel mulighet til å ta det første målet til LFC. Det siste skulle han definitivt ha tatt. 1 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Ingen tvil om at VDS er èn av PL's beste keepere fortsatt. Kloffsk vil jo bare fiske fram reaksjoner, og dere fortsetter å mate han. Det at det ikke er tegn på svakhet er jeg forresten uenig i. Han hadde vel mulighet til å ta det første målet til LFC. Det siste skulle han definitivt ha tatt. Om du er 20 eller 40 vil du alltid ha noen off-kamper. Hvor mange har Edwin hatt denne sesongen? Den siste 'Pool-kampen, greit, også var det i tillegg en brøler mot Fulham(?) litt tidligere. Har han gjort seg bort i flere kamper? Jeg mener Van der Sar er like god nå som da han signerte for United. Endret 4. april 2011 av Shlaps Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det kan sies med ett ord: Ja Mannen har vært stabilt god igjennom hele denne sesongen. Jeg hadde ikke byttet han ut for noen andre. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det er vel få som er mer kritisk til egen spillere enn oss Unitedfans, og VDS har fått null stick, absolutt null. Mannen er tryggheten selv, og ja han er minst like stabil. Han som alle andre keepere har mål han burde tatt iløpet av en sesong, det er likevel det store bildet man ser når man skal gjøre opp en slutning. Og da er han eminent. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg tror colombianere er hakket mer krititiske til landslagsspillerene. 6 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 VDS er helt oppi der blant verdens beste keepere, sammen med de spanske landslagskeeperne og noen til. Tror Neuer kan være i nærheten for Man Utd, men det blir absolutt et hull å fylle. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Ingen tvil om at VDS er èn av PL's beste keepere fortsatt. Kloffsk vil jo bare fiske fram reaksjoner, og dere fortsetter å mate han. Det at det ikke er tegn på svakhet er jeg forresten uenig i. Han hadde vel mulighet til å ta det første målet til LFC. Det siste skulle han definitivt ha tatt. Om du er 20 eller 40 vil du alltid ha noen off-kamper. Hvor mange har Edwin hatt denne sesongen? Den siste 'Pool-kampen, greit, også var det i tillegg en brøler mot Fulham(?) litt tidligere. Har han gjort seg bort i flere kamper? Jeg mener Van der Sar er like god nå som da han signerte for United. And i do not disagree. Edit: Feil tråd. Endret 4. april 2011 av Redneck Lenke til kommentar
Swome Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hvis Reina stikker er dette en jeg vil se i 25-trøyen til sommeren. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hadde det ikke vært greit å bytte Reina ut med en keeper? 5 Lenke til kommentar
Swome Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hadde det ikke vært greit å bytte Reina ut med en keeper? Har jeg noen gang sagt noe annet? Wijnaldum er en spiller jeg har ønsket til Liverpool de siste årene og han er tilfeldigvis nr 25. Noe som hadde passet bra hvis Reina forsvinner. Er forskjell på draktnummer og posisjon sist eg sjekket, men hvis du har noen ny banebrytende informasjon må du gjerne dele den med meg. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hadde det ikke vært greit å bytte Reina ut med en keeper? Har jeg noen gang sagt noe annet? Wijnaldum er en spiller jeg har ønsket til Liverpool de siste årene og han er tilfeldigvis nr 25. Noe som hadde passet bra hvis Reina forsvinner. Er forskjell på draktnummer og posisjon sist eg sjekket, men hvis du har noen ny banebrytende informasjon må du gjerne dele den med meg. Synes det var du som sto for det banebrytende, når du vil erstatte Reina med en utespiller. 1 Lenke til kommentar
Swome Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Synes det var du som sto for det banebrytende, når du vil erstatte Reina med en utespiller. Skulle gjerne prøvd å forklare deg hva jeg mente Redneck, men forventer ikke at du skal skjønne noe av det uansett.. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå