Hewitt Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg savner også spilleren og personen Arbeloa, men hvis du stikker fordi vi kjøper andre spillere så kan man nesten ikke beholde spillere. Han regnet vel med at siden Johnson kostet £17M ville han blitt førstevalg, men hadde han blitt og kjempet så er det langt ifra sikkert i og med at Arbeloa var veldig solid. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Vell, slik jeg husker vi ble fortalt det, så hadde Liverpool sagt han ville hjem til Spania og lovet ham dette. Dermed reiste han, og vi solgte han da vi enda fikk penger for ham. Det som han selv sier nå, er at han ikke ble tilbudt ny kontrakt, noe som er meg en gåte med tanke på hvor god han var. Så om han dro for at Johnson kom, eller om han dro for han ikke fikk kontrakt og Johnson kom i tillegg vet ikke jeg, men storyen er ikke den samme. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Jeg for min del savner Finnan også, selv om han er i det eldste laget nå. Arbeloa tok mer og mer over etterhvert, men Finnan var en flott fyr å ha i troppen. Idiotisk å bytte ham ut med Riera og penger i tillegg. Savner både ham, Arbeloa og Riise når det kommer til stykket. Dog liker jeg Johnson, og selv om han kanskje ikke er verdt alle de £17M som klubben ga for ham så har han blitt bedre i det siste. Førstesesongen hans var ikke direkte dårlig, den heller. Endret 2. april 2011 av WCH Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Riise savner jeg ikke. Bommert å bytte han ut med Dossena definitivt, men alle de angrepene Riise ødela med å skyte fra 40 meter er skummelt høyt er jeg redd. Satser på at venstrebacken vi kjøper i sommer blir gode saker. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Vell, slik jeg husker vi ble fortalt det, så hadde Liverpool sagt han ville hjem til Spania og lovet ham dette. Dermed reiste han, og vi solgte han da vi enda fikk penger for ham. Det som han selv sier nå, er at han ikke ble tilbudt ny kontrakt, noe som er meg en gåte med tanke på hvor god han var. Så om han dro for at Johnson kom, eller om han dro for han ikke fikk kontrakt og Johnson kom i tillegg vet ikke jeg, men storyen er ikke den samme. Han sier jo at de forhandlet om ny kontrakt, og at han tror de ville kommet til enighet om kontrakt, men at kjøpet av Johnson gjorde ham sikker på å dra. Synd at han gjorde så, men kan nesten ikke la være å kjøpe spillere heller fordi andre ikke vil ha konkurranse. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Du må lese det en gang til: Vi klarte ikke å komme til enighet om å fornye kontrakten min i Liverpool, og så viste Real Madrid interesse. Samtidig betalte Liverpool £17M for Glen Johnson Samtidig sier han at han tror de hadde kommet til enighet om kontrakt, dersom Johnson ikke ble kjøpt. Dog er ikke dette gitt. Selvsagt er jeg enig i det med kamp om plassene, jeg har aldri vert for klippekort. Derimot en stor og solid stall Endret 2. april 2011 av guttorm Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg skal ikke si noe sikkert, men jeg tolker "kom ikke til enighet om ny kontrakt (...) men jeg tror vi hadde kommet til enighet" som at forhandlinger fortsatt pågikk, eller hvert fall at situasjonen ikke var avklart. Akkurat hva som konkret var grunnene til at Arbeloa gikk vet vel bare han og klubben, men ut ifra det han sier så var det jo kjøpet av Johnson som fikk ham til å gå. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Backplassene våre er tragisk med tanke på skadene. Auroelio er skadet hele tiden, er ikke vits å ha han i stallen når han går mer skadet enn frisk. To venstrebacker inn i sommer hadde vært nice, et jævlig bra førstevalg og om så Insua som backup. Kyrgiakos sin kontrakt går vel ut i sommer? I så fall er det bare å slippe han på free transfer, og handle inn en god stopper som kan være førstevalg sammen med Agger. Synd Agger er skadet så mye, men Carragher holder fortsatt nivået. Skrtel bør få en sesong til, særlig med tanke på Agger sine skadeproblemer. Ellers burde minst en kreativ midtbanespiller med gode pasningsferdigheter hentes inn, Aquilani tilbake fra lån eller Adam hadde vært nice. Vingplassene er også altfor dårlige, bør hentes inn en klassespiller både på høyre og venstre side. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Men Pacheco skal visnok ha gjort det godt for Norwich så da lover ihvertfall noe godt Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Gulp. BBC 5 LIVE reports Steven Gerrard out for the rest of the season 2 Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Gulp. BBC 5 LIVE reports Steven Gerrard out for the rest of the season Hvor mye uflaks er det mulig å oppleve gjennom sesongen.. Er nå vi trenger Gerrard.. Vi har to vanskelige kamper fremfor oss nå (City og Arsenal), to kamper jeg gjerne skulle sett Gerrard spille. Lenke til kommentar
Populært innlegg banansplitt™ Skrevet 2. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. april 2011 Uflaks? Når har dere hatt uflaks denne sesongen og hvor mange skader har dere? Vi har / hadde en 11'er ute som ville gjort det bedre enn Liverpool i ligaen. Det kalles uflaks. 10 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Vi har hatt Roy Hodgson over en halv sesong. Det er uflaks. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Nei, egentlig ikke. 5 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Vi har hatt Roy Hodgson over en halv sesong. Det er uflaks. Vi hadde "King" Kenny. Det gikk fint i en halv sesong, og så ble det skit. 5 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hvilken betydning har de kampene for LFC egentlig? Alle veit at klubben ikke har integritet til å gi Arsenal en kamp uansett, da londonerne er en utfordrer til United. Vi husker alle hva som skjedde i fjor når Chelsea kom på besøk til Anfield. Null innsats og et gavepakkemål. Om Gerrard er ute resten av sesongen er nok det ingen krise for hverken han eller dere. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 sesongen var over då Agger gikk ut i dag:( Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Sloppy, Game. Sloppy ... For min del kan vi nesten spille med juniorene + Carroll resten av sesongen. Det er synd hvis Gerrard er ute og alltid synd å miste en av de beste, men sportslig sett gjør det ikke noe så lenge han er fullt fit til neste sesong. Vi går jo alltid for å vinne, men vi spiller liksom ikke for noe særlig mer enn æren og teoretiske, små muligheter nå. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Usikkert å si hvordan ting blir nå mot sutten av sesongen mtp. skader osv, men håper hvertfall inntil videre at det ikke er for alvorlig med Agger og Glen. Tapet i går gjør det vanskelig å avansere ytterligere på tabellen, men håper vi hvertfall klarer å avslutte med stil. Med gode resultater i ukene som kommer så kan ting fort skje, men nå er vi enda mer avhengige av at Spurs/City skal gå på smeller i andre kamper. Mot slutten av sesongen kan jeg tenke meg noe alà dette: ----Reina---- Johnson-Skrtel-Agger-Aurelio ----Lucas--Meireles---- Kuyt----Cole----Suarez ----Carroll---- **4-2-3-1 / 4-3-3** Hvis Gerrard blir ute resten så kan vi likegodt gi Cole sjansen. Vi trenger kreativitet sentralt, og det får vi ikke med Lucas og Spearing i tospann (uten å sammenligne spillerene forøvrig, så gir det litt assosiasjoner til det vi vitnet med Mascherano og Lucas sammen - dødt). På den måten kan Cole også få en mulighet til å vise at han kn ha en fremtid i klubben (potensielt fin joker/backup-/squadspiller). Kelly er også sannsynligvis ute for resten, så Glen på høyre hvis han blir bra (Carra hvis skaden er langvarig). Satser også på at Aurelio er tilbake til City-kampen og blir da et naturlig valg på VB. Lucas og Meireles er selvskrevene med skadene vi har. Regner med at Shelvey/Spearing også får litt tid som innbyttere osv. Kuyt, Suarez og Carroll også selvskrevene, da Kuyt er "den eneste" vi har på høyre. Suarez som ser veldig bra ut og en Carroll som må spilles inn. Ser også gjerne at Jova kan få noen muligheter på tampen, blitt få av de i det siste. 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Usikkert å si hvordan ting blir nå mot sutten av sesongen mtp. skader osv, men håper hvertfall inntil videre at det ikke er for alvorlig med Agger og Glen. Tapet i går gjør det vanskelig å avansere ytterligere på tabellen, men håper vi hvertfall klarer å avslutte med stil. Med gode resultater i ukene som kommer så kan ting fort skje, men nå er vi enda mer avhengige av at Spurs/City skal gå på smeller i andre kamper. Mot slutten av sesongen kan jeg tenke meg noe alà dette: ----Reina---- Johnson-Skrtel-Agger-Aurelio ----Lucas--Meireles---- Kuyt----Cole----Suarez ----Carroll---- **4-2-3-1 / 4-3-3** Hvis Gerrard blir ute resten så kan vi likegodt gi Cole sjansen. Vi trenger kreativitet sentralt, og det får vi ikke med Lucas og Spearing i tospann (uten å sammenligne spillerene forøvrig, så gir det litt assosiasjoner til det vi vitnet med Mascherano og Lucas sammen - dødt). På den måten kan Cole også få en mulighet til å vise at han kn ha en fremtid i klubben (potensielt fin joker/backup-/squadspiller). Kelly er også sannsynligvis ute for resten, så Glen på høyre hvis han blir bra (Carra hvis skaden er langvarig). Satser også på at Aurelio er tilbake til City-kampen og blir da et naturlig valg på VB. Lucas og Meireles er selvskrevene med skadene vi har. Regner med at Shelvey/Spearing også får litt tid som innbyttere osv. Kuyt, Suarez og Carroll også selvskrevene, da Kuyt er "den eneste" vi har på høyre. Suarez som ser veldig bra ut og en Carroll som må spilles inn. Ser også gjerne at Jova kan få noen muligheter på tampen, blitt få av de i det siste. Enig i mye av det du sier, men ser ikek Kuyt. Ja han har scoret endel mål i det siste, men han ødelegger sikkert like mange mål/sjanser, på elendig første touch og dårlig ball kontroll. Samtidig som han ikke jobber halvparten så mye som før. Selg han sier jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå