Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Enig i mye av det du sier, men ser ikek Kuyt. Ja han har scoret endel mål i det siste, men han ødelegger sikkert like mange mål/sjanser, på elendig første touch og dårlig ball kontroll. Samtidig som han ikke jobber halvparten så mye som før. Selg han sier jeg

Hvilke andre høyrevinger har vi?

Vinger er noe Liverpool mangler så sykt, første prioritet etter min mening.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kuyt, Suarez og Carroll også selvskrevene, da Kuyt er "den eneste" vi har på høyre. Suarez som ser veldig bra ut og en Carroll som må spilles inn. Ser også gjerne at Jova kan få noen muligheter på tampen, blitt få av de i det siste.

Veldig enig i det du sier, men synes godt Maxi kan få prøve seg litt. Tilbyr mer enn hva Kuyt gjør.

Lenke til kommentar

Ut i fra det jeg har sett av Jovanovic tidligere er han bedre på både fart, teknikk og avslutninger enn de fleste vi har i stallen. Gi han sjansen til å tilvenne seg PL og han kan være en god midlertidig løsning på vingproblemet. Han er en spillertype som har de ferdigheter som kan avgjøre kamper, noe som har vært mangelvare de siste sesongene.

Suarez - Meireles - Jovanovic

Carroll

Dette skal det bli mål av.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det jeg har sett av Jova er at han er rimelig elendig offensivt og ikke hjelper til NOE defensivt i motsetning til Kuyt. Og i og med at han aldri får spille er det nok ikke langt fra sannheten.

Misforstå meg rett, tar gjerne inn en ny ving/spiss, men har mye mer til overs for Kuyt enn for Jova hvertfall.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Lucas brukte hva, 2 år på å bli en gjennomsnittlig spiller i PL? Jova har jo aldri fått sjansen til å prøve seg. Under Hodgson passet han jo absolutt ikke inn da han prøvde å sette fart framover, som tydeligvis var "no-no" siden han aldri fikk noen andre med seg. Etter det har han jo bare blitt benket.

Lenke til kommentar

Litt forskjell på Lucas som kom til Premier League som 19-20 åring og var langt i fra en etablert spiller på landslaget, og Jovanovic som er en voksen mann som har fått spilletid i VM f.eks. Jeg mener at både Kuyt, Maxi og Cole har mer å vise til i form av offensive kvaliteter (og defensive) enn hva Jova har. Han fikk jo prøve seg mot Blackpool som jeg sa i innlegget over og da var det Kenny som trente oss. Hvis han holder det nivået du mener han har hvorfor får han aldri prøve seg? Virker temposvak og veik fysisk i mine øyne og jeg er rimelig sikker på at det er akkurat det Daglish også ser på treningene og i de matchene han har fått prøvd seg i.

Lenke til kommentar

Litt forskjell på Lucas som kom til Premier League som 19-20 åring og var langt i fra en etablert spiller på landslaget, og Jovanovic som er en voksen mann som har fått spilletid i VM f.eks. Jeg mener at både Kuyt, Maxi og Cole har mer å vise til i form av offensive kvaliteter (og defensive) enn hva Jova har. Han fikk jo prøve seg mot Blackpool som jeg sa i innlegget over og da var det Kenny som trente oss. Hvis han holder det nivået du mener han har hvorfor får han aldri prøve seg? Virker temposvak og veik fysisk i mine øyne og jeg er rimelig sikker på at det er akkurat det Daglish også ser på treningene og i de matchene han har fått prøvd seg i.

Var det noen som spilte bra mot Blackpool? Ikke glem at det tok et halvt år for Meireles også, og han fikk spilletid. Kenny har sikkert sine grunner til å benke Jova, men med de prestasjonene vi har sett fra Maxi og Cole i år ser eg ingen grunn for å ikke prøve noe nytt. Jeg er fremdeles overbevist over at Jova kan bli glimrende i PL og kommer ikke til å endre mening før jeg ser han får spille noen kamper på rad og suger. :p Og når vi snakker om å ikke forstå managerenes benking av spillere, hvem her ville ikke sett mer av Robbie Keane?

Lenke til kommentar

hvem her ville ikke sett mer av Robbie Keane?

Jeg. I det hele tatt overraska over hvor mye han fikk spille for oss mtp hvor dårlig han gjorde det.

Tviler forøvrig sterkt at på Jova noen gang slår igjennom for oss. Håper vi bytter ut middelmådige midtbanespillere som han, Maxi og (desverre) Cole til sommeren.

Endret av OKMarius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ryktes om at Aquilani blir tilbakekalt fra lån. Spennende :wee:

Mulig interessant lagoppstilling om dette skulle vise seg å være sant(Og skadene i forsvaret ikke er ille):

Suarez - Carroll - Kuyt/Cole

Meireles - Lucas - Aquilani

Johnson - Agger - Skrtel - Carragher

Reina

Endret av edge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...