Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Ihatetomhicks på twitter, som skriver for This is Anfield, seier at Pepe er ein goner og at Hennessy og Neuer atm er potensielle erstattarar. Arsenal skal ha lagt £10 og Almunia på bordet, men blitt avvist.

Ellers skal vi ha forhøyrt oss om Turan, Coentrao, Adam, Ashley Young, Matt Jarvis og Eden Hazard. Arsenal skal visstnok stå sterkast ang. Hazard, medan Bayern og RM er på bana ang. Coentrao.

Alt han sa under januarvindauget stemte, så eg trur på han inntil vidare.

Endret av Sjur577
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Guttær, her er fasiten:

post-103468-0-79545300-1301848747_thumb.jpg

Dere sikter lavt som alltid! Jeg tror noe slikt er fullt oppnåelig med litt flaks i gjenstående kamper:

post-63678-0-81673000-1301874758_thumb.jpg

Det blir en tøff innspurt der målforskjell til slutt blir avgjørende!!

Lenke til kommentar

Håper for guds skyld på Neuer om Pepe stikker. Da blir vi ikke nevneverdig svekka, men jeg tipper han ender opp i United. Alle de andre der hadde jeg ikke hatt noe mot. Hazard er en av de som står høyest på min ønskeliste hvertfall.

Men hva om

Reina går til United?

Lenke til kommentar

Ryktes om at Aquilani blir tilbakekalt fra lån. Spennende :wee:

Mulig interessant lagoppstilling om dette skulle vise seg å være sant(Og skadene i forsvaret ikke er ille):

Suarez - Carroll - Kuyt/Cole

Meireles - Lucas - Aquilani

Johnson - Agger - Skrtel - Carragher

Reina

Enig. Aquilani burde ikke vært sendt ut i utgangspunktet, og hvis Gerrard blir ute for resten av sesongen så synes jeg det er fornftig å hente han inn (hvis vi har mulighet). Playmaker med kvaliteter vi kan trenge i innspurten. Vet at Kenny hadde et godt øye til han når han var i klubben, så helt utenkelig er det nok heller ikke.

Ryktes nå at Gerrard, Johnson, Agger og Kelly alle er ute resten av sesongen. Flott det. 4 av våre aller beste under Kenny.

Edit: Noen som vet hvordan det er mtp. registrering til PL om Aqui blir hentet tilbake? Ble litt usikker her, og finner ikke noen skikkelige kilder på om han er registrert evt. om han kan registreres.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Man kan kun registrere spillere utenfor transfervinduer med godkjenning fra Premier League.

Sitat fra Premier League Handbook, kapittel L : "Registrations"

(...)

Changes to a Squad List may be made:

5.1 during the period of a Transfer Window; or

5.2 at other times only with the permission of the Board.

(...)

Edit: Kilden

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Så det skal være muligheter mao. Synes det kunne vært spennende å hentet han tilbake nå når vi er svekket av skader og heller latt han prøve seg perioden som er igjen. Og hvis ting ikke fungerer så kan han få gå til Italia i sommer heller.

Lenke til kommentar

Synes absolutt det bør være verdt å sjekke ut muligheten for det, ja. Litt usikker på hvilke kriterer som vil bli lagt til grunn for å innvilge registrering utenfor transfervindu, men så lenge vi har ledige plasser i 25-manns-troppen, så tror jeg nok det skal gå. FA lot jo Forest få registrere Konchesky, selv om han har spilt konkurransefotball for to andre klubber denne sesongen (det går nemlig normalt ikke å registrere en spiller som allerede har spilt for to klubber inneværende sesong).

Lenke til kommentar

Jepp, jeg spurte Andy hva som hadde skjedd med Dani, men han viste ikke.

Når Kenny kom inn var jeg ganske sikker på at Pache var en av de første som skulle rett inn på laget, istedet har vi hørt svært lite.

Derfor er det herlig at han blir lånt ut, og innfrir på måten han gjør. Det er ikke enhver forundt å få stående ovasjoner i debyen.

Lenke til kommentar

Listen over spillere som har gått direkte mellom klubbene er ikke så veldig lang:

August 1912: Tom Chorlton, fra Liverpool

November 1913: Jackie Sheldon, fra Manchester United

September 1920: Tom Miller fra Liverpool for £2,000

May 1921: Fred Hopkin fra Manchester United

February 1929: Tommy Reid fra Liverpool

January 1938: Ted Savage fra Liverpool

November 1938: Allenby Chilton fra Liverpool

February 1954: Thomas McNulty fra Manchester United for £7,000

April 1964: Phil Chisnall fra Manchester United for £25,000

Lenke til kommentar

Håper for guds skyld på Neuer om Pepe stikker. Da blir vi ikke nevneverdig svekka, men jeg tipper han ender opp i United. Alle de andre der hadde jeg ikke hatt noe mot. Hazard er en av de som står høyest på min ønskeliste hvertfall.

Men hva om

Reina går til United?

Da gir jeg opp all troen på menneskeheten og fotball generellt. Da faller rivaliseringen i grus og vi kan like gjerne bli samarbeidsklubber.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Direkte trygg på at Reina blir er jeg nok ikke, men jeg er trygg på at Reina ikke drar til Manchester United. Tviler han drar til Arsenal au.

Håper han blir. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...