Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

"da han var 18 år gammel"*

9218742[/snapback]

hihi. :!:

Babel blir en ny mark gonzalez denne sesongen tror jeg.

9218766[/snapback]

Jeg tror ikkje det, men frykter.

Men ønsker at vi gir Babel minst 2-3 sesonger før vi stempler han som flopp og selger han på billigsalg.

9218821[/snapback]

nettop han er ung, og ikke så erfaren og sikkert ikke best i pl de første åra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel en uskreven regel om at man ALLTID skal gi nykommere fra andre ligaer minst to sesonger på å vise seg frem, og første sesong skal man stort sett kun forvente at spilleren begynner å etablere seg og vise litt fremgang. Dette gjelder både Torres og Babel. Skuffer disse første sesong og blir solgt, skal jeg personlig ta den ansvarlige personen for dette av dage, selv om han er en LFC-representant. Når de i tillegg er unge, så er det enda en ting. Spesielt Babel tror jeg ikke kommer til å gjøre det stort denne sesongen, men jeg VET at han kommer til å bli stor med tiden. Men av og til overrasker også spillere og presterer fra første minutt. Det er veldig individuelt.

Lenke til kommentar

Enig med deg der Hewitt, men Gonzales fikk vel kun én sesong til å overbevise. Jeg tror han kunne blitt veldig bra om han bare fikk sjansen. Dessverre fikk han ikke den.

Når det gjelder Babel vs Malouda, så har selvsagt Babel fordelen med å være yngre, men jeg håper da ikke det vil gå seks år før vi får nytte av ham... En annen spiller som Liverpool tidligere har vært interessert i, og som nå Chelsea er ute etter, er Daniel Alves. Han imponerte enormt i Copa America, og er en spiller jeg absolutt kunne tenkt meg i vår klubb. Men men, bortsett fra at Torres kom, så er vi vel godt vant til at spillere vi (fansen) ønsker til klubben, ikke kommer likevel...

Lenke til kommentar

Ja, jeg er skuffet over at Gonzalez ikke fikk minst én sesong til, men jeg tror samtidig at Babel har et større potensiale, så alt i alt var det greit for Liverpools del. Vi endte jo også opp med å tjene litt penger på ham. Men jeg hadde slett ikke hatt noe imot å se ham på Anfield i år også. Samtidig skal det nevnes at etter hva jeg så av første sesong, tror jeg han passer mye bedre i Spania, men man vet så klart ikke om han hadde greid å tatt noen lenger steg hvis han hadde fått tillit også i år.

Lenke til kommentar

Problemet til Gonzales slik jeg så det var at han manglet selvtillit. Tidvis så vi hvilket rykk og fart han har, men han slet med å få lagt presise innlegg. Men akkurat dette er noe som er forholdsvis enkelt å trene på, og jeg tror at han kunne blitt bra om han hadde fått flere sjanser. Men det får vi jo selvsagt aldri svar på nå da...

Lenke til kommentar
Håper vi får Di Santo. Da må Crouch gå.

9220436[/snapback]

Crouch, den eneste spissen som faktisk lignet litt på en spiss i fjor?

Han scorte 18 mål for dere, Kuyt satte 14 med tre kamper mer enn Crouch.

Crouch er den nest beste spissen deres, etter min mening, til tross for robotdans-perioden.

Men for all del, jeg skal ikke blande meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Håper vi får Di Santo. Da må Crouch gå.

9220436[/snapback]

Crouch, den eneste spissen som faktisk lignet litt på en spiss i fjor?

Han scorte 18 mål for dere, Kuyt satte 14 med tre kamper mer enn Crouch.

Crouch er den nest beste spissen deres, etter min mening, til tross for robotdans-perioden.

Men for all del, jeg skal ikke blande meg.

9220477[/snapback]

Crouch var den mest effektive spilleren for oss i fjor, det er sant. Men for et lag som sikter på seriegull og ruster opp angrepet deretter, så passer ikke Crouch helt inn. Hvis Di Santo kommer og Torres og Voronin slår til, så ser jeg ikke helt vitsen med Crouch. Han er en grei innbytter, men jeg tror ikke han har lyst å sitte på benken, Recoba-style, resten av karrieren.

Lenke til kommentar

Di Santo er en spennende spiller, men jeg vil beholde Crouch i klubben pga den engelske faktoren og fordi han er nokså effektiv. Rafa har sagt at han blir på Anfield, og det gjelder vel denne sesongen. Men vi får se hva som skjer.

Det er tross alt 10 klubber på jakt etter Di Santo, bl. a Chelsea, Real Madrid og Man Utd bare for å nevne noen. Så det er tøff konkurranse om det lovende talentet...

Linker til Di Santo-saken:

- Eurosport Yahoo

- Sunday Mirror

- Tribalfootball.com

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Det er forsåvidt ok. Rafa har sikkert en lur plan på gang. Bare vi ikke ender opp med en eller annen skrotspiller som blir kjøpt grunnet hastverk er det i grunn samme for meg hvem som kommer bare det er en knakende god spiller. Synes man har brukt for mye tid og krefter på Heinze, kunne heller jaktet på en annen spiller. Men, klager ikke om han kommer.

Endret av wipy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...